Pean

F. Coers

Luuk is nu voor het 6e jaar hier geweest, inmiddels puber van 15 jaar, maarrrrr het eerste wat hij zei toen we hem gisteren haalden was: volgend jaar ga ik voor mijn CWO3.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Aandacht voor het kind, kleine groepjes voor instructie, gemotiveerde, goed opgeleide kampleiding, met voldoende ruimte voor gekkigheid. TOP !!!

Sinds vele jaren een zeer goede ervaring met Pean. De kinderen hebben het altijd enorm naar hun zin en vragen aan het eind of ze volgend jaar weer mogen!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke en enthousiaste kampleiding en instructeurs. Goed en gezond eten. De mogelijkheid om op verschillende type boten les te krijgen.

fam Dorrepaal

Goede organisatie, goed opgeleide instructeurs en mooie omgeving

Goed materiaal!!

Dekeyser

Top zeil- en surfschool! Geweldig niveau dat het de moeite loont om vanuit België de trip te maken om de kids op kamp te laten gaan!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Individuele aandacht door de kleine groepen dus geweldig om vooruitgang te boeken

Hans Huisinga

Na vele jaren komt onze groep van zo'n 15 man weer blij en enthousiast terug. De goede aanpak en dat blijven volhouden spreekt ons zeer aan.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geen goede balans tussen sport en spel.

Ook deze 4e keer was het weer een topweek!

Uitstekend

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Een echte klassiek zeilkamp in Fryslan!
Zo uit een Nederlandse film
Leuk en veel begeleiding
Lekker sportief

Supergoede begeleiding van alle kids. Ze worden de hele dag goed bezig gehouden, ook als er niet wordt gezeild. Daardoor weinig tijd voor de smartphone!!! Elke dag met hetzelfde groepje in 'eigen'...

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeer goede begeleiding, zowel op de boot als aan de wal

Berendina Hamstra - van Solkema

De zeilweek op Pean is het hoogtepunt van het jaar. Fantastisch zeilen, veel geleerd, lekker gegeten en bovenal héél veel plezier gehad. Onze kinderen zijn hier helemaal thuis! Bedankt Natasja,...

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Fantastische sfeer, zeer goed opgeleide instructeurs, goed zeilmateriaal, het lekkerste brood dat er is (vers van de bakker), goede maaltijden, duidelijk pedagogisch klimaat.

Onze dochter is dit jaar voor de 2e keer naar Pean geweest. Ze heeft het weer heerlijk gehad en zit vol enthousiaste verhalen over de leuke begeleiding, liedjes, de activiteiten en de uitgebreide...

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt echt voor gezorgd dat er niemand buitengesloten wordt