Monique

Snelle levering en heel scherp geprijsd. Echt een aanrader!

Erg goede ervaring. Middels telefonisch contact prima en duidelijk te woord gestaan en geholpen.

Frances

Netjes het cadeau ontvangen in mooi papier. De bestelling was snel geleverd.

Prijs kwaliteit verhouding is juist, beste optie online.

Er is iets fout gegaan. Ik had verwacht dat de balpen een graveure kreeg. Maar de graveure is opneen plaatje gedaan. Ik ben niets met dat plaatje. Ben wel tevreden over de pen. Jammer dat ik deze... Er is iets fout gegaan. Ik had verwacht dat de balpen een graveure kreeg. Maar de graveure is opneen plaatje gedaan. Ik ben niets met dat plaatje. Ben wel tevreden over de pen. Jammer dat ik deze moet geven aan mijn opa met dat plaatje voor zij 80ste verjaardag. Hij gebruikt dagelijks balpennen om zij kruiswoordraadsels op te lossen.

De levering en verzending ging snel en vlot.

Duidelijker vermelden dat de graveure op een plaatje staat.

Prima, snelle levering!

2 dezelfde pennen met twee andere namen graveren was niet duidelijk of niet mogelijk

Aankoop gegraveerde parker Jotter Steel CT
Bestelling online, snelle reactie.
Tijdige levering.
Prima afgewerkt artikel.

Mijn ervaring is heel goed.

Mijn bestelling was niet goed door mij doorgegeven. Bedrijf nam met mij contact op om het alsnog goed te bestellen.

Désirée Lorist

Ziet er keurig uit.
Goed verpakt, snel bezorgd.
Prima bedrijf.

Naam graveren is leuk. Ook als cadeau.

1) Het cursieve sierlettertype is op de pen minder duidelijk dan hoe het er op de website uit ziet.
2) Jammer dat ik niet kon kiezen wat voor vulling ik in de pen wilde. Ik schrijf graag met FINE, dus kon de vulling gelijk vervangen. Dat is jammer en extra kosten.

Prima snelle service.

Goede service