Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Reserveren ging makkelijk via internet, goede informatie, goede parkeerplek.

Berrie van der Wielen

Goede & duidelijke website. De parkeergarage kennen we: een goede service, snelle shuttles, dicht bij de luchthaven, vriendelijk personeel voor een meer dan redelijke prijs.

Aanrader: een goede service, snelle shuttles, dicht bij de luchthaven, vriendelijk personeel voor een meer dan redelijke prijs.

Danielle Manders

Was goed geregeld, alles verliep snel en vriendelijk

Vriendelijkheid en snel

tom maes

Gemakkelijk parkeren dicht bij luchthaven. Snel in een uitrijden

Dicht bij luchthaven

Betere wegbeschrijving en betere huisnummer aanbrengen aan straatzijde. Bij de wegwerkzaamheden en s nachts is het niet altijd gemakkelijk te vinden

Jan Hulzebosch

Zeer slechte service bij terugkomst op Düsseldorf flughafen. 1,5 uur moeten wa uren op het busje naar de parkeerplaats. Chaotische taferelen bij het terugvinden an de sleutels.
Geef liever...
Geef liever iets meer geld uit dan betalen voor dit gestuntel

Goede info vooraf, makkelijk te reserveren en goede prijzen!

Goede informatie en klanten service

Bij het ophalen op het vliegveld, iets wat chaotisch door de vele mensen die wachten op shuttle bus

Dick

Goed te regelen via website

J. Melse

Reservering leek goed geslaagd, maar toen ik enkele dagen voor vertrek EazzyPark belde, bleken ze mijn reservering niet te hebben. Het is wel direct goed gemaakt.

Communicatie met Eazzy Park was een probleempje. Zij hadden mijn reservering niet doorgekregen.

Valet parking Rotterdam. Vertrek ging prima. Aankomst dramatisch. Ruim een uur gewacht.. allerlei smoesjes, agressieve medewerker, geen excuses. Zeer slecht!!

klantvriendelijkheid valet parking personeel kan beter bij sommige medewerkers. Ik heb ook hele prettige medewerkers gezien.

Ilko

Was simpel en makkelijk

de prijs is aan de hoge kant