Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Astrid

Prima ervaring met Parkcare!
Fijne parkeerplaats en idd dichtbij het vliegveld.
In en uit rijden via code, perfect!

duidelijke site, bevestiging via mail, prima geregeld

vooral zo door blijven gaan.

Bij aankomst worden wij direct geholpen en heel snel naar de luchthaven gebracht. Het was een kort ritje.
Onze vlucht bij terugkomst werd geannuleerd en het was geen probleem om de auto er 1 nacht langer te laten staan.
Ik vond de kosten voor 1 nacht wel duur (10 euro)
Bij aankomst hebben we wel even moeten wachten maar er was veel volk dat op die moment geland was. De chauffeur deed zijn uiterste best om alles snel te laten verlopen .

Roeg

Bijzondere en prettige ervaring.
Bij aankomst parkeer gelegenheid vriendelijk ontvangen en geholpen. Bij terugkeer in Nederland
even gebeld en in no-time stond onze auto weer klaar voor...
Bijzondere en prettige ervaring.
even gebeld en in no-time stond onze auto weer klaar voor vertrek.
Fam. Roeg, Almere

Bekim

Gewoon geweldig service.

Dat je gewoon toegangscodes krijgt en je rijdt rechtstreeks in en uit met codes, super.

Geen.

Aangezien ik geen eerdere ervaring(en) had met deze website of de manier van parkeren überhaupt, met enige twijfel toch besloten het te proberen. Gelukkig.

Behoorlijk betaalbaar, alles...

Behoorlijk betaalbaar, alles snel en gemakkelijk geregeld en geen enkel probleem gehad met in- en uitrijden.
Dit gaan we vaker doen!

henk horsten

Uitstekend geregeld en keurige ontvangst.

Prima parkeerplaats, vlakbij ingang Eindhoven Airport. Door de werkzaamheden aldaar had de bewegwijzering wat beter gekund.

Betere bewegwijzering.

Sander k

Perfecte prijs voor een goede parkeerplek met breng en haal service. Langer zoeken op internet is overbodig.

Prima om een goede parkeerplaats te regelen tegen een perfect tarief.

Wat duidelijkere, completere bevestigings mail die direct ook te gebruiken is in de boekhouding en een link naar de parkeer plek innavigatie app.

Anoniempje

Duidelijk en veel goede informatie

Bij het invullen van de feedback moet je overal een reactie plaatsen, das beetje veel werk

J. Kerkum

Alles snel en correct

Alles snel en correct prima ruimte parkeerplek

Geen suggesties