Partly

Mehmet Kirtil

Site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Wanneer je de bestelling plaatst dan krijg je snel de juiste gegevens. Wanneer er problemen zijn worden deze snel en accuraat opgelost danwel naar een... Site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Wanneer je de bestelling plaatst dan krijg je snel de juiste gegevens. Wanneer er problemen zijn worden deze snel en accuraat opgelost danwel naar een oplossing gezocht.
Kortom, super tevreden. Ga zo door Partly

Beschrijf uw ervaring in een regel

Als vanouds goed vertrouwd.

Raymond

Het scherm van een iPhone repareren gaat vrij gemakkelijk als een beetje handig bent en met kleingereedschap dat je bij het scherm mee kunt bestellen om kunt gaan en niet te grote handen hebt.... Het scherm van een iPhone repareren gaat vrij gemakkelijk als een beetje handig bent en met kleingereedschap dat je bij het scherm mee kunt bestellen om kunt gaan en niet te grote handen hebt. Verder is het belangrijk dat je er de tijd voor neemt het scherm te vervangen.

Dus best gewoon doen als het rustig is thuis. Het scherm kwam bij mijn iPhone niet zo heel gemakkelijk los. Mogelijk zal je er meer kracht voor moeten zetten dan je denkt om het omhoog te krijgen om het plectrum er tussen te schuiven.

De online handleiding met de foto's erbij is perfect. Als je geduldig, beheerst en behoedzaam te werk gaat, lukt het prima het scherm van iPhone zelf te vervangen voor een vriendenprijsje.

gewoon goed

Raymond

gewoon goed

Gino

Batterij van het toestel van mijn echtgenote plots stuk op een feestdag. Besteld en nog dezelfde verzonden! Plaatsing ging vlot aan de hand van duidelijke handleiding. Echt top!

Uitstekend

Gino

Uitstekend

Herman

Een dochter met een kapotte iPhone is in 2021 niet te doen. Gelukkig snel de spullen ontvangen en het gemaakt.

Dochter weer blij en ik ook.

Dochter weer blij

Rogier

Het is me gelukt. Nooit gedacht dat ik het zelf zou kunnen. De handleiding is erg handig en zonder de handleiding was het mij niet gelukt denk ik.

Nu maar hopen dat ik het glaasje deze...

Nu maar hopen dat ik het glaasje deze keer langer heel houd.

Super ervaring!

Herman

Dochter weer blij en ik ook.

Dochter weer blij

Rogier

Nu maar hopen dat ik het glaasje deze...

Nu maar hopen dat ik het glaasje deze keer langer heel houd.

Super ervaring!

Simon

Erg tevreden over de bestelde onderdelen. Eenvoudig mijn iphone 8 scherm gemaakt.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed scherm, complete set en duidelijk