Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Fantastich!

Service was top!

Henk

Alles verliep soepel. Ze zijn het vertrouwen waard.

Professionele organisatie, dat werd echter pas duidelijk toen we er aankwamen

Jullie gebruiken drie namen: parkcare, fly-wash-park (ofzo) en schippersstop. Voor de telefoon moest ik kiezen na 2 weken vakantie. Ik wist alleen nog maar schippersstop. Eén naam is duidelijker.
In mijn mail stond een ander referentienummer dan op het papier. Ik had mijn mail er in outlook even bij gezocht en het verkeerde nummer ingevoerd. Ik was na twee weken vakantie vergeten dat ik ook nog een papier had gekregen.

Hilaire Erckens

Heel professioneel

Parkeerplek gereserveerd in Well/Weeze, dit is zeker aan te raden. De prijs en service bij zowel vooraf aan vertrek als weer bij aankomst was super!

Ontvangst was prima, we werden al verwacht en snel naar het vliegveld gebracht. Ook bij terugkomst stond het busje al op ons te wachten, waardoor we al snel weer in de auto zaten op weg naar huis.

Goede prijs, vlotte afhandeling, weinig wachttijden

de kostprijs was zeer goed
vlotte afhandeling

de parkeerwachter in Düsseldorf sprak heel weinig Engels (maar deed toch zijn best)

Mokhamad Al-Sarayfi

Prima service en zeer vriendelijke mensen

vriendelijkheid
bereikbaarheid

Reserveren ging makkelijk via internet, goede informatie, goede parkeerplek.

Berrie van der Wielen

Goede & duidelijke website. De parkeergarage kennen we: een goede service, snelle shuttles, dicht bij de luchthaven, vriendelijk personeel voor een meer dan redelijke prijs.

Aanrader: een goede service, snelle shuttles, dicht bij de luchthaven, vriendelijk personeel voor een meer dan redelijke prijs.

Danielle Manders

Was goed geregeld, alles verliep snel en vriendelijk

Vriendelijkheid en snel