Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

J. Horst

Geboekt park & taxi bij schiphol. Heel erg slecht. 15 min na telefonisch bevestigde tijd was chauffeur nog 25 minuten ver weg. Dus hebben ander vervoer moeten regelen. Een waardeloos bedrijf.

Stop met chauffeurs die niet komen.

Sander Schram

Ging allemaal keurig, na bellen dat wij er waren kwamen zij binnen 5 minuten, formulier ingevuld voor km stand , bij terugkomst gebeld en na 5 minuten waren zij er weer.

Michiel

De auto een kleine week hier geparkeerd. We hebben hem met een goed gevoel achter gelaten. Het duurde niet lang dat de chauffeur ons kwam halen, dus het beviel goed. Volgende keer zeker weer deze... De auto een kleine week hier geparkeerd. We hebben hem met een goed gevoel achter gelaten. Het duurde niet lang dat de chauffeur ons kwam halen, dus het beviel goed. Volgende keer zeker weer deze parking als we vliegen via Charleroi. Bedankt!

Afspraak is afspraakšŸ‘

Prima geregeld en ook voordelig

Bram Mulder

Snelle, klantvriendelijke service

Snelle service en klantvriendelijkheid

Zakaria

Voordelig en goede service!

Neemt vooraf contact met je op om breng- en haalservice te garanderen en komen afspraken na. Top geregeld!

Onno Diekmann

Prima service. Auto inleveren en met de shuttle naar airport. Bij terugkomst bellen en auto staat klaar!

Alles vlot verlopen!

Tom Beirens

Snelle afhandeling, goede communicatie

Annemiek vd Nap

Prima ervaring direct naar 't vliegveld gebracht Op de terugweg even moeten wachten auto stond klaar om te vertrekken

Prijs/tijd