Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

M.k

Goede service en prijs. Voor 17 dagen geparkeerd alles was in orde. Iedere 10 minuten rijdt een busje heen en weer naar de vertrekhal 3c.

Goede comunicatie

Ralph Hemerik

Dik in orde.

Vriendelijkheid, stiptheid en duidelijkheid. Goede service!

Scherpere prijzen ?

John

Goede communicatie met de medewerkers op de luchthaven, ze belde zelfs dat we andere route moesten aanhouden en hoe aan te rijden. Ze stonden ons al op de wachten. Bij terugkomst snelle levering... Goede communicatie met de medewerkers op de luchthaven, ze belde zelfs dat we andere route moesten aanhouden en hoe aan te rijden. Ze stonden ons al op de wachten. Bij terugkomst snelle levering van onze auto en correcte afhandeling.

Goede communicatie met de medewerkers op de luchthaven, en snelle correcte service.

Nvt voor de luchthaven van Frankfurt.

john broks

Netjes en goed

prijs en service

Reserveren ging goed, annuleren slecht geregeld

Makkelijk reserveren

De annuleringsvoorwaarden staan niet duidelijk aangegeven. Hierover gemaild en geen reactie meer op mijn 2de mail ontvangen. Heel slecht geregeld. Staat dat als je meer dan 24 uur van te voren... De annuleringsvoorwaarden staan niet duidelijk aangegeven. Hierover gemaild en geen reactie meer op mijn 2de mail ontvangen. Heel slecht geregeld. Staat dat als je meer dan 24 uur van te voren annuleert, dit kosteloos kan zonder de extra annuleringsverzekering. En dat pas 15% admin kosten in rekening wordt gebracht als je minder dan 24 uur van te voren annuleert. Ik heb 4 dagen van te voren geannuleerd door omstandigheden en ze hebben wel administratiekosten in rekening gebracht.

Reactie Parkcare:

Wat vervelend dat u niet tevreden bent.
We zien graag een mail tegemoet met uw reserveringsnummer en uw klacht uitgebreid uitgelegd.
Layla,...
Layla, ParkCare

S altontas

Slecht

Makkelijk via google te vinden

Communicatie

Reactie Parkcare:

Layla,...
Layla, ParkCare

Louise

Prima service

Snelle accurate service prettig

Ik was in de veronderstelling dat ik de sleutels niet af hoefde te geven

Pieter

Dichtbij vertrekhal

Prijs en dichtbij luchthaven. Behoud sleutel zelf.

De poort ging niet open en dat leidde tot nogal wat paniek van mensen die het vliegtuig moesten halen en een file voor de ingang. In het donker is de verlichting van de toesten om de code in te... De poort ging niet open en dat leidde tot nogal wat paniek van mensen die het vliegtuig moesten halen en een file voor de ingang. In het donker is de verlichting van de toesten om de code in te voeren niet duidelijk, waardoor mensen voor mij denk ik de code niet goed invoerden. Het duurde meer dan 15 min voordat we naar binnen konden.

Linda

Keurig geregeld, nette parkeergarage en makkelijk met bus vanen naar Schiphol in twintig minuten.

Nette garage, goede prijs kwaliteit verhouding.

Hier kan het bedrijf niets aan doen, voor vijf uur s’morgens twee keer per uur een bus naar Schiphol, wij hebben de bustijden uitgedraaid zodat we niet te lang voor de bus hoeven wachten, komt de... Hier kan het bedrijf niets aan doen, voor vijf uur s’morgens twee keer per uur een bus naar Schiphol, wij hebben de bustijden uitgedraaid zodat we niet te lang voor de bus hoeven wachten, komt de bus niet opdagen. Dusuiteindelijk nog drie kwartier op bus moeten wachten?.

Fam Peels

Het ging allemaal volgens afspraak, snel en keurig op tijd! Wij zouden het zeker een volgende keer weer boeken bij hen.

Snelheid