Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Marouf

Echt zeer slecht hoe ze met klanten omgaan, gewoon schandalig voor worden,
Voor mij nooit meer .

Alleen de prijs is wat goedkoper dan de andere bedrijven.maar voor de rest waardeloos

Omgaan met klanten kan veel beter.heb een beetje respect en Fatsoen naar klanten toe.
Aan de administratie maar ook wat beter.

Verliep prima. Zonder veel moeite een betaalbare parkeerplaats gevonden bij Eindhoven Airport.

Geen gezoek op verschillende websites, een duidelijk overzicht.

Tina Bos

Dit was de eerste keer dat we gebruik maakten van ParkCare en dat is ons zeer goed bevallen.
Makkelijk te bereiken ,lekker dicht bij de snelweg zodat je op de terugweg binnen no-time weer op snelweg zit naar huis.
De service was prima en duidelijk ,volgende keer komen we weer bij jullie parkeren!

De locatie is zeer gemakkelijk te bereiken en ligt dicht bij de snelweg .

Ruud Brok

Het was helemaal fantastisch. Voor ons was het de eerste keer en waren wat sceptisch. Bij aankomst op de luchthaven werden we netjes opgewacht. Koffers uitgeladen en de auto overgedragen. Gewoon... Het was helemaal fantastisch. Voor ons was het de eerste keer en waren wat sceptisch. Bij aankomst op de luchthaven werden we netjes opgewacht. Koffers uitgeladen en de auto overgedragen. Gewoon voor de vertrekhal. Na terugkomst liepen we naar de afgesproken plek en belde naar het nummer. Binnen 5 minuten was de auto weer voorgereden. Koffers erin en klaar. Een zeer prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer stipt op tijd.

Ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen.

Netjes geregeld. Hard werkende aardige chauffeurs. De menneer achter de balie is vreselijk chagrijnig en onaardig.

Menneer achter de balie moet wat eerder naar bed

Auto afgegeven, netjes naar Schiphol gebracht en na de vakantie weer netjes opgehaald. Auto in prima staat.

Ad Havermans

Prima service, zowel bij het brengen als ook bij het weer ophalen.

Na opgave van vluchtnummers en bellen bij aankomst werd alles heel snel geregeld en voor een acceptabele prijs. Prima bevallen en kan het iedereen aanraden.

Nee, alles loopt op rolletjes

J. Horst

Geboekt park & taxi bij schiphol. Heel erg slecht. 15 min na telefonisch bevestigde tijd was chauffeur nog 25 minuten ver weg. Dus hebben ander vervoer moeten regelen. Een waardeloos bedrijf.

Stop met chauffeurs die niet komen.

Sander Schram

Ging allemaal keurig, na bellen dat wij er waren kwamen zij binnen 5 minuten, formulier ingevuld voor km stand , bij terugkomst gebeld en na 5 minuten waren zij er weer.