Bregje Muijlaert

Heel gemakkelijk en vlot de auto achtergelaten, en ook het ophalen was zo gebeurd.

Marie Louise louise Schelfhout

Juliette de By

Als ik op Schiphol parkeer wordt ik direct gebeld als ik geland ben. Erg aardig. Dan wordt ik gevraagd of ik hun terug wil bellen zodra ik de koffers heb en ga lopen naar de afgesproken plek waar de... Als ik op Schiphol parkeer wordt ik direct gebeld als ik geland ben. Erg aardig. Dan wordt ik gevraagd of ik hun terug wil bellen zodra ik de koffers heb en ga lopen naar de afgesproken plek waar de auto staat. Hier bij Park Valet geen contact gehad. Maar het is ook zo dichtbij dat persoonlijk contact hebben mss niet nodig is. Verder alles oké en snel weer naar huis.

Wout van Norel

Goed afleverpunt. Werkwijze vooraf kan beter uitgelegd worden. Zet deze procedure stap voor stap op de site. Tevens looproute naar vertrekhal. Geef een kaartje mee. Gehang van personeel voor de... Goed afleverpunt. Werkwijze vooraf kan beter uitgelegd worden. Zet deze procedure stap voor stap op de site. Tevens looproute naar vertrekhal. Geef een kaartje mee. Gehang van personeel voor de ingang bij afleveren vond ik onprofessioneel overkomen.

Anita de Berg

Fijn bedrijf

Lestari Faber

De service was perfect :)

Robert Hoogduin

Helemaal prima, al was het slecht aangegeven

Robert Visscher

Uitstekend, ondanks dat mijn oplaad snoer voor de telefoon spoorloos verdwenen is

Dick -

Voldoet niet conform de opgegeven condities