Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Christelle & Jeroen

Dik tevreden

Overzichtelijke / gebruiksvriendelijke website.
Overzichtelijke / gebruiksvriendelijke website.
Telefonische bereikbaarheid als onderdeel van de dienstverlening was echt goed. We hadden 20 minuten voor aankomst in de parkeergarage gebeld zoals afgesproken, bij aankomst in de parkeergarage was de chauffeur er al. Wat een luxe! We kregen op de dag van terugkomst nog een extra app waar duidelijk aangegeven stond met welke busje we opgehaald zouden worden. Met een vriendelijke chauffeur en een goede service naar het vliegveld en terug maken je vakantie ook compleet.. Wat ons betreft een dikke 10!

Mijn opmerking is dat ik jullie ga aanbevelen bij vrienden en familie

Mark

Parkeren was gemakkelijk, naar de parkeerplaats toe rijden is nog wel even een stukje rijden jammer genoeg niet vlak bij de snelweg. Wel goed te doen met behulp van de navigatie. Ritje met de bus is... Parkeren was gemakkelijk, naar de parkeerplaats toe rijden is nog wel even een stukje rijden jammer genoeg niet vlak bij de snelweg. Wel goed te doen met behulp van de navigatie. Ritje met de bus is simpel en kort.

Eenvoudig geregeld en voordelig

Jammer dat niet het gehele terrein geasfalteerd is en het terrein heeft een goedkope uitstraling. Ik was er gelukkig met mooi weer maar kan me voorstellen dat het minder prettig is als het regent.

Corneel Billet

Goede ervaring en ook goede support, wij hadden dus een vertraging waardoor de parkeertijd qua dag verliep en we dachten dat we extra dienden bij te betalen, uiteindelijk begreep de klantenservice... Goede ervaring en ook goede support, wij hadden dus een vertraging waardoor de parkeertijd qua dag verliep en we dachten dat we extra dienden bij te betalen, uiteindelijk begreep de klantenservice dit en het poortje werd gewoon opengedaan. Ik vind het gewoon super want zulke service zie je tegenwoordig niet vaak meer in deze maatschappij

Goede prijzen

Niet echt

Fortunati

Vriendelijke chauffeur die al een plekje in de parkeergarage voor ons had geregeld. Kleine 20 minuutjes naar het vliegveld en afgezet bij de kiss & ride. Bij het terugkomen, gebeld op het moment van... Vriendelijke chauffeur die al een plekje in de parkeergarage voor ons had geregeld. Kleine 20 minuutjes naar het vliegveld en afgezet bij de kiss & ride. Bij het terugkomen, gebeld op het moment van koffers ophalen en de bus stand alweer op de afgesproken plek klaar. Prima geregeld allemaal.

Snel geregeld goeie communicatie vriendelijk goeie prijs

Nvt

Zohra

Was vriendelijk

Afspraken nakomen

Op tijd halen op vliegveld

F.Hendrikx

Je kunt hier je auto veilig parkeren, service is goed, shuttle service op tijd en met mooie busjes.
Personeel vriendelijk

Opgeknapte parkeerplaatsen zijn ok

Niets

Van Baggum

Reserveren ging snel en makkelijk

Prima parkeeroplossint op loopafstand van de vertrekhal.

Het juiste adres vermelden op de website zou wel enorm helpen. Park4you zit op een ander adres dan in de bevestiging staat. Was gelukkig wel snel opgelost, maar had vermeden kunnen worden

Erik

Vriendelijke chauffeurs

Chauffeur was oplossingsgericht .

Ophaal locatie Schiphol niet duidelijk aangegeven. Door beveiligingsmedewerker naar de juiste plek gewezen.

Nico Geurts

Prettig vooraf geregeld en betaald en daardoor zekerheid van goed en veilig parkeren.

zoals eerder genoemd.

n.v.t.