Michiel Peters

Reageren supersnel (zelfs op zaterdagavond). Vroeg daarnaast of de pennen ingepakt konden worden, wat netjes opgevolgd werd. Prima eerste ervaring!

snelle reactie
op aanvraag werden de pennen mooi ingepakt.

Levering duurde iets langer, maar dat kwam door PostNL.

Denise

Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele... Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele klachten worden netjes opgelost.

Snelle communicatie per mail en telefoon.

Ad Oonincx

Geweldige service en zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht met de klant centraal. Top gewoon.. Doe hier graag weer zaken mee de volgende keer.

Zeer klantvriendelijk.

Niet echt een verbeterpunt kunnen bedenken.

Mooie pennen, mooi gegraveerd en snel geleverd.

Mooie pennen, mooi gegraveerd en snel geleverd

Hannah

Het bestellen ging makkelijk, de levering snel, een foutje gemaakt bij het bestellen en meer gedaan dan wat ze hoefden. Top top Top!

Goed bereikbaar en snelle service. Denken met je mee en lossen eventuele issues snel en kunsig op.

Een balpen van Ca0ran d'Ache besteld

Ik wilde eigenlijk een sheaffer sagaris balpen bestellen , maar als ik op die gewenste balpen drukte en dan kreeg ik de vulpen te zien en als ik dan op meer opties drukte zag ik de balpen maar kon... Ik wilde eigenlijk een sheaffer sagaris balpen bestellen , maar als ik op die gewenste balpen drukte en dan kreeg ik de vulpen te zien en als ik dan op meer opties drukte zag ik de balpen maar kon hem dan niet bestellen . Dit vond ik raar en onduidelijk. Toen heb ik maar een waterman besteld ook een mooie balpen. Met de waterman pen ging het bestellen makkelijk en was er vlug. alleen vond ik het geen luxe verpakking zoals er beschreven stond.

Prima. Makkelijke site en goede service

Snelle service.

Drie pennen met inscriptie gekocht voor souvenir.
Drie pennen met inscriptie gekocht voor souvenir.
Goed advies gekregen, goede prijs/kwaliteits verhouding, vriendelijk geholpen, snelle reactie op email en snel product ontvangen. Keurig verpakt.

Vriendelijk, deskundig, mooie producten en snelle afhandeling

Ik wilde drie pennen met inscriptie bestellen. Ik kreeg het echter niet voor elkaar om deze in 1 bestelling te plaatsen. Dit kan aan mijzelf gelegen hebben. Ik kon voor mijn idee niet naar... Ik wilde drie pennen met inscriptie bestellen. Ik kreeg het echter niet voor elkaar om deze in 1 bestelling te plaatsen. Dit kan aan mijzelf gelegen hebben. Ik kon voor mijn idee niet naar winkelwagen terug om de gegevens voor de andere pen door te geven. Zodat ik maar gewoon een volgende bestelling heb geplaatst. Verzendkosten waren gratis.

Snelle en correcte levering