Pean

Geweldig. Goed geregeld. Fijne dagen

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Of het in je eentje ook zou slagen

Geweldig! Volgend jaar weer

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Interesse in zeilen en nieuwe vrienden

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Verveelde kinderen die wel van actie in interactie houden met leeftijdsgenoten

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Elke dag! Op locatie op het water maar ook bij Pean zelf. Wisse bedankt.

Sterre van der Vlis

Mijn 2 kinderen van 8 en 13 vonden het geweldig! Leuke leiding, lekker eten en ook nog leren zeilen en surfen, top week👍

Iedereen!

Skelte brouwers

Persoonlijk, leergierig, gezellig, goed eten!

Niet

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed! Ondanks heimwee van onze zoon.
Goed! Ondanks heimwee van onze zoon.
Wel was het jammer dat we hem hdde. Opgegeven voor een tweepersoonsboot en pas de dag van te voren kregen te horen dat dit niet kon omdat er niemand anders zich had opgegeven. Dit had wat eerder gecommuniceerd mogen worden. Wellicht hadden we dan een week eerder kunnen komen oid.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Iedereen die van zeilen houdt.

Gezelligheid, socialisering, leerzaam, plezier, vrienden

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Dat er niet genoeg mensen waren van mijn leeftijd en dat ik daar niet snel mee overweg zou kunnen komen

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Een ervaring om nooit te vergeten

Zeilkennis en vrienden

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Mensen die makkelijk zijn in contact met anderen en mensen die in hun eentje iets willen ondernemen

Het kampvuur

Huitema

Stelt cursisten gelijk op gemak,
Leuk ontvangst, veel meer dan alleen zeilen, haalt het beste uit de cursist, veel structuur en duidelijkheid, houdt ouders goed op de hoogte.

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Of ons kind zich wel op zijn gemak zou voelen zonder bekenden, of er voldoende structuur zou zijn

100% goed!
Ze hebben er alles aan gedaan er een fantastische week van te maken👍🏻

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een positieve ervaring. Een fijne week om op terug te kijken. Veel nieuwe ervaringen.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Ondernemende kinderen, die zin in een hele leuke sportieve week hebben.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Vooral de extra dingen zijn erg in de smaak gevallen! Twijfelde zoon eerst nog over het all in pakket, nadien gaf hij aan echt niet anders te willen! Dan mis je zoveel leuks!!!!

Goed leren zeilen, fantastische sfeer en heerlijk eten. Veel aandacht voor het kind in de boot en op de wal.

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Geen twijfel. Pean is al 40 jaar onze hofleverancier voor de zeilschool. Af en toe vreemd gegaan bij een andere zeilschool, maar Pean blijft heerlijk. Het is echt thuiskomen.

Top

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Pean is een zeilschool, geen zeilkamp. Goed leren zeilen staat bovenaan. Goede instructeurs die de kinderen blijven uitdagen.
Daarnaast wordt er veel gedaan naast het zeilen. Veel...
Daarnaast wordt er veel gedaan naast het zeilen. Veel activiteiten, met name buiten (neem spullen mee die vies mogen worden!). In het begin zijn de activiteiten gericht op groepsvorming, zodat iedereen wordt opgenomen in de groep. Zo kan je je kind met vertrouwen achterlaten. Ook als hij/zij in haar eentje komt.

Fijn kamp, goede leiding, focus op varen en niet op feesten

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Al jaren lang zijn wij tevreden. En ook al jaren achter elkaar zijn onze kinderen blij dat ze weer op kamp mogen!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

We vinden het fijn dat de focus telkens weer op het zeilplezier ligt. En dat de staf er in slaagt om iedere keer weer een leuke week rond een thema te bedenken en uit te voeren.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

ik beveel Pean aan bij iedereen die zijn of haar kind(eren) een fijne zeilervaring gunt.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Ik was heel blij met de maatwerkoplossing die vorige week voor onze dochter bedacht is. Petje af voor de staf!

Franky IJtsma

Erg leuk. Gezellig met andere kinderen en de instructeurs. De tocht naar Grou was super leuk. Slapen met je vriendjes op de kamer was leuk. Snel zeilen vond ik erg leuk.

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Vriendjes maken met andere nieuwe kinderen. Het spelletje met krantenmeppen bij binnekomst vond ik eerst spannend maar daarna kende ik iedereen bij naam

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Het was veel leuker dan bij de zeilschool waar ik vorig jaar was. Beter georganiseerd.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Nieuwe vriendjes. Een bandje. En een trui met Pean erop. En CWO I en II.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Vooral mensen die van gezelligheid houden en daarnaast willen leren zeilen.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Het avondspel was erg leuk. En ook de bonte disco avond

Bas

Gastvrij, vertrouwd, avontuurlijk en gezond

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Onze zoon was net 8 en we twijfelde of hij goed zou worden opgevangen en ‘gezien’ zou worden.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super. De mensen kennen elkaar en onze zoon heeft het als fijn en veilig ervaren. Door het gastvrije ontvangst bij de eerste dag, waren alle twijfels en spanningen direct verdwenen.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een enthousiaste zoon die niet kan wachten tot volgend jaar.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Iedereen die wat avontuurlijk is ingesteld en die hun zoon of dochter een mooie week in het mooie Friesland gunt.

Alwin Broens

Gezellig, aardige instructeurs, hard gaan, leuke groep cursisten

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Ik twijfelde niet, het was mn 6e kamp.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Topweek, goed leren zeilen en gezellig in 1!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

CWO 2 eenmans zwaardboot. Buiten dat, nieuwe vrienden en een fantastische zeil ervaring rijker!

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Mensen die van een uitdaging houden, zin hebben in een sportieve week en beter willen leren zeilen.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Vooral de tochtjes en de wedstrijd waren het leukst. Het rondje Modderige Bol, toen we samen met een ander Pico groepje voeren was voor mij het hoogtepunt.