Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

De heer Nijman

Prima parkeerplaats dichtbij het vliegveld.

Dichtbij vliegveld en goed verlicht

Locatie is niet duidelijk aangegeven en vooraf ontvangen routebeschrijving klopte niet met de feitelijke situatie.

Kanters

Handig, niet duur en snelle verbinding met Schiphol.

Goede prijs, snelle verbinding met Schiphol en duidelijke uitleg op ticket.

De QR-code voor het openbaar vervoer werkte niet, maar buschauffeurs herkennen dat en je mag gewoon mee.

R.B

Wij hebben goede ervaring met Parkcare.
Personeel heeft het behoorlijk druk.

Snelle en nette werkwijze.

Het was behoorlijk druk op luchthaven Düsseldorf. Het zou handig zijn dat het busje voor transfer een logo heeft dat het goed te onderscheiden is van al die andere busjes.

Ronald Toer van

Uitstekende ervaring gehad. Goede service en snel op Schiphol

Goedkoop dichtbij Schiphol en nog een kamer erbij

In- en uitchecken parkeerplaats met QR-code zou makkelijk zijn

Deen

Administratief goed geregeld.

Alles digitaal

1 De shuttle bus . Waarom niet uit stappen voor de deur van het vliegveld voor mensen die slecht te been zijn
2. Alles ingevuld via de website. Auto geparkeerd mag je in de rij gaan...
2. Alles ingevuld via de website. Auto geparkeerd mag je in de rij gaan staan om het nog eens te doen op een comp.
3. Verplicht afgeven van de sleutel.doe je dat niet word er een flikte bij betaling gevraagd. Vreemd !!,!

Tara Arends

Super ervaring! Makkelijk te vinden, goed te bereiken en werden snel gebracht en weer opgehaald. Duidelijke informatie en makkelijk te boeken. En ook belangrijk, zeer vriendelijke chauffeurs! Zeker... Super ervaring! Makkelijk te vinden, goed te bereiken en werden snel gebracht en weer opgehaald. Duidelijke informatie en makkelijk te boeken. En ook belangrijk, zeer vriendelijke chauffeurs! Zeker een aanrader.

Makkelijke website, goed te bereiken, snelle shuttle service, makkelijk parkeerplaats oprijden, vriendelijke chauffeurs, veilige parkeerplaats.

Niks.

Lenaerts

Zeer correct en vriendelijk.

Vriendelijkheid, correcte service

Duidelijk aangeven van ingang/ inrit dmv bord langs de baan.

K. Visser

Gevonden via internet en geboekt. Valet-parking toch eens proberen. Super geregeld, bij afgeven midden in de nacht stonden ze klaar van Parkcare. Toen we terug kwamen gebeld, de auto stond klaar... Gevonden via internet en geboekt. Valet-parking toch eens proberen. Super geregeld, bij afgeven midden in de nacht stonden ze klaar van Parkcare. Toen we terug kwamen gebeld, de auto stond klaar toen we buiten kwamen bij de vertrekhal. We gaanbij een volgende reis weer reserveren bij Parkcare!

Geen wachttijd bij afgeven en aankomst op Schiphol

Gina van Bree

Snel geregeld. Op de terugweg stond een andere service op de afgesproken plek, waardoor we in de verkeerde bus zijn gestapt.

Makkelijk geregeld. Snel ter plekke.

Vooral als het donker is is het moeilijk om te zien welk witte busjes bij welke service hoort. Mijn tip voor jullie is om te zorgen voor meer opvallende bestickering en te zorgen voor meer heldere... Vooral als het donker is is het moeilijk om te zien welk witte busjes bij welke service hoort. Mijn tip voor jullie is om te zorgen voor meer opvallende bestickering en te zorgen voor meer heldere telefonische communicatie als een klant belt, want dat verliep ook chaotisch.

Ton B

Echte aanrader