Partly

Pieter

Balonnen hangen nu al meer dan een week gevuld met helium

Zere goede folie balonnen

Jeannette Reesink

Zie hierboven

Beschrijf uw ervaring in een regel

Besteld, geleverd en tot nu toe erg tevreden

Tineke van der Meij

Uitatekend

Emilie

Ik bestel extra A klasse zo goed als nieuw. Ontvang toestel met schade en krassen. Partly vraagt me dit retour te sturen en dan sturen ze me een ander (hopelijk beter) model. Maar ik verlies een... Ik bestel extra A klasse zo goed als nieuw. Ontvang toestel met schade en krassen. Partly vraagt me dit retour te sturen en dan sturen ze me een ander (hopelijk beter) model. Maar ik verlies een week tijd, geloop naar de post, moet hun retour label zien te printen zonder dat ik een printer bezit. Dit is absoluut niet wat ik wou. Veel tijdverlies en gedoe.

Triestig

Luc Rijnders

Zie boven

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle en correcte levering en afhandeling.

Hakima Faris

Tevreden

Beschrijf uw ervaring in een regel

Gsm is perfect maar de oplader is niet zo goed
Duurt lang tot de gsm opgeladen jammer

Yvette Groenewoud

Ik heb al meermaals besteld bij Partly. Ik ben er heel blij mee. Je wordt goed geïformeerd, men is behulpzaam en betrouwbaar

top

Kees V

Ik heb nu voor de derde keer via Partly een refurbished telefoon gekocht. Alle keren goede ervaringen mee. De laatste keer ontstond er een probleem tijdens de verzending. Ook dat werd door Partly... Ik heb nu voor de derde keer via Partly een refurbished telefoon gekocht. Alle keren goede ervaringen mee. De laatste keer ontstond er een probleem tijdens de verzending. Ook dat werd door Partly heel goed opgepakt. Aanbevolen!

Vlotte levering, betrokken service

Hans Elzendoorn

Bestelling geplaatst en snel geleverd.

Uitstekend bedrijf.

Isaac Roelens

Snelle levering.
Goeie telefoon.
Hoesje dat niet op voorraad was werd terug betaald.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering, goeie telefoon.