studio.guy

Goede service en betrokkenheid!

Mevr. sas

Ontzettend goede en leuke ervaring, ik zou iedereen die een feestje organiseert aanbevelen.
Snel contact, flexibel, denken graag mee en op de locatie zelf waren de collega’s vriendelijk, en erg zorgvuldig met de locatie, alles in afstemming en snel gedaan, ik was erg tevreden

Stichting Feestcommissie voor de Lustra van het Delftsch Studentencorps

Goed materiaal, bezorging op de afgesproken tijd, goede communicatie en behulpzaam!

Tiny Houses Duinvallei

De stormbaan die we hadden gehuurd viel bij de kinderen erg in de smaak. Goede communicatie en fijne hulp bij het opzetten. We hebben dankzij jullie een succesvol feest gehad!

Rick Timmer

Voor een verjaardagsfeestje wilden wij een aantal zaken huren, zoals een mobiele bar, banken en tafels etc. We hebben een prima ervaring met dit bedrijf. Afspraken worden keurig nagekomen. We zijn... Voor een verjaardagsfeestje wilden wij een aantal zaken huren, zoals een mobiele bar, banken en tafels etc. We hebben een prima ervaring met dit bedrijf. Afspraken worden keurig nagekomen. We zijn dik tevreden.

Streekdierentehuis 't Julialaantje

Fijn bedrijf, erg vriendelijk en behulpzaam. Goed te bereiken.

Rav

Duidelijke afspraken, komt op tijd. Goede service en ze denken met je mee. Hier ga ik zeker nog een keer huren!

L. vd Putte

Goede communicatie, snel schakelen en goede kwaliteit producten.

Yordi

Goed en eerlijk bedrijf. Denkt ook met je mee welke producten het handigste zijn en leggen netjes uit hoe deze werken. Kortom, fijne samenwerking wat veel waard is.

M. Reimert

Niet erg soepel.
Niet erg soepel.
Bestellen via de website, lukte niet. Whatsapp bericht verstuurd vanwege chat-optie, hier geen reactie op. Gebeld, zou teruggebeld worden door afdeling bestellingen, eind van de dag weer zelf gebeld. Bestelling gedaan. Bij ophalen de volgende dag bleek het 'blikgooien' niet voorradig. Daar zou over gebeld zijn, wat dus niet zo was. Alternatief Jenga spel mee gekregen, daarvan miste 1 blok. En de tevens gehuurde sjoelbak was kapot aan uiteinde en bevatte maar 13 stenen...