Pean

Marije

Onze dochter is voor de 5 de keer hier geweest, dat zegt denk ik al genoeg.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke spellen, goed eten, fijne locatie, bekwame instructeurs.

Mieke

Mag ik jullie ontzettend bedanken voor deze geweldige week. Teun vond het ongelooflijk spannend om een week op kamp te gaan (wij ook). Helemaal uit Amsterdam een week zonder bekenden naar Friesland... Mag ik jullie ontzettend bedanken voor deze geweldige week. Teun vond het ongelooflijk spannend om een week op kamp te gaan (wij ook). Helemaal uit Amsterdam een week zonder bekenden naar Friesland én nog nooit gezeild. En wat een zelfverzekerde jongen zit er nu achterin de auto. Vol met verhalen én liedjes. We kunnen heerlijk met hem nagenieten. Van begin tot eind fantastisch door jullie begeleid! Leren zeilen, vrienden gemaakt én een lekker gegeten 😊 Hij vraagt al of hij zich al in kan schrijven voor volgend jaar. Ontzettend bedankt!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Begeleiding, ontvangst, professionaliteit, spelletjes, natuurlijk het zeilen. Eigenlijk alles.

Superleuke week

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Heerlijk gezeild, goed materiaal, originele avondspelen, goede sfeer, leuke mensen

Judith Neidt-Willekes

Onze zoon heeft een TOP week gehad bij jullie! Volgend jaar weer was eerste reactie!

Sonja van Hall

Het is weer een fantastische week geweest!
Bedankt staf Pean!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De unieke combinatie van een hoog zeilniveau, goed eten en veel lol in de avonden!

Jenny

Mijn dochter van 8 is voor het eerst op zeilkamp geweest en ze heeft het super gehad. Deskundige leiding en dagelijks een vast schema maakt dat alles op rolletjes loopt en kinderen zich gezien... Mijn dochter van 8 is voor het eerst op zeilkamp geweest en ze heeft het super gehad. Deskundige leiding en dagelijks een vast schema maakt dat alles op rolletjes loopt en kinderen zich gezien voelen. Want het is best spannend als je 8 bent en alles voor het eerst doet. Maar Fardau heeft genoten, veel geleerd en veel succeservaringen opgedaan.

Deskundige leiding. Oog voor iedereen. Goede sfeer

Berend Lippes

Onze twee jongen zijn dit jaar voor de tweede keer naar de zeilschool geweest. Net als vorig jaar een week lang bezig gehouden door de begeleiders en instructeur. De jongens hebben weer een... Onze twee jongen zijn dit jaar voor de tweede keer naar de zeilschool geweest. Net als vorig jaar een week lang bezig gehouden door de begeleiders en instructeur. De jongens hebben weer een fantastische tijd gehad zowel op het water als daarbuiten. Hadden afgesproken dat ze nog even zouden bellen hoe ze het hadden maar daar zijn ze niet aan toegekomen, te druk met van alles en nog wat. Op basis van de ervaring van het voorgaande jaar wisten we dat het wel goed zat, we hebben alle vertrouwen in de leiding dat iedereen er bij wordt betrokken en dat de jongens goed begeleid worden.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Naast dat er intensief aandacht besteed wordt aan het zeilen is er ook veel aandacht voor het groepsproces. Je kunt er gerust van uitgaan dat er alles aan gedaan wordt om de kinderen in de activiteiten mee te nemen en dat ze bij de groep betrokken worden. Naast de zeilervaring doen de kinderen ook een hoop andere ervaringen op, echt een aanrader

Voor het eerst op zeilkamp. Dat is best spannend en tegelijkertijd natuurlijk heel erg leuk. Onze dochter heeft enorm genoten van de zeillessen, dr avondspellen en alle gezelligheid !

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Apart gebouw voor kinderen in de basisschool leeftijd en pubers.
Enthousiaste en goede leiding

Corine

Onze zoon was in de mei vakantie ook geweest. We draaien het erf op en nog voordat de auto stil staat, is hij er al bijna uit. Uitgelaten pakt hij zijn spullen, zijn zusje (eerste keer extern) volgt... Onze zoon was in de mei vakantie ook geweest. We draaien het erf op en nog voordat de auto stil staat, is hij er al bijna uit. Uitgelaten pakt hij zijn spullen, zijn zusje (eerste keer extern) volgt zwijgzaam. De eerste leiding die we tegenkomen herkent onze zoon en hup gevlogen is hij. Op zoek naar zijn kamer.
Zijn zusje wordt net zo enthousiast opgevangen door de nog voor haar onbekende leidsters. Aan het einde van de week staat ze zelfverzekerd tegenover ons en neemt uitgebreid afscheid. Mam, volgend jaar weer de eerste week toch? Dan zie ik mijn vriendinnetjes weer.
Op de terug weg horen we glimlachend de verhalen. Wat een top week!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Pean heeft zeer enthousiaste jongens en meisjes die naast goede zeilers zijn, goede instructeurs zijn en gezellige gasten. Het eten is verantwoord goed en de avond spelletjes top. Geen enkel vervelend moment of verveel moment.

Super geregeld! Enthousiast van de eerste tot de laatste minuut, dank voor een geweldige ervaring voor onze zoon!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Persoonlijke aandacht en kinderen direkt betrekken en meenemen in de groep