Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Andre Bizot

Ik had afgelopen vrijdag een reservering voor een parkeerplek bij parkcare in Eindhoven. En dan aankomen en er gewoon geen vrije plaatsen zijn. Sterker nog, er staat overal geparkeerd, in de bermen,... Ik had afgelopen vrijdag een reservering voor een parkeerplek bij parkcare in Eindhoven. En dan aankomen en er gewoon geen vrije plaatsen zijn. Sterker nog, er staat overal geparkeerd, in de bermen, voor nooduitgangen van een ander bedrijf etc. gelukkig ging er bij het bedrijf voor de parkeerplaats net iemand naar huis en kon ik daar mijn auto kwijt , maar ik vind dit geen reclame en geen doen. Bellen met de klantenservice geeft een dame de reactie, klachten zijn alleen per email, zelfs als op de website staat per telefoon.

Ja, klachtenafhandeling via de telefoon verdient grote verbetering. Op de website staat hier een telefoonnummer voor maar dan wordt je verwezen naar een emailadres

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald... Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald moest worden omdat het na 0.00 uur was. Staat niet op hun site, zijn we ook niet eerder op geattendeerd.
We werden naar de parkeerplaats gebracht (reed als een gek), gelukkig met nog een paar mensen. Meneer bleef zeggen dat we moesten betalen en wij weigerden dat.
Vervolgens is hij weg gereden en deed het hek dicht, met ketting en slot. Een collega wilde de deur nog wel open doen, maar die had denk ik geen sleutel. Even later kwam de vervelende meneer weer terug. En parkeerde de bus precies voor de ingang zodat er geen auto's langs konden.
Uiteindelijk heb ik de politie gebeld. Niemand gaat zo met ons om en sluit ons op. Gelukkig sprak 1 van de anderen Frans en heeft het verhaal gedaan. Nog voordat de politie kon komen, konden we opeens (ZONDER te betalen), de parkeerplaats af. Meneer had eerder ook gezegd dat het voor 5 euro pp ok was. Ook dat is niet OK! De sfeer was grimmig, de parkeerplaats is achteraf en donker. De volgende keer betaal ik wel wat meer als ik in de buurt van het vliegveld wil parkeren! Proparking Brussel Charleroi NOOIT meer!

Makkelijk te reserveren.

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking.
Vriendelijker medewerkers
Duidelijke voorwaarden communiceren

De boeking ging makkelijk, alles gewoon goed geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Gemak van boeken en duidelijke, makkelijke wijze van op-, en afrijden parkeerplaats.

Nou niet echt, het enige waar ik in eerste instantie bang voor was, dat er geen plek was. Er waren nog maar 2 plekjes vrij, dus uiteindelijk goed gepland door Parkcare. En wellicht een idee(of... Nou niet echt, het enige waar ik in eerste instantie bang voor was, dat er geen plek was. Er waren nog maar 2 plekjes vrij, dus uiteindelijk goed gepland door Parkcare. En wellicht een idee(of misschien doen jullie dat al?) om te kijken hoe er geparkeerd wordt? Er stond een klein busje ruim over de lijn geparkeerd, zo kon er in het andere vak geen auto meer staan. Niet handig.

Purnot

Alles prima geregeld

Goed geregeld.
Voldoende parkeerruimte

Nvt

Klasina

Heel goed

Centrale ligging parkeerplaats en makkelijk reserveren

Richard

Alles goed geregeld

Alles veloopt soepel

Een tweede pendelbusje in drukke tijden. We moesten nu iets langer wachten om de auto te halen.

J. Dekker

Do not reserve a parking place at this company in Troisdorf!!! When you make your reservation you can fill out your flight number. A normal company in this type of business would use this in order... Do not reserve a parking place at this company in Troisdorf!!! When you make your reservation you can fill out your flight number. A normal company in this type of business would use this in order to check when customers have arrived. Our plane had an ETA of 22.00 hours and was delayed to 22.35 hrs. As we were informed by the staff of Parkcare we had to call them once we had our Luggage. We have called them directly and they said they were picking us up. In total we called them 6 times and Always heard "we are on our way". At 01.00 hours at night we were finally picked up!!! This means 2.5 hours before we received our car. The driver who picked us up informed us that normally they have only one van. Also when you drop off your car the owner? is rude and totally not customer focused. When we finally picked up our car there were no excuses at all. In principle we should get our money back but I thought it is better to warn others about this totally non customer focused company.

No strong points

It is so easy I do not want to answer

De afdeling in Roelofarendsveen was tot in de puntjes geregeld. Helaas die in Zaventem, heeft nog heel veel verbeter punten nodig. Dat staat in mijn revieuw.

Goede service. Je moet soms wel even wachten op antwoord (via de app), maar je krijgt dan wel een goede uitleg op je vraag.

Iets sneller reageren. Ik had op dat moment geen direct antwoord nodig, dus het was niet erg. Maar als ik dat wel had, duurde het antwoord wel heel lang.

Aangekomen op het aangegeven adres bleek die vol te zijn. Via een briefje werden we verwezen naar een ander adres. Daar aangekomen bleek ook daar geen plaats meer te zijn. Er was een medewerker... Aangekomen op het aangegeven adres bleek die vol te zijn. Via een briefje werden we verwezen naar een ander adres. Daar aangekomen bleek ook daar geen plaats meer te zijn. Er was een medewerker aanwezig maar die bood geen oplossing aan. Een reservering zegt dus helemaal niks. Goedkoop is dus gewoon duurkoop. Niet doen dus.

Nul komma nul.

Tip: niet boeken!

B. Peters

Veel te krappe parkeerplaats. Had een reservering gemaakt voor 15-19 april, geen hoogseizoen dus. Er waren slechts 2 parkeerplaatsen beschikbaar die beslist niet geschikt waren voor een grote auto.... Veel te krappe parkeerplaats. Had een reservering gemaakt voor 15-19 april, geen hoogseizoen dus. Er waren slechts 2 parkeerplaatsen beschikbaar die beslist niet geschikt waren voor een grote auto. Er stonden veel auto's veel te ruim/breed geparkeerd waardoor andere auto's amper ruimte hadden. Wij hadden aan weerszijden 10 cm en moesten via de achterklep de auto uit ........ Wellicht controle ter plaatse en bestuurders wijzen op hun parkeergedrag. Bij terugkomst zat er een deuk in mijn portier, vermoedelijk kon de bestuurder naast mij alleen zijn auto in door het portier en niet doos de achterklep zoals ik. Wijze van reserveren en code voor in/uitrijden is ok maar er wordt zeer slordig geparkeerd.

Snelle en eenvoudige wijze van reserveren

Betere controle op wijze van parkeren of minder auto's voor het aantal parkeerplaatsen.