Double S

Keurige en nette service

Luuk

Tap gehuurd voor zaterdagavond. Was beschikbaar van vrijdag tot maandag en alles werkte prima. Toen de druk niet klopte even opgebeld en geholpen ondanks dat het zaterdag was. Zou hier zeker nog is... Tap gehuurd voor zaterdagavond. Was beschikbaar van vrijdag tot maandag en alles werkte prima. Toen de druk niet klopte even opgebeld en geholpen ondanks dat het zaterdag was. Zou hier zeker nog is huren!

Iva vukovic

Top service! Ze helpen met alles, opbouwen en afbouwen. Springkussen is erg leuk, en de prijs nog leuker! Mijn andere zoontje is over 3 weken jarig, wij gaan hier zeker nog een keer huren. Super... Top service! Ze helpen met alles, opbouwen en afbouwen. Springkussen is erg leuk, en de prijs nog leuker! Mijn andere zoontje is over 3 weken jarig, wij gaan hier zeker nog een keer huren. Super vriendelijk personeel. Kortom een echt bedrijf om aan te raden.

Maarten

Vriendelijk, het klopt en ze zijn snel

Familie Koopman

Aardige mensen, waarde naar je geld!

Ik had op het laatste moment een terrasverwarmer nodig. Ik belde na 17.00 uur naar het bedrijf maar ze bleken al gesloten te zijn. Een paar minuten later werd ik teruggebeld door het bedrijf en de... Ik had op het laatste moment een terrasverwarmer nodig. Ik belde na 17.00 uur naar het bedrijf maar ze bleken al gesloten te zijn. Een paar minuten later werd ik teruggebeld door het bedrijf en de werknemer vertelde mij dat het mogelijk was om een terrasverwarmer te huren!

Uwe

Wat een toppers!! Goeie service voor een leuke prijs

Fam Schwartz

Heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel! Prima spullen duidelijke afspraken. Zeer handig voor een feestje!
Jongens bedankt!

Django van der Linden

Dierenambulance Alphen aan den Rijn e.o.

Job en zijn crew hebben bij ons het feest voor het 12,5 jarig bestaan verzorgd. Prima geregeld en geheel volgens afspraak!
Bedankt mensen en tot de volgende keer!