Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Ira Niens

Wij hebben onze auto voor t eerst een weekje geparkeerd voor een vlucht naar Tenerife - we kwamen vanuit België gereden. Om te beginnen stond er punctueel iemand om de auto in ontvangst te nemen.... Wij hebben onze auto voor t eerst een weekje geparkeerd voor een vlucht naar Tenerife - we kwamen vanuit België gereden. Om te beginnen stond er punctueel iemand om de auto in ontvangst te nemen. Zeer vriendelijke service zowel op de heen weg als op de terugweg! Ik zou deze service aan iedereen aanbevelen zonder enige twijfel. Bedankt Parkcare team!

Zeer punctueel en betrouwbaar

Misschien nog de optie dat je op de dag van aankomst een e-mail krijgt waar exact het ophaalpunt is.
Normaal gezien in Rotterdam is dit bij Kiss&Ride zoals bij het afgeven van de auto, maar je moet het nakijken

Ploeg

Niet best

Niet

We hebben lang moeten wachten voordat we werden opgehaald, terwijl we op tijd hebben gebeld, voor ons nooit meer.

Reactie Parkcare:

Goedemorgen,
Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten.
Graag zien we een mail tegemoet met uw reserveringsnummer.
We kunnen u dan verder helpen met uw klacht.
Met vriendelijke...
Goedemorgen,
Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten.
Graag zien we een mail tegemoet met uw reserveringsnummer.
We kunnen u dan verder helpen met uw klacht.
Layla, ParkCare

Arnoud Lutgerink

Precies wat je hebt afgesproken, prima dus!

Afspraak nakomen

V

Fantastisch

Snel, duidelijk, netjes en op tijd

T El farissi

Mooi ervaring en alles is netjes regeld

Klanten vruendelijk

Zo doorvgaan

Tchicha

Goed, duidelijk en snel. Top

Snel

Eveline

Geweldig!

Heel makkelijk om je auto af te geven en zelf lekker ontspannen op reis te gaan. Ik kreeg nog een berichtje dat mijn auto geparkeerd stond met foto en ook ophalen verliep razendsnel. Echt een... Heel makkelijk om je auto af te geven en zelf lekker ontspannen op reis te gaan. Ik kreeg nog een berichtje dat mijn auto geparkeerd stond met foto en ook ophalen verliep razendsnel. Echt een aanrader!

Anne-Marie Snel

Perfect

Makkelijk te reserveren, korte loopafstand van terminal

Murat

Het was goedkoper dan alle andere aanbieders, enige minpunt was dat ik ongeveer 20min buiten moest wachten bij aankomst.

Communicatie

Sneller auto brengen

Heidi Verweij

Boven verwachting! De kosten waren aanzienlijk lager dan andere aanbieders dus we hadden verwacht dat onze auto ver van Schiphol zou staan en dat het halen en brengen wel even zou duren! Maar niets... Boven verwachting! De kosten waren aanzienlijk lager dan andere aanbieders dus we hadden verwacht dat onze auto ver van Schiphol zou staan en dat het halen en brengen wel even zou duren! Maar niets was minder waar! We werden opgevangen door vriendelijke mensen en direct naar Schiphol gebracht (het was 5 minuten rijden). Ook na onze vakantie, konden we weer heel snel in onze auto stappen! Volgende keer kiezen we zeker weer voor Parkcare!

Dichtbij Schiphol en niet te duur!

Nee hoor, zeker niet!