Pean

Swarte

Goede organsatie, goed eten en veel gezelligheid

Niets

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zoals alle voorgaande jaren.

Nynke

Gezelligheid, samen, zelfstandigheid

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Dochterlief komt al voor de 3ex op pean. Zoonlief voor het eerst. Op de terugreis had hij het al over volgend jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze vonden het beide (weer) geweldig! Het zeilen, avondspellen, bonte avond en het eten... ze bleven maar vertellen!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

3 jaar geleden via een zondagmiddag om te kijken of voor dochterlief iets zou zijn (toen 8 jaar).

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Aan ieder kind die van gezelligheid, uitdaging en een toffe week zonder ouders wil.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Alles was leuk. Vooral de wipe out!

KB

Fantastisch, belevenis, ontwikkeling, leren, plezier hebben

Hugo Veldhuizen

Lekker eten, goede sfeer, gezellige staf, leuke activiteiten

Nergens over, we waren al 2 keer geweest en wilden perse terug

Super leuke week

Een CWO II diploma zwaarbootzeilen en veel gezelligheid

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kinderen die van buitensporten houden en van gezelligheid

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

De avondspellen vond ik erg leuk, maar eigenlijk was alles leuk

Gelijkwaardigheid
Gezelligheid
Goede focus op strak programma
Goed en gezond eten
En vooral dat de kinderen een enorm vertrouwd gevoel hadden!

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Het was de eerste keer, denk de gebruikelijke twijfels over indeling en kwaliteit van de leiding.

Helemaal top!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Kinderen met mooie verhalen en trots op hun behaalde certificaat!

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

In zijn algemeen, mensen met kinderen die van activiteiten houden.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Begeleiding vanaf de parkeerplaats was wel uniek en geeft ( gezien de eerste kennismaking) vertrouwen

Goed georganiseerd, professioneel, plezier hebben en tegelijk iets leren, goed materiaal.

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

Niets, onze zoon ging voor de 4e keer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zoals verwacht goed (met uitzondering van de foto's dan, maar dat was een ander bedrijf)

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een enthousiast kind, wat nu l weet dat íe volgend jaar weer wil.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Jong en oud; iedereen die goed wil leren zeilen en een leuke tijd wil hebben.

Gezellig, kundig, verantwoord

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Reactie: VOLGEND JAAR WEER!!!!

Mooie locatie, goed verzorgd. Gezellig, goeie sfeer en professionele instructeurs.

Dat 5 dagen niet te lang zou zijn

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Perfect, 5 dagen heb je nodig om flinke stappen te maken. Het maken van vrienden gaat ook makkelijker als je een week intern/extern zit.

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een kind wat meer zelfvertrouwen heeft gekregen! Top!

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Verlegen kinderen, die een zetje nodig hebben om op een leuke, ontspannen manier sterker te worden.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Er worden vriendschappen voor het leven gemaakt en dit is heel waardevol. Dank voor alle goede zorgen!!

Wij hebben geen ervaring met zeilscholen, dus via via van Pean gehoord.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Onze zoons hebben zich goed vermaakt; hard gewerkt, veel geleerd, vrienden gemaakt. Ze kwamen met mooie verhalen thuis. Mijn indruk is dat er een duidelijke structuur geboden wordt en goede... Onze zoons hebben zich goed vermaakt; hard gewerkt, veel geleerd, vrienden gemaakt. Ze kwamen met mooie verhalen thuis. Mijn indruk is dat er een duidelijke structuur geboden wordt en goede afspraken over bv telefoongebruik,

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een mooie week waarbij veel kennis opgedaan is in een leuke sfeer.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Ik zou Pean aanbevelen aan iedereen die goed wil leren zeilen. De aanpak is professioneel, maar ook gezellig.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Na dag 1 dachten mijn zoons: ‘Zullen we vragen of we weer naar huis mogen. Dit ga ik nooit leren’. Na dag 3 gaven ze aan dat zeilen verslavend werkt!

Niet echt over jullie. Meer of mijn kids t leuk zouden vinden. Eerdere ervaring was al top.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super. Wat ik mooi vind is dat t leuk is. Gezellig is. Veel spellen gedaan worden en de kids echt centraal staan samen met de leiding. Andere kampen lijkt t meer of alleen de leiding een leuke tijd... Super. Wat ik mooi vind is dat t leuk is. Gezellig is. Veel spellen gedaan worden en de kids echt centraal staan samen met de leiding. Andere kampen lijkt t meer of alleen de leiding een leuke tijd wil hebben. Hier is t zo samen!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Ook het ritme in des af voor het “jongere” kamp is top. Ook introverte kinderen worden gezien omdat t super kleine groepjes zijn en er 1 instructeur vast bij een groepje hoort. Voor mij en de kids... Ook het ritme in des af voor het “jongere” kamp is top. Ook introverte kinderen worden gezien omdat t super kleine groepjes zijn en er 1 instructeur vast bij een groepje hoort. Voor mij en de kids gaat t om lol en mooie ervaring. Dat pean ook nog heel goed Len leuk lesgeeft maakt dat ze ook echt leuk vinden het zeilen. Daar gaat t om.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kids die niet van massale groepen houden. Kinderen die niet verwend of druk zijn maar enthousiast en relaxed. Die weten dat afwas erbij hoort. Dat de Pean regels ok zijn en het ook leuk maken.... Kids die niet van massale groepen houden. Kinderen die niet verwend of druk zijn maar enthousiast en relaxed. Die weten dat afwas erbij hoort. Dat de Pean regels ok zijn en het ook leuk maken. Duidelijke visie en missie vh kamp werkt goed.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Leuke avond spellen. Leuk; eten in thema. Leuk. Twee leeftijsdkampen naast elkaar; is straks de overstap niet zo groot.