Penny

Jahlyssia.

Jahlyssia, onze kleindochter hadden wij een abonnement gegeven. Ze is helemaal blij met de Penny. Ze leest het blad van voor naar achter en weer terug hahah. De posters hangt ze aan de muur in haar... Jahlyssia, onze kleindochter hadden wij een abonnement gegeven. Ze is helemaal blij met de Penny. Ze leest het blad van voor naar achter en weer terug hahah. De posters hangt ze aan de muur in haar kamertje. De penny heeft gezorgd dat ze nu ook op paardrijden zit, bedankt Penny.

Rosalie Van tol

Al jaren goed

Suzanne Conrad-steenbergen

Erg fijne ervaring. Onze dochter is elke keer heel enthousiast als de nieuwe Penny weer op de mat is gevallen.

Joke Claase

Ze heeft als welkomstcadeau een mooie dekbedhoes ontvangen, in de kleuren passend bij haar slaapkamer. Voor haar verjaardag heb ik een abonnement op Penny aan mijn kleindochter Mia gegeven.
Ze was heel blij met haar cadeau.
Afgelopen woensdag zei ze tegen me: Oma weet je wat ik zo jammer vind van de Penny. Het blad komt maar 1x in de 14 dagen, ik zou het zo leuk vinden als het elke week zou komen.

Kris Van der made

Tof tijdschrift !

Opmeer

Iedere keer weer een blij en dankbaar meisje als ze een nieuwe Penny uit de brievenbus tovert.

Reactie Penny:

Wij wensen haar nog veel plezier!

Jolanda Klijn

Erg leuk blad voor paardenliefhebbers! Onze dochter leest hem helemaal en het liefst nog 3 keer. Heel informatief ze leert er ook echt van. Het geld dubbel en dwars waard. Ook leuk dat er regelmatig... Erg leuk blad voor paardenliefhebbers! Onze dochter leest hem helemaal en het liefst nog 3 keer. Heel informatief ze leert er ook echt van. Het geld dubbel en dwars waard. Ook leuk dat er regelmatig iets extra's bij zit!

Reactie Penny:

Super leuk om te lezen, bedankt!

Beertje Dunnink

De penny is hier favoriet er word elke keer weer om gevochten wie hem het eerst mag

Reactie Penny:

O jee, haha. Wij wensen jullie kids veel plezier!

Daliyah Meziane

Mijn dochter is super blij met haar penny abonnement. Elke 2 weken dat ze haar penny ontvangt leest ze met volle vreugde en kan ze niet wachten tot de volgende penny.

Wat goed om te lezen! 🤗

Lisa