Pean

Pean Ook benieuwd naar feedback over de webshop Pean? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company536
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pean met 9.6/10. Gebaseerd op 536 ervaringen.

Laura en Bas
Laura en Bas

1. De staf was erg gezellig
2. Het eten was erg lekker en gezond, geen fastfood
3. De dagindeling was erg leuk
4. Je leerde goed zeilen

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Wij zijn in week 32 naar zeilschool pean geweest. het was een superleuk kamp! je leerde er heel goed zeilen en de staf was erg gezellig. 's avonds deden we een spel, terwijl we overdag het water op gingen. het eten was ook erg lekker en gezond. dit was onze 3e keer en we willen volgend jaar weer!.

Marleen Miedema

Pean springt er voor ons vooral uit vanwege de goede sfeer, de professionele aanpak van het zeilen en natuurlijk het buitengewoon goede eten. geweldig om te zien hoe ook met enorm veel energie en creativiteit een avondprogramma wordt neergezet. onze dochter had weer een geweldige week!.

Annemarijke Haaima
Annemarijke Haaima

Sterke punten:

Kinderen goed begeleid en opgevangen. Ook met heimwee!!!

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Zeer goede ervaring. kinderen worden goed opgevangen en krijgen goed les. individueel maar ook in de groep.

Mees Voskens
Mees Voskens

Alles!!!

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Hele leuke zeilschool met aardige instructeurs en lekker veel eten.

Isabelle scholtemeijer
Isabelle scholtemeijer

Sterke punten:

Voor en na de week wordt er ook duidelijk met ouders en kinderen gecommuniceerd

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Super veel aandacht en toewijding voor kinderen en kwaliteit van lesinhoud is hoog.

roel de vos
roel de vos

Sterke punten:

professionaliteit, gezelligheid, heel goed bezig met de kids.

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

De eerste keer dat mijn zoontje helemaal zonder begeleiding van familie of bekenden op avontuur ging. hij vond het natuurlijk erg spannend, maar na 1 dag had hij al geen tijd meer om te appen, zat er middenin, en hij heeft het enorm naar zijn zin gehad. de school is erg professioneel georganiseerd, mooi en goed materiaal, heel fijn team, en de opzet van zo'n week is superleuk. voor herhaling vatbaar!.

Hanneke
Hanneke

Sterke punten:

Elke dag een update via de whats app van Christophe met foto's en filmpjes, goed en gezond eten, veel gezeild en veel geleerd, gezellige instructeurs, veel spelletjes en muziek, weinig digitijd ;-)

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Mijn dochter caatje heeft een geweldige week gehad en wil het liefst direct weer terug ;-).

Heleen Sandbergen
Zeer goed (9/10)
Heleen Sandbergen

Sterke punten:

Goede communicatie en organisatie met leiding
Leuke en beleefde instructeurs die ook zeer toegewijd zijn
Warm ontvangst
Ruime keuze aan watersportmateriaal
Groepen naar leeftijd ingedeeld en jongste jaar gescheiden van pubers.
Lekkere maaltijden met voldoende groenten en fruit!
Naast het zeilen ook ontspanning en lachen gieren en brullen.
Toegewijde instructeurs

Score voor Pean:4.5/5
Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Het eerste contact met de zeilschool, nog voordat wij een reservering hadden gemaakt, verliep heel prettig. alle vragen werden duidelijk beantwoord, onze overwegingen voor de keuze van zeilboot werd goed over meegedacht. de uitleg over de organisatie van het zeilkamp en de begeleiding van onze zoon die voor het eerst en alleen op zeilkamp ging, gaf ons dusdanig veel vertrouwen dat we geboekt hebben..
deze positieve eerste ervaringen zijn volledig waar gemaakt tijdens het zeilkamp. de leuke en warme ontvangst van de zeilinstructeurs, klaarblijkelijk goed voorbereid op de komst van een grote groep kinderen, was hartverwarmend. binnen no time stond alles op de slaapkamer, werden mobieltjes en ipad's voor de veiligheid ingenomen en het zakgeld opgeborgen. de 2 app-jes per dag en de foto's op de facebook pagina van pean gaven een grote betrokkenheid bij de activiteiten en het wel en wee van onze zoon, zeker omdat er geen contact moment was gedurende het verblijf, alleen bij o.a. heimwee..
geen bericht, goed bericht dus. de gezelligheid spatte van de foto's af en er zaten zelfs ontroerende foto's bij!.
gisteren hebben wij onze zoon na 6 dagen opgehaald. en volgens hem was het in 1 woord: "geweldig, mag ik volgend jaar weer?" de hele terugreis van bijna ruim 2,5 uur heeft hij aan een stuk door verteld: hij had er een nieuwe vriend bij, cwo 1 en 2 gehaald in 5 dagen!, het eten was lekker en genoeg, de instructeurs waren ontzettend leuk en er lagen zelfs om 6.00 uur in de ochtend donald duck tijdschriften voor de slaapkamerdeur voor de vroege vogels..
wij hebben als ouders de conclusie getrokken dat het zeilen bij pean in alle opzichten een onvergetelijke ervaring is geworden voor onze zoon. heel veel dank daarvoor! wij willen nu zelf ook!.

anne-Marie Aardema
anne-Marie Aardema

Sterke punten:

- goede sfeer, echt kampgevoel (veel zingen, veel aandacht voor programma buiten het zeilen)
- voldoende slaap, (onze dochter had nog energie bij thuiskomst)
- contact met ouders bij ontvangst en afscheid dik in orde

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Onze dochter van 8 is voor het eerst op zeilkamp geweest, en heeft een heerlijke week gehad. veel geleerd, plezier in zeilen en de goede sfeer in de groep. instructeurs en kookstaf die zelf ook een leuke week met de kids hebben gehad, tenminste zo lijkt het. we hebben met onze oudere kinderen ook ervaringen met andere zeilscholen in friesland, maar van de pean hebben wij de beste indruk! de locatie is ook super. .

Karin
Karin

Sterke punten:

Duidelijke structuur. Ruimte voor plezier, maar ook focus op goed zeilen. Instructeurs die meedenken en die mogelijkheden creëeren.

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Wij vinden de sfeer op zeilschool pean heel fijn. het is voor onze dochter het hoogtepunt van de zomervakantie. ze kijkt er weken naar uit en heeft nog weken napret. .
die fijne sfeer, de focus op plezier tijdens het zeilen en de goede instructeurs zorgen ervoor dat ze nu een enthousiaste zeiler is!.

Bedrijfsinformatie

Pean is de zeilschool in Friesland waar je goed leert zeilen én veel plezier beleeft op zeilkamp. Het is het vertrekpunt voor je vaartocht met sloep of valk door het waterrijke Friesland. De groepsaccommodaties bieden het hele jaar door onderdak aan groepen tot 130 personen.
Adres
Pean 1