Pean

Pean Ook benieuwd naar feedback over de webshop Pean? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company467
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pean met 9.6/10. Gebaseerd op 467 ervaringen.

Femke den Heijer
Goed (8/10)
Femke den Heijer

Goede Boten

Score voor Pean:4/5
Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Ik vond het heel leuk en gezellig!.

Zeer goed (9/10)

Sterke punten:

Zoals al genoemd is et team erg enthousiast en kundig! Dit is echt een heel sterk punt. Als ouder heb ik deelgenomen aan de Pinksterweekendcursus. Kinderen komen waarschijnlijk thuis met enthousiaste verhalen over het zeilen maar ook over de liedjes, spelletjes, die "gekke" leiding... Ik wil nog even kwijt dat de instructeurs (ongeveer 17 tot 25 jaar) niet alleen allemaal zeer ervaren zeilers zijn maar dat ze ook zeer goed opgeleid worden om naar de cursist zelf te kijken; ze spreken elke cursist op het eigen zeilniveau aan ook al zitten er meerdere niveau's in een boot. Daarnaast kijken ze ook op sociaal-emotioneel vlak naar de cursisten; heeft iedereen het naar de zin, is iedereen even betrokken bij de nazeilse activiteiten. elke dag een stafvergadering waarin elke cursist wordt besproken en wordt bekeken of en hoe het beter kan! SSSSUPER!! Zeer bewonderenswaardig!

Score voor Pean:4.5/5
Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Zeilschool pean heeft een erg enthousiast en kundige team van instructeurs! ze doen er alles aan om er voor iedereen een onvergetelijke ervaring van te maken..
de ligging is ook geweldig tussen de weilanden en aan leuke zeilroutes..

amarins de Haan
amarins de Haan

Sterke punten:

Huiselijke sfeer, gezellig, amicaal (ook richting de ouders), de kinderen moeten in alles meehelpen

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Onze jongens kwamen tijdens het pinksterweekend voor het eerst zeilen en ze hebben het heerlijk gehad. de jongste genoot van het zeilen en op het water zijn, de oudste vond vooral de nevenactiviteiten erg leuk. de oudste vond het allemaal een beetje spannend. de instructeurs waren vol begrip en hebben hem echt geholpen, door samen met hem, te gaan zeilen en hem proberen wat meer zelfvertrouwen te geven.

Edwin /Tom Drent
Edwin /Tom Drent

Goed team werk .
Er word goed les gegeven.

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Wij hebben een geweldig weekend gehad ,de sfeer is erg goed , organisatie,accomodatie,het lesgeven,de spellen en niet te vergeten het eten was top! voor ons een onvergetelijk weekend.

Petra Arentsen
Petra Arentsen

Sterke punten:

Mooie accommodatie en locatie, aarfige en ervaren leiding, lekker eten, fijne sfeer.

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Twee super enthousiaste kids (8 en 11) terug van pinksterzeilweekend. het was voor hun de eerste zeil- en kampervaring en die wordt moeilijk te overtreffen!.

Goed (8/10)

Sterke punten:

Goed bereikbaar per mail en telefoon
Prachtig landelijk gelegen locatie
Men is erg flexibel en denkt goed mee
Fijne sfeer

Score voor Pean:4/5
Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

In de afgelopen week hebben wij als ouders met onze zoon zeilles gekregen van een heuse zeilopa die ons geleerd heeft om op een valk te zeilen. in de tussentijd heeft onze dochter met veel plezier surflessen gevolgd. het was voor ons allemaal een top ervaring!.

Ibrichje en Gerrit Jan
Ibrichje en Gerrit Jan

Sterke punten:

Mooie locatie en zeer geschikt om in de winter een feestje te geven.
Lange bar
Mogelijkheid om te blijven slapen
Flexibele indeling

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Wat een fantastisch feestje hebben wij mogen beleven op pean. we hadden de hoofdlocatie jister gehuurd omdat we samen 100 jaar zijn geworden. natasja en christophe zijn heel flexibel en denken graag mee. uiteindelijk nog met 15 man blijven slapen, zodat we s'morgens alles konden opruimen en gezellig bijpraten.

Nijmegen Black Eagles
Nijmegen Black Eagles

Sterke punten:

Bedden waren super! Ruime keuken met voldoende benodigheden

Uitstekend.

- ruime keuken
- muziekinstallatie en wifi
- degelijke bedden!

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Met een kleine groep (9 man) hebben we de begane grond van de berch gehuurd. de accomodatie is erg gezellig ingericht met een ruime keuken en mooie zithoek. geluidsinstallatie was een onverwachte bonus. contact met de verhuurder was erg soepel en prettig!.

A.S.Z.V. Orionis
A.S.Z.V. Orionis

- Aardige contactpersonen
- Mooi gebouw
- Prima bedden
- Leuk om te zeilen!

Beveelt u Zeilschool Pean aan?Ja

Wat hebben wij een top weekend gehad bij zeilschool pean! de valkjes waren prima, de mensen heel gastvrij en het gebouw (en de omgeving natuurlijk ook) schitterend. aanrader voor jong én oud!.

Bedrijfsinformatie

Pean is de zeilschool in Friesland waar je goed leert zeilen én veel plezier beleeft op zeilkamp. Het is het vertrekpunt voor je vaartocht met sloep of valk door het waterrijke Friesland. De groepsaccommodaties bieden het hele jaar door onderdak aan groepen tot 130 personen.
Adres
Pean 1