Pean

Gezellig, kundig, verantwoord

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Reactie: VOLGEND JAAR WEER!!!!

Mooie locatie, goed verzorgd. Gezellig, goeie sfeer en professionele instructeurs.

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Dat 5 dagen niet te lang zou zijn

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Perfect, 5 dagen heb je nodig om flinke stappen te maken. Het maken van vrienden gaat ook makkelijker als je een week intern/extern zit.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een kind wat meer zelfvertrouwen heeft gekregen! Top!

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Verlegen kinderen, die een zetje nodig hebben om op een leuke, ontspannen manier sterker te worden.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Er worden vriendschappen voor het leven gemaakt en dit is heel waardevol. Dank voor alle goede zorgen!!

Wij hebben geen ervaring met zeilscholen, dus via via van Pean gehoord.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Onze zoons hebben zich goed vermaakt; hard gewerkt, veel geleerd, vrienden gemaakt. Ze kwamen met mooie verhalen thuis. Mijn indruk is dat er een duidelijke structuur geboden wordt en goede afspraken over bv telefoongebruik,

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een mooie week waarbij veel kennis opgedaan is in een leuke sfeer.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Ik zou Pean aanbevelen aan iedereen die goed wil leren zeilen. De aanpak is professioneel, maar ook gezellig.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Na dag 1 dachten mijn zoons: ‘Zullen we vragen of we weer naar huis mogen. Dit ga ik nooit leren’. Na dag 3 gaven ze aan dat zeilen verslavend werkt!

Niet echt over jullie. Meer of mijn kids t leuk zouden vinden. Eerdere ervaring was al top.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super. Wat ik mooi vind is dat t leuk is. Gezellig is. Veel spellen gedaan worden en de kids echt centraal staan samen met de leiding. Andere kampen lijkt t meer of alleen de leiding een leuke tijd wil hebben. Hier is t zo samen!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Ook het ritme in des af voor het “jongere” kamp is top. Ook introverte kinderen worden gezien omdat t super kleine groepjes zijn en er 1 instructeur vast bij een groepje hoort. Voor mij en de kids gaat t om lol en mooie ervaring. Dat pean ook nog heel goed Len leuk lesgeeft maakt dat ze ook echt leuk vinden het zeilen. Daar gaat t om.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kids die niet van massale groepen houden. Kinderen die niet verwend of druk zijn maar enthousiast en relaxed. Die weten dat afwas erbij hoort. Dat de Pean regels ok zijn en het ook leuk maken. Duidelijke visie en missie vh kamp werkt goed.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Leuke avond spellen. Leuk; eten in thema. Leuk. Twee leeftijsdkampen naast elkaar; is straks de overstap niet zo groot.

Kinderen zijn al keer geweest. Dochter was toen nog wat bang voor het zeilen. Nu niet meer. Zoon wilde graag voor 3e x al om cwo 2 te halen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super! Leuke begeleiding, lekker eten en goede sfeer! Kids zijn in goede handen!
Thema was ook erg leuk bij aankomst.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Leerzame week... we hebben als ouders genoten van de verhalen.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kinderen die van water houden... en voor leergierige kinderen.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Avondprogramma vonden ze ook super leuk!

Belle en fjodor aquina

Geen twijfels, beide kinderen zijn al 2 keer eerder geweest en dit werd de 3e keer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze hebben weer een super leuke week gehad

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Dat ze volgend jaar weer willen en het liefst ook met de herfst of meivakantie.

Vrienden van de kinderen

Hele leuke enthousiaste instructeurs

Nergens

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super leuk, heel gezellig en leerzaam. In mijn zeilgroepje zat iedereen ongeveer op hetzelfde niveau waardoor je echt oefeningen kon doen die voor iedereen nuttig en leuk waren. 2 x op tocht geweest, dat is ook altijd heel gezellig.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Veel nieuwe vrienden en een gezellige week

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kinderen die geintresseerd zijn in een leuk gezellig zomerkamp

Hoi Pean!
Ik vond het superleuk bij jullie. Het eten was heel erg lekker en het was de eerste keer dat ik ging zeilen en ik heb heeeeeel erg veel geleerd. Het weer en de wind was goed dus zo...

Frans-Luuk Bouwers

Vooraf vroegen we ons af of het niet te vroeg zou zijn voor onze zoon van 8 jaar om 6 nachten alleen en zonder bekenden te gaan zeilen in Friesland. Ook al kom ik er vandaan, dan nog is het voor...

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Focus op professioneel zeilonderwijs in combinatie met een hoop plezier.
Komt over als een hele hechte familie

Carlo

Mooi ontvangst. Mijn dochter was na afloop enthousiast. Volgend jaar weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Mooie locatie. Sociale mensen en heeeerlijk eten.