Rik Calu

Heel goed. Zijn wel heel broze handzenders. Hebben nu dezelfde. Langs alle kanten geplakt om ze samen te houden

Nee

Reactie Parts United Home Products:

Goedendag Rik, hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je onze service heel goed beoordeeld. Jammer dat het product niet per se naar wens is. Helaas kunnen we hier niets aan doen, aangezien dit... Goedendag Rik, hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je onze service heel goed beoordeeld. Jammer dat het product niet per se naar wens is. Helaas kunnen we hier niets aan doen, aangezien dit gaat om keuzes van de fabrikant. We komen binnenkort wel met een eigen product dat uw type kan vervangen en gericht is op duurzaamheid.

cor Kindt

Goed product

Nette prijs

Nee

Bob de Graaf

Ze zijn zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen maar zouden bij de verkoop duidelijker instructies moeten meeleveren of een linkje naar een website. Dat laatste kwam pas na mijn klacht.

Snelle reactie op klachten en hulp bereid.

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Duidelijker informatie meeleveren voor installatie bij handzenders.

Anton van Grunsven

Bijzonder goed.

Alles volgens afspraak

Ga zo door

wim batist

Correct en snel geleverd.
Correct en snel geleverd.
Product voldoet matig, de opvoerhoogte 6 meter 20 liter p.m. haalt deze pomp niet hooguit 4 liter p.m. Dat is heel jammer. gebruikt de pomp in een waterput en heb de 6 meter overbrugging nodig en verwachte dat deze dan 20 liter zou geven. aldus de beschrijving.

info product herzien of de pomp is niet 100 %

Goedendag,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat de pomp niet voldoet in uw situatie. Ik heb het voor de zekerheid even nagekeken, maar ik zie de specificaties die u aanhaalt niet terug. Er wordt niets beweerd over het aantal liters per minuut in combinatie met 6 meter opvoerhoogte. Mocht ik iets over het hoofd zien hoor ik dat uiteraard graag!

Dennis Jonkman

Goede service

Snel leveren alleen product naar 2 dagen gebruik stuk

Hopelijk goede service

Goedendag,
Vervelend dat de pomp blijkbaar zo snel kapot is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Goedendag,
Uiteraard kunt u hem altijd retourneren ter garantiebeoordeling. Het retouradres vindt u bij ons op de website.

J.A. Van Grieken

Goede en snelle service

attente hulp ook achteraf bij vraag

ga zo door

Wout Hak

Prima geregeld, kwam vandaag thuis de handzender geactiveerd, werken prima

Doen wat ze beloven

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Mss handleiding voor het activeren toevoegen

Jacqueline

Top

Lekkere gin & goede service (snelle verzending!)

Zo door blijven gaan

I. Louwers

Zeer behulpzaam.

Dat de medewerker meten wist wat er besteld moest worden.

Verder n.v.t.