Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Tom Beirens

Snelle afhandeling, goede communicatie

Annemiek vd Nap

Prima ervaring direct naar 't vliegveld gebracht Op de terugweg even moeten wachten auto stond klaar om te vertrekken

Prijs/tijd

Goede parking. Netjes verzorgd. Alleen hebben we een tijdje moeten wachten bij terugkomst op de bus.

Net personeel. Goede parking

De bus rook van binnen bij de heenreis. En bij de terugreis hebben we op het vliegveld moeten wachten.

Het is ons heel goed bevallen! En zouden het weer reserveren voor een volgende keer

Erik Leenders

Tevreden klant erbij!

ging allemaal snel, vriendelijk personeel

we konden de ophaallocatie niet goed vinden door de volgende oorzaak.
*Erg slechte verlichting op straat ( waren net voor 2400h geland) en nergens een herkenningspunt of bordje zichtbaar voor zover we hebben gezien.
*Waren voor het eerst op Eindhoven, dus totaal onbekend daar. We hadden wel opgelet toen we daar overdag vertrokken, maar in de nacht is toch ff anders!
Toch al met al zeer tevreden!

Simone

Super geregeld staan meteen klaar voor je! Zowel heen als terug TOP

Service

brinkman

Boekingsproces ging snel en goed. Ervaring met het bedrijf waar we parkeerden is ook uitstekend.

Bas Verleg

Alles prima geregeld, zeker een aanrader!

Esvi

Wederom zeer tevreden, goede afhandeling, aan en afmelden met code is goed systeem

Makkelijk reserveren, plek lekker dichtbij, goede prijs

E.Schinkel

Was voor ons de eerste keer zo lang parkeren,maar zeer goed ervaren. Goede parkeergelegenheid,dichtbij het vliegveld,dus perfect te doen. Toppie

nee,zag er allemaal top en verzorgd uit.

Nee hoor goeie module zo.