Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Kees Vos

Alles ging perfect; zowel de reservering als het op- en afrijden met kentekencheck; en prima loopafstand tot vliegveld

Duidelijke reservering, kentekenherkenning

Niet

Debbaut Dominique

Nooit meer! Toen we onze auto wilden afleveren in Express Parking Zaventem werden we niet geholpen. 3 families stonden al anderhalf uur te wachten om hun auto op te halen. Hun auto’s waren... Nooit meer! Toen we onze auto wilden afleveren in Express Parking Zaventem werden we niet geholpen. 3 families stonden al anderhalf uur te wachten om hun auto op te halen. Hun auto’s waren verdwenen, de sleutels ook. Wij hadden op voorhand 77 euro betaald voor 5 dagen. Toen na een ganse tijd de uitbater opdaagde vroeg hij ons om te vertrekken. We zouden niet meer geholpen kunnen worden. Hij beloofde dat we onze centen zouden terugkrijgen. Ik mailde reeds naar het bedrijf, maar na 5 dagen kreeg ik nog steeds geen antwoord. Triestig! Ter plaatse was er ook niemand die ook maar éėn woord Nederlands sprak. Reserveren en betalen in het Nederlands was geen probleem, maar ter plaatse: slechte service ooit!

Eerlijk zijn, betrouwbaar zijn, Nederlands spreken, stoppen met mensen te bedriegen.

Sander

Snel en goed geholpen! Beste manier om vanaf Eindhoven te vertrekken!

Snelle afhandeling

Frank

Heerlijk dichtbij, geen gedoe, ideale service. Volgende keer zeker weten weer!

Prijs en locatie, dichterbij kan haast niet

Niets veranderen aub

Ibo Ganic

Gewoon fantastisch!

Het gemak om tot aan de luchthaven te kunnen rijden en je voertuig daar afgeven en bij terugkeer ook daar weer te ontvangen is gewoon super...echt aan te raden

Alles liep zeer vlot....geen

lot

Erg gemakkelijk

gemakkelijk en zeker zijn van plaats

De Moor Walter

Super service, mooie parking, dicht bij schiphol, snelle bediening van en naar de luchthaven.

Zeer goede service van aanbieder Mobihub.
Taxi naar en van de luchthaven stond telkens al te wachten na ons telefoontje om ons te voeren, dus geen wachttijd !
Zeer behulpzaam: we hadden...
Zeer goede service van aanbieder Mobihub.
Zeer behulpzaam: we hadden bij terugkomst van onze vakantie batterijpech met onze auto en werden om 4h in de ochtend direct geholpen door de mensen in het Moxy-hotel door even een auto bij te rijden en via startkabels onze auto te starten.
Super !

Info op de website over Mobihub is verwarrend, adres/locatie was niet geheel duidelijk voorafgaand aan de boeking.
Na de boeking was dit adres wel goed aangegeven.

Eva Donkerbroek

De medewerkers zijn efficient, behulpzaam en vriendelijk.

Snelle shuttleservice, foto van auto met km-stand, meteen afspraak voor ophalen bij terugkomst.

Het afzet-/ophaalpunt in de buurt van de terminal kan veiliger.

Rik Reijnen

Goede service direct om de hoek, dus maximaal 2 min lopen

Goede en vriendelijke service

Nvt

Monica van Spronsen

Heel tevreden over de prijs en de service.

De locatie ten aanzien van het vliegveld, vriendelijk personeel, prijs vergeleken andere aanbieders