Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Borremans

Super klantenservcie

snel bij de luchthaven

wij zijzinging ivm personen was fout gelopen

A. Vos

Slechte ervaring

Verstrekken van de juiste informatie m.b.t. annuleren.
Contactfoulier werkt niet. Geen reactie. Telefoonnummer blijkt niet in gebruik. Via WhatsApp werkt niet naar behoren.

Guus Haeijen

Mijn ervaring met ParkCare is buitengewoon prettig! Het boeken van een parkeerplek, de betaling, het parkeren zelf en het ophalen van de auto verliepen vlekkeloos.

Alles verliep snel en vlekkeloos. En wat belangrijk is: De betrouwbaarheid! Ook de beschrijving van de procedure was zéér goed: Geen onduidelijkheden.

Niet van toepassing

RaVer

Eenvoudig proces van boeken met goede service.

Goede communicatie, afspraken nakomen, snelle shuttle service

Dieke Moesbergen

Prima, in en uitrijden ging snel en heel dichtbij luchthaven

Dichtbij luchthaven

Fam. van Wakeren

Zeer goed. Dicht bij het vliegvel, ruime parkeerplaatsen en goed geregeld met het doorgeven van je kenteken zodat de slagboom gelijk opengaat als je eraan komt. Chapeau. Volgende keer maken we zeker... Zeer goed. Dicht bij het vliegvel, ruime parkeerplaatsen en goed geregeld met het doorgeven van je kenteken zodat de slagboom gelijk opengaat als je eraan komt. Chapeau. Volgende keer maken we zeker weer gebruik van deze parkeerplaats.

Reservering is makkelijk te maken via de website.

Wij hadden een wijziging doorgegeven ivm andere vertrek- en aankomsttijden van het vliegtuig. Hier hadden we geen bevestiging van gehad. Dan toch maar even zelf gebeld met de vraag of de wijziging... Wij hadden een wijziging doorgegeven ivm andere vertrek- en aankomsttijden van het vliegtuig. Hier hadden we geen bevestiging van gehad. Dan toch maar even zelf gebeld met de vraag of de wijziging goed doorgekomen was. Een bevestiging na een wijziging ontvangen zou heel fijn zijn.

Myriam Klok

Snel en simpel

ParkingPoint Valet Schiphol alles verliep perfect.

geen tips

Van Beers

Eerste en fijne ervaring. Snel en dichtbij de ingang geparkeerd, vlot opgepikt door aardige medewerker en idem dito bij terugkomst! Top.

Vlotte afhandeling.

Aanduiding waar je moet parkeren bij aankomst kon wat beter.

Colson Patricia

Zeer vriendelijke mensen, auto staat netjes geparkeerd op afgetekende parkeerplaatsen. De shuttledienst verloopt perfect. Wij boeken volgende keer terug bij jullie.

gemarkeerde parkeerplaatsen

Geen tips te geven

Nicolette

Reserveren via parkcare is makkelijk en snel. Niet te spreken over mobihub. Slecht te bereiken en hebben ons snachts laten staan, terwijl er een prive taxi zou moeten zijn. Er wordt niet gereageerd... Reserveren via parkcare is makkelijk en snel. Niet te spreken over mobihub. Slecht te bereiken en hebben ons snachts laten staan, terwijl er een prive taxi zou moeten zijn. Er wordt niet gereageerd via telefoon en niet via de mail. Ik probeer geld van de taxi terug te krijgen.