Partly

Antonio

Kwaliteit ondermaats

Scherm reeds kapot

Judith

Al vijf jaar(!) een refurbished iPhone SE van Partly in gebruik, dus ik was al een zeer tevreden klant. Nu ik toch wat problemen kreeg met mijn telefoon, heeft Partly weer prettig meegedacht over de... Al vijf jaar(!) een refurbished iPhone SE van Partly in gebruik, dus ik was al een zeer tevreden klant. Nu ik toch wat problemen kreeg met mijn telefoon, heeft Partly weer prettig meegedacht over de mogelijke oorzaak. Uiteindelijk een nieuwe batterij besteld, zoals beloofd al de volgende dag in huis, heel prettig. Mijn telefoon doet het weer prima. Ik ben dus erg blij met de service van Partly en de kwaliteit van de producten die ik bij ze besteld heb.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Uitstekende service en kwaliteit, aanrader

wiljon van der galien

Goeie telefoon in goede staat goedkoop goeie batterij capaciteit en een fijne service kreeg er gratis hoesje temperated glass en oplader met blokje erbij

Fijne service aanrader

Yvette Woudstra

Fijne afhandeling, iPad was er heel snel. Wij blij!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede refurbished iPad ontvangen. Inderdaad als nieuw.

Gerrit Hilberink

Gewoon prima

2e keer dik tevreden

Therese Bergonje

Heeft een goede belofte. Daarom heb ik ervoor gekozen om er van te kopen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het was gemakkelijk, maar het zou gemakkelijker zijn geweest om met PayPal te betalen

Edward Brosens

Ik ontving een defect scherm voor een iPhone 7. Heb het retour moeten sturen, maar dat is netjes en snel gegaan.
Ondanks het defecte scherm wil ik toch een aanbeveling doen omdat er correct is gehandeld en duidelijkheid is geweest over welke opties ik had.

Netjes afgehandeld

Hilberink

Perfect, krijg wat ik verwacht

Vorige iPhone 7 vervangen voor iPhone 12mini

Ton Bongers / TOBO Dakwerk

Betrouwbaar en snelle levering .

Beschrijf uw ervaring in een regel

Heel tevreden met het geleverde product .

Jos de Bruin

Al eerder besteld bij Partly en nu dezelfe goede ervaring als vorige keer

Beschrijf uw ervaring in een regel

Aankoop en levering vlot en naar tevredenheid verlopen