Mm Stienstra

Ben er nog niet zo ervaring mee .kan nog geen antwoord geven

Reactie Peach Beauty:

Goedemiddag mevrouw Stienstra, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop van ons merk. We kijken graag mee naar wat we voor je kunnen doen. We zien op... Goedemiddag mevrouw Stienstra, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop van ons merk. We kijken graag mee naar wat we voor je kunnen doen. We zien op je bestelnummer dat je een automatisch draadloos krultang bij ons hebt gekocht. Echter, je spreekt in je review over een laser remover? We snappen daardoor niet helemaal wat hier precies aan de hand is. Daarnaast geef je aan dat je zelf weinig ervaring hebt met het gebruik van het product. Daar helpen we je graag bij. Je mag ons altijd een bericht sturen via; customerservice@peachbeauty.eu. Je geeft ons nu een slechte review, omdat je het product nog niet goed kent. We zouden het op prijs stellen als je ons eerst zou contacteren en ons de kans zou willen geven om je te helpen, voordat je direct dit eindoordeel plaatst. We komen graag met je in contact op je te helpen met je probleem en hopen dat je ons wil mailen en je feedback zou willen intrekken. We wensen je voor nu een fijn weekend toe. - Met vriendelijke groet, Team Peach Beauty

Ilse de Vroome

Super goede kwaliteit en snelle levering, helemaal tevreden!

Lieneke Poeteray

Ze leveren snel een goed apparaat dat zeker voldoet aan de verwachting.

Nora Amri

Top bedrijf

Ashley Verstraete

Super!

Snelle verzending en waar voor je geld

Sabrina

Het product functioneerde niet naar behoren, maar het kon wel gratis geretourneerd worden.

Demi Lejeune

Wat een rommel

Reactie Peach Beauty:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. We hebben via e-mail contact gehad en hebben je uitleg gegeven. We hopen dat je elders een product vindt dat goed bij je past en wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Peach Beauty

Silvia Kamphuis

W Huijbers