Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Anne Jansen

Snel en goed geregeld!

Duidelijk overzicht en gemakkelijk online te regelen

nvt

Harry Leenders

Super goed geregeld. Makkelijk reserveren

Eenvoudig financien via creditcard

Vooralsnog niet

Flint

Makkelijk te boeken wel moeilijker in gebruik in ging niet automatisch, kaartje dus gepakt en uit ging niet met die kaart, er werd 7,90€ gevraagd, gebeld en de beheerder deed het hek open. Grond bij... Makkelijk te boeken wel moeilijker in gebruik in ging niet automatisch, kaartje dus gepakt en uit ging niet met die kaart, er werd 7,90€ gevraagd, gebeld en de beheerder deed het hek open. Grond bij de automaat bezaaid met bonnetjes

Reserveren

In en uit rijden

Davy

Zeer slecht

Een betere bereikbare klantendienst en communicatie.
Een betere bereikbare klantendienst en communicatie.
Wij hadden 4 weken op voorhand gereserveerd, 5u op voorhand vertrokken maar door de drukte en werken in de straat was het zeer lastig te bereiken. Dat er werken waren had gecommuniceerd moeten worden!! Wij hebben de parking hierdoor niet gevonden, klantendienst niet te bereiken, dus hebben we een andere parking moeten betalen. Wij willen ons geld terug!!

Niels

Parkeren met schade

Prima aanbod

wieckardt

Deze was prima

makkelijk toegankelijk

locatie duidelijker aangeven

Deberdt stef

Geboekt bij Parkwall. Vriendelijke ontvangst en zeer vlotte transfer, zowel naar als van de luchthaven. Een aanrader.

Vlotte transfer

Garrick

Geweldige service en supersnel weggebracht en opgehaald van en naar de luchthaven
Echt een aanrader

Snel opgehaald bij de luchthaven

Niet

Wientjes

Prettige en duidelijke boekingsite. Geen gedoe met papier. Efficiënt parkeerproces. En scherpe prijzen. Echt een aanrader.

Geen gedoe met papier. Direct inrijden.

Geen verbeterpunten momenteel

Peter Hattuma

Goede verbinding met Schiphol en de wachttijd is zeer kort elke 8 min gaat er een

Mooie overdekte parkeergarage met een goede verbinding naar Schiphol.

Er staat dat de opstap plaat direct naast de parkeer garage is daar staan ook bussen maar daar moet je niet zijn ,je moet met de lift naar boven naar de snelbus baan . en dat is niet duidelijk... Er staat dat de opstap plaat direct naast de parkeer garage is daar staan ook bussen maar daar moet je niet zijn ,je moet met de lift naar boven naar de snelbus baan . en dat is niet duidelijk omschreven .