Parkeerapparatuur.nl

Parkeerapparatuur.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Parkeerapparatuur.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company710
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Parkeerapparatuur.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 710 ervaringen.

E
Voldoende (6/10)
E

Prijs is gunstig

Geachte EG Veerkamp,

Wat vervelend dat u een probleem heeft gehad met de bezorging van het pakket. I heb begrepen dat onze pakketdienst (DPD) het pakket heeft proberen af te leveren op het door u opgegeven adres. Helaas was er niemand aanwezig die het pakket in ontvangst heeft kunnen nemen. Vervolgens leveren ze het pakket af bij de dichtstbijzijnde parelshop. Helaas is dat voor u een grotere afstand dan wij zouden willen. We bieden daar ons excuus voor.

We zullen dit probleem opnemen in ons gesprek met de leverancier, en zoeken naar een geschikte oplossing voor de toekomst.

Score voor Parkeerapparatuur.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima alleen bezorgen is ee probleem slechte te laat doorgeven tydstip van bezorging dan je pakket 10 kilometer verderop ophalen.

Jochen Valgaerts
Zeer goed (9/10)
Jochen Valgaerts

Beschrijf hier uw ervaring

Aankoop van een afstandsbediening voor mijn garagepoort. Heel tevreden over het product en de snelle levering

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Bedankt voor uw reactie. Mochten er volgens u nog verbeteringen mogelijk zijn, vernemen we dat graag van u.

Score voor Parkeerapparatuur.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Aankoop van een afstandsbediening voor mijn garagepoort. heel tevreden over het product en de snelle levering.

C.P. Sprado
C.P. Sprado

Beschrijf hier uw ervaring

prijs, snelle levering en deskundig mondeling advies

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle en correcte levering voor erg aantrekkelijke prijs. servicedesk geeft deskundig advies over in gebruik neming. kortom een aanrader.

Christine de Kleijn
Christine de Kleijn

Beschrijf hier uw ervaring

Snel het juiste product kunnen vinden en ook in dat er handleidingen bij te vinden zijn. Levering was vlot.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijke website en snelle levering.

Fosfor
Fosfor

Technische ondersteuning

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vlotte levering en uitstekende technische ondersteuning.

J.Snijders
Zeer slecht (2/10)
J.Snijders

Geachte heer Snijders,

U heeft een handzender gekocht welke geprogrammeerd moet worden op de ontvanger. Waarschijnlijk heeft u de zender niet juist geprogrammeerd of heeft u een verkeerde handzender gekocht. Uiteindelijk resulteerde dit tot het probleem dat bij het indrukken van een knop, de rode LED wel gaat branden, maar de deur niet open gaat.

Vervolgens heeft u eigenhandig de garantiestikker van de handzender verwijderd toen u met een schroevendraaier de zender geopend heeft. Deze stikker zit er precies met de doelstelling op om te voorkomen dat batterijen en/of andere onderdelen verwisseld worden en vervolgens retour gestuurd worden. Een artikel waarvan de garantiestikker is verbroken, kunnen we nu eenmaal niet meer onder garantie repareren, laat staan dat we hem onder het herzieningsrecht terug kunnen nemen en de aanschafprijs uitbetalen.

We vergelijken bovenstaande actie dan ook met de aanschaf van een radio, de zenders vergeet te programmeren, er geen geluid uit komt, deze dan maar open schroeft om te constateren dat er niets mis mee is, en vervolgens terug brengt naar de winkel en het geld opeist.

We vinden het dan ook vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Wel zijn we nog steeds bereid om te kijken naar een mogelijke oplossing. Zo willen we u nog steeds helpen met het goed programmeren van de zender, of bij aanschaf van een juiste zender, een compensatie aanbieden op de aanschafprijs van de nieuwe handzender.

Score voor Parkeerapparatuur.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Via internet heb ik een handzender besteld ,.
handzender ontvangen ,maar bleek niet in te leren op ons systeem..
na overleg met een medewerker heb ik de handzender terug gestuurd om hem om te wisselen voor een andere..
daarna bericht ontvangen dat de handzender open is geweest en dat de zender niet terug genomen wordt..
ik heb aangegeven dat ik hem open gehad heeft om te kijken of de batterij goed zat..
maar ze zijn niet bereid om de zender terug te nemen..
ik heb aangegeven stuur de zender maar terug ,en ik gaat dit bij de acm melden..
mijn ervaring is koop nooit bij parkeerapparatuur..

Staphorsius vof
Zeer goed (9/10)
Staphorsius vof

Beschrijf hier uw ervaring

goede gebruis begeleiding op site

Score voor Parkeerapparatuur.nl:4.5/5

Top.

kees van gils
kees van gils
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het bedrijf werkt snel en vakkundig.

H. Jacobs
Goed (8/10)
H. Jacobs

Geachte heer Jacobs,

Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best om u en andere klanten te helpen met het installeren van de handzenders.
Helaas is het niet altijd eenvoudig om een zender aan de praat te krijgen. En soms is het helemaal niet mogelijk om een zender bij te programmeren. Helaas is dat vaak niet vooraf te herkennen. Zodra een klant aangeeft een probleem te hebben, zijn wij zowel via telefonische support als via email bereikbaar voor ondersteuning.

Mocht u nog vragen hebben, of het systeem willen uitbreiden, dan bieden we u passende oplossingen.

Score voor Parkeerapparatuur.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij het telefonische contact, kort en duidelijk uitleg gegeven en heb gelijk het product besteld. inmiddelds een week in gebruik zonder problemen.

Vanderghote Yvan
Vanderghote Yvan

Beschrijf hier uw ervaring

zeer goede service bij een probleem

Snel en correct.

Bedrijfsinformatie

Parkeerapparatuur.nl is de webwinkel voor de verschillende parkeer- en toegangscontrole gerelateerde producten. Zo levert parkeerapparatuur.nl o.a.handzenders, poortopeners, slagbomen, parkeerbeugels en inzinkbare palen.
Adres
Hooibeemd 1a