Penny

Jolanda Klijn

Erg leuk blad voor paardenliefhebbers! Onze dochter leest hem helemaal en het liefst nog 3 keer. Heel informatief ze leert er ook echt van. Het geld dubbel en dwars waard. Ook leuk dat er regelmatig... Erg leuk blad voor paardenliefhebbers! Onze dochter leest hem helemaal en het liefst nog 3 keer. Heel informatief ze leert er ook echt van. Het geld dubbel en dwars waard. Ook leuk dat er regelmatig iets extra's bij zit!

Reactie Penny:

Super leuk om te lezen, bedankt!

Beertje Dunnink

De penny is hier favoriet er word elke keer weer om gevochten wie hem het eerst mag

Reactie Penny:

O jee, haha. Wij wensen jullie kids veel plezier!

Daliyah Meziane

Mijn dochter is super blij met haar penny abonnement. Elke 2 weken dat ze haar penny ontvangt leest ze met volle vreugde en kan ze niet wachten tot de volgende penny.

Wat goed om te lezen! 🤗

Lisa

Super leuk

Dank je wel!

Emily Vis

Zodra ik de Penny ontvang, lees ik hem in 1 keer uit.
kan haast niet wachten op de volgende Penny.

Wat goed om te lezen! 🤗

Stella Wijnands

Ik vind Penny hartstikke leuk! Zitten altijd leuke spulletjes bij in!

Fijn om te lezen! 🤗

G. Schoonderbeek

Hebben het kado gedaan aan onze kleindochter en die vind het wel leuk.

Wat een leuk cadeau!

Sarah Hoogland

Ik heb een Penny abonnement en vind het heel leuk, ook dat je 1 keer in de maand (kleine) cadeautjes krijgt, dat je een welkomstgeschenk krijgt en dat je 1x per kwartaal een extra Penny krijgt! Ik heb een Penny abonnement en vind het heel leuk, ook dat je 1 keer in de maand (kleine) cadeautjes krijgt, dat je een welkomstgeschenk krijgt en dat je 1x per kwartaal een extra Penny krijgt!
Wel vind ik het jammer dat er veel meisjes in voor komen en vooral voor meisjes oogt. Terwijl jongens dit ook leuk kunnen vinden…

Reactie Penny:

Bedankt voor je feedback!

Miranda

Penny is een onwijs leuk tijdschrift voor elke kleine paarden fan! Hier wordt er op de woensdagen wanneer de penny op de deurmat valt altijd een klein feestje gevierd en ik hoef er daarna even niet... Penny is een onwijs leuk tijdschrift voor elke kleine paarden fan! Hier wordt er op de woensdagen wanneer de penny op de deurmat valt altijd een klein feestje gevierd en ik hoef er daarna even niet op te rekenen dat dochterlief aanspreekbaar is, nee eerst Penny tijd!! Erg leuk zijn ook de extraatjes altijd leuk zo’n cadeautje! Helemaal top!

Reactie Penny:

Wat super om te lezen! 🤗

Tom

Leuk magazine, abbo van drie jaar genomen maar dochter raakt het blad niet aan. Vind alleen de cadeautjes leuk.

Bedankt voor je review!