Remko Knol

Bij terugkomst mijn iphone usb laadkabel weg

Van Riel

Bij afhalen auto niet ok. Geen legitimatie. Wachten wat ik juist niet wilde. Auto stond niet klaar. Een eerdere keer wel goede ervaring gehad.

Julia -

Superfijne service

Beatrix Elekes

In één woord: perfect

Stanojevic Mladen

Jan Crooijmans

Eens maar NOOIT meer.
Eens maar NOOIT meer.
Bij het ophalen van de auto moet je je melden bij het kantoor en wordt de auto voor je gehaald. Ik vond het vreemd dat de stoelen helemaal versteld stonden en de verwarming op 23° was gezet maar de grootste ergernis zag ik pas toen ik thuis was. Een potje met (parkeer/winkelwagen)muntjes dat ik uit het zicht had gezet en in de middenconsole had verstopt was leeg geroofd door een medewerker van Parkvalet.
Natuurlijk direct gebeld. Ook een mail gestuurd met het verzoek het spoedig en correct op te lossen maar geen enkele reactie gekregen. Na 5 dagen beloftes dat ik teruggebeld zou worden de moed maar opgegeven. Wat een onfatsoenlijke dievenbende!

René Snip

Zeer goed, alleen terug moesten we een half uur wachten op me auto. Het was elf uur s'avonds, dus dan wilde ik wel graag direct naar huis.