Pean

Je aankoop wordt beschermd

Belle en fjodor aquina

Geen twijfels, beide kinderen zijn al 2 keer eerder geweest en dit werd de 3e keer.

Ervaring

Ze hebben weer een super leuke week gehad

Terugkijkend

Dat ze volgend jaar weer willen en het liefst ook met de herfst of meivakantie.

Aanbevelen

Vrienden van de kinderen

Iets leuks, interessants

Hele leuke enthousiaste instructeurs

Nergens

Ervaring

Super leuk, heel gezellig en leerzaam. In mijn zeilgroepje zat iedereen ongeveer op hetzelfde niveau waardoor je echt oefeningen kon doen die voor iedereen nuttig en leuk waren. 2 x op tocht geweest, dat is ook altijd heel gezellig.

Terugkijkend

Veel nieuwe vrienden en een gezellige week

Aanbevelen

Kinderen die geintresseerd zijn in een leuk gezellig zomerkamp

Hoi Pean!
Ik vond het superleuk bij jullie. Het eten was heel erg lekker en het was de eerste keer dat ik ging zeilen en ik heb heeeeeel erg veel geleerd. Het weer en de wind was goed dus zo...

Frans-Luuk Bouwers

Vooraf vroegen we ons af of het niet te vroeg zou zijn voor onze zoon van 8 jaar om 6 nachten alleen en zonder bekenden te gaan zeilen in Friesland. Ook al kom ik er vandaan, dan nog is het voor...

Ervaring

Focus op professioneel zeilonderwijs in combinatie met een hoop plezier.
Komt over als een hele hechte familie

Carlo

Mooi ontvangst. Mijn dochter was na afloop enthousiast. Volgend jaar weer.

Ervaring

Mooie locatie. Sociale mensen en heeeerlijk eten.

Floris

Zojuist zoonlief opgehaald van Pean. Moe maar o zo voldaan van een week in de Laser Pico. Leuke instructeur, veel vrienden gemaakt en heeeerlijk gegeten.

Ervaring

Hele vriendelijke staff, ontspannen sfeer, iedere avond 3 gangen diner.

J.P. van Lienden

Het was wederom een succes. Alles heel goed geregeld. Leuke spontane bekwame crew. Fred heeft het super gehad veel geleerd en een leuke groep.
Ook het adequaat handelen door Hannah en Maarten...

Eise Zijlstra

Eise (11 jaar, RS Tera): Het is heel leuk, we moeten alleen wel heel vroeg naar bed (21:00 uur).

Ervaring

Gezellige cursisten en instructeurs/instructrices. Lekker eten. Mooi zeilwater, goede zeilboten.

Eva heeft het dit keer ook weer heel fijn gehad.

Ervaring

van begin tot einde goed georganiseerd en goede communicatie

Heel prettig. Als vanouds! Fijn dat regels en gebruiken nog altijd hetzelfde zijn. Houden zo!

Ervaring

Goed onthaal voor de jongsten. Fijne en veilige omgeving voor hen in het Bergch huis. Goede instructuur die goed niveau van kind ingeschat heeft en op juiste wijze gestimuleerd naar uitdaging!