Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Toebes

Prima parkeer plek.

Prima plek.

Wat verstopt om ingang te vinden. Met koffer over die zwarte steentjes lopen is niet te doen. Koffer laten staan en auto ophalen als je alleen bent niet verstandig.

Brigitte Peters

Prima prijs voor 4 dagen parkeren in de buurt van schiphol

Goede locatie, prijs en shuttlebus

Voor de 2e keer verdwijnt de boeking uit de app op het moment dat je aankomt op de luchthaven. Heel vervelend dat je voor de slagboom staat en er niet uit kunt omdat je boeking is verdwenen. Na... Voor de 2e keer verdwijnt de boeking uit de app op het moment dat je aankomt op de luchthaven. Heel vervelend dat je voor de slagboom staat en er niet uit kunt omdat je boeking is verdwenen. Na telefonisch contact en veel gedoe werd de slagboom eindelijk geopend. MOBIAN zou beter de aankomsttijd wat verlengen in de app zodat je de kans krijgt om direct uit te rijden met de app.

Bellemans

Mijn review heb ik gisteren per e-mail geschreven en verstuurd

Vlmotte bereikbaarheid, niet al te ver van luchthaven, vlotte boeking

Verschillende malen moeten bellen in de nacht (omstreeks 3 h in de ochtend) alvorens contct te hebben met een medewerker - steeds melding dat correspondent niet bereikbaar was - bezorgt stress...

E Posthuma

Reserveren gaat super gemakkelijk, in en uit rijden ook prima geregeld, locatie terrein tov het vliegveld perfect, parkeerplek erg klein, doorgangen smal, zeker door het slecht parkeren van veel... Reserveren gaat super gemakkelijk, in en uit rijden ook prima geregeld, locatie terrein tov het vliegveld perfect, parkeerplek erg klein, doorgangen smal, zeker door het slecht parkeren van veel bezoekers.

Eenvoudig te reserveren, in en uit rijden prima, ligging tov vliegveld perfect

Wat meer ruimte op de parkeerplaats creëren

Wil Lemmens

Goede parkeergarage met lift. Snel vervoer naar en van de luchthaven

De parkeergarage

De schreeuwende en op zijn vingers fluitende medewerker had van tevoren beter moeten uitleggen hoe we een en ander hadden moeten doen

Robin

Duidelijk en helder

Makkelijk gegevens aan te passen, duidelijke site

Nvt

O.zer

( reserveringsnummer
MO 712576549 ) In plaats van een parkeerplaats bij weeze airport te reseveren heb ik op16/7/23 deze bij per ongeluk bij dusseldorf airport gereserveerd (€205)
( reserveringsnummer
MO 712576549 )
deze reservering heb ik binnen een half uur telefonisch geannuleerd
( 4917223116533)
sindsdien tot opheden word ik van het kastje naar de muur gestuurd.ik kan aantonen dat ik gebeld heb en dat zij mij ook hebben gebeld. Maar dat is blijkbaar niet genoeg om het bedrag

Goed in het Iemand van het kastje naar de muur sturen

Het geld terug betalen

Karel F.

Goede service en ideale ligging t.o.v. Schiphol! Voor herhaling vatbaar.

Ligging en prijs!

Jordans

Vlot en correct, wat wil je nog meer?

complimenten kun je niet verplichten. komt ook dwingend en vervelend over

ook tips kun je geen verplicht veld maken, zie vorig antwoord

Westerburgen

Gewoon goed geregeld

Shuttle is prima, prijs is redelijk

Niet