Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Bayram

Goed geregeld, we werden netjes gebracht en opgehaald.

Klantvriendeijk, wegbrengen en ophaalservice

Ina

Slecht, niet bereikbaar

probleemoplossend meedenken, bereikbaarheid

Goedemorgen,
We betreuren de situatie ten zeerste.
Helaas hebben we met u niet tot een gewenste oplossing kunnen komen, na meerdere keren contact met u te hebben gehad.
Met vriendelijke...
Goedemorgen,
We betreuren de situatie ten zeerste.
Layla

Hakkeling

Super geregeld

Alles goed geregeld

Nick

Top geregeld. Parkeerplaats is niet overdekt. We werden met een busje gebracht van de parkeerplaats naar het vliegveld, het busje stond al klaar.

Prijs, snelheid.

Beveiliging, overdekking,

Roy

Een goede ervaring mee gehad

Veel reviews van klanten om een goede keuze te maken voor jezelf.

Heb geen verbeter punten

Marc

Erg goede ervaring. Alles liep zoals het moest lopen.

Ze doen wat ze beloven.

Jurgen Put

Heel goede service maar ik vind het NIET professioneel dat al mijn instellingen van mijn GPS, radio, elektrische stoel waren aangepast. DIT KAN NIET.

afhalen op tijd en heel vriendelijk

handel professioneler en blijf met uw handen van prive spullen

Goedemiddag,
Dit is inderdaad niet de bedoeling.
Graag zien we even een mail tegemoet met uw reserveringsgegevens zodat wij dit met de desbetreffende parking kunnen opnemen!
Met...
Goedemiddag,
Dit is inderdaad niet de bedoeling.
Layla, ParkCare

Ertugrul

?k heb een valet parking gereserveerd voor in Duitsland, Düsseldorf airport op 29-07-2021. ?k heb keurig een bevestigingsmail ontvangen met daarop een nummer. Op deze mail staat dat je een half uur... ?k heb een valet parking gereserveerd voor in Duitsland, Düsseldorf airport op 29-07-2021. ?k heb keurig een bevestigingsmail ontvangen met daarop een nummer. Op deze mail staat dat je een half uur voor aanvang moet bellen om de excacte tijdstip door te geven zodat zij daar klaarstaan om je auto op te halen, lekker makkelijk toch? Dit is totale onzin, ik heb gebeld naar de nummer 40 minuten van te voren, er werd niet opgenomen. De voicemail gaf aan dat mijn valetchauffeur niet beschikbaar is. ?k heb een mail gestuurd en vervolgens ook een Whatsappnummer gevonden waar ik ook een bericht heb toegestuurd. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met de chauffeur en dergelijke en dat ze niet weten waarom hij niet opneemt. Ze hebben mij een voucher toegestuurd met daarin blijkbaar een nummer die ik moet bellen, toen ik belde naar deze nummer kwam ik een totaal ander bedrijf aan de lijn. ?k heb daar bij de airport 20 minuten extra gewacht wat er ook nog voor zorgde dat ik moest haasten naar de vliegtuig. Door deze hele gebeure heb ik een andere parkeerbedrijf gevonden via de andere bedrijf die ik aan de lijn kreeg. Nu wil ik mijn geld terug en nu willen ze toevallig niet meer reageren op mijn mails en apps al 2 dagen. ?k ben op vakantie en kom geld tekort ook door hun omdat ik nu 2 maal heb betaald voor park en omdat ze niet reageren op mijn verzoek. Kort samengevat, schandalig en heel amateuristisch hoe ze te werk gaan.

GEEN

Service aanbieden voor klanten met problemen

Goedemorgen,
We vinden het heel vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad.
Goedemorgen,
We vinden het heel vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad.
Zoals via de WhatsApp en mail besproken, waren er issues met deze locatie waar pas later iets over hoorden.
We hebben u aangegeven dat wij de kosten voor de reservering terug zullen betalen.
Mocht dit niet naar wens zijn, horen we dit graag.
We zoeken graag met u naar een oplossing.
Layla, ParkCare

Vergeten

Heel goed

Niks

Lamers

Goed en snel

Snel

Duidelijker waar aangeven aar auto over te dragen