Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Peter

Top geregeld

Snel geregeld

Openen slagboom bij vertrek kan beter

Lukkes

Prima parking, paar minuten lopen naar luchthaven

Dicht bij luchthaven

Parking heeft veel kuilen, niet handig met de koffers

JAC van Leijsen

Nooya parking

Je wordt vervoerd in vuile personenauto’s van en naar de luchthaven door mensen die geen taxivergunning hebben waardoor je bij een ongeval totaal geen rechten hebt. Vandaag na ruim 50 minuten... Je wordt vervoerd in vuile personenauto’s van en naar de luchthaven door mensen die geen taxivergunning hebben waardoor je bij een ongeval totaal geen rechten hebt. Vandaag na ruim 50 minuten wachten op de luchthaven kwam eindelijk de ‘taxi’ Totaal onherkenbaar aan op p15. Door een toevallige controle door de luchthavenpolitie bleek de aangekomen auto om ons te vervoeren naar de parkeerplaats van Nooya op Vilvoorde 120a te Machelen bleek de chauffeur en zijn baas geen niet over een taxivergunning te beschikken. Kortom Nooya is een mallafide onderneming die zich niet aan de regels houdt.

Wilma Rijsdijk-Meurer

Prima service. Door annulering van mijn vlucht moest ik, 4 uur na inlevering van mijn auto, helaas weer richting huis! Uitstekend opgevangen door Kevin en had snel mijn auto weer. 3 dagen later... Prima service. Door annulering van mijn vlucht moest ik, 4 uur na inlevering van mijn auto, helaas weer richting huis! Uitstekend opgevangen door Kevin en had snel mijn auto weer. 3 dagen later wederom perfect geholpen en bij terugkomst op Rotterdam was de auto snel weer beschikbaar. Ga dit zeker de volgende keer weer zo doen!

Snelle service

Carla Mutsaers

Prima goede prijs dichtbij terminal

Afstand prijsverhouding

Wellicht adres P26 beter in beeld op de mail

Sun Star montage

Het bleek shuttle service te zijn ofschoon het bij boeking valet parking stond aangegeven maar service was verder prima en ook de prijs was zeker oké. Snel brengen en ophalen korte wachttijd en... Het bleek shuttle service te zijn ofschoon het bij boeking valet parking stond aangegeven maar service was verder prima en ook de prijs was zeker oké. Snel brengen en ophalen korte wachttijd en afstand.

Veel keuze en variatie in prijs

beter aangeven welke service verwacht kan worden

Paul Zitman

Zeer slechte service

Alle informatie duidelijk vermelden, luisteren naar klant

Schaafstra

Vlotte snelle service. Als je aan komt rijden moet je wel goed kijken waar je moet zijn, heel veel bordjes en ingangen ook van de wasstraat enzo

Hulp van medewerkers

Inrijden duidelijker maken, staat veel te veel en dat maakt het onduidelijk

P van Eijck

Uitstekend geregeld het parkeren via ParkCare

Snel en goed geregeld.

Geen verbeter punten mogelijk.

Meppelink

Goede service, goed aan te rijden buiten milieu zone

Mooie goed aan te rijden lokatie en prima haal en brengservice

Het terrein egaliseren wanneer je erop rijdt.
Gelukkig stond onder auto op de betonplaten en onder afdak.