Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Hans van den Hof

Ik ben door vriend getipt voor ParkCare.
is ons goed bevallen en zullen zeker de volgende keer er weer gebruik van maken

keurig geregeld.
geen problemen.

verlichting parkeerterrein (vooral 's avonds)

Berjo Verwegen

Geweldig goede service en klantvriendelijk personeel

Goede en klantvriendelijk personeel

Prima plek op loopafstand van de terminal

Deze feedback gaat over het bedrijf DRIVE-UP SERVICES! --ZEER SLECHT BEDRIJF--. Er was niemand aanwezig in de nacht dat wij onze auto moesten parkeren voor vertrek op vakantie. Na een half uur... Deze feedback gaat over het bedrijf DRIVE-UP SERVICES! --ZEER SLECHT BEDRIJF--. Er was niemand aanwezig in de nacht dat wij onze auto moesten parkeren voor vertrek op vakantie. Na een half uur wachten bleek dat er maar 1 persoon alle werkzaamheden moest verrichten (mensen vervoeren, administratieve handeling, verplaatsen van de auto's en parkeren van de auto's).
Na het wachten op dat deze meneer klaar was waren er ondertussen zoveel mensen gearriveerd dat er zelfs geen plek meer was voor vervoer naar Schiphol. Tevens ook geen babyzitje aanwezig.
Wij hebben toen de keus moeten maken om zelf veilig naar Schiphol te rijden en daar onze auto te parkeren.
Het probleem hebben wij per mail doorgegeven, helaas geen respons op gekregen. Na diverse telefoontjes eindelijk de zeer onvriendelijke "manager" gesproken. Hij vond dat het maar ons probleem was.
ZEER SLECHT BEDRIJF!

Geen.

Drive-up services niet langer aanbieden.

Geprobeerd om te parkeren in Eindhoven bin ParkCare: parkeerplaats was onvindbaar en organisatie onbereikbaar!

Parkeerplaats onvindbaar en organisatie onbereikbaar om ons te helpen met vinden!

Mertens

Wij hadden gereserveerd via Park care bij Schippersstop te Eindhoven voor parking 3 dagen en een wasbeurt inbegrepen. Alles was in orde, maar de wasbeurt was niet uitgevoerd. Schippersstop zei dat... Wij hadden gereserveerd via Park care bij Schippersstop te Eindhoven voor parking 3 dagen en een wasbeurt inbegrepen. Alles was in orde, maar de wasbeurt was niet uitgevoerd. Schippersstop zei dat dat niet gedaan werd bij een reservatie via parkcare. Nochtans stond dat duidelijk in de reservatie. Ik heb contact opgenomen met parkcare maar heb na 7 dagen nog steeds geen antwoord noch vergoeding gekregen :-( Volgende keer boek ik beter rechtstreeks via Schippersstop.

Gemakkelijke reservatie

Op zijn minst antwoorden op mails

Reactie Parkcare:

Onze excuses, Schippersstop heeft de voowaarden gewijzigd. Per abuis was dit nog niet gewijzigd op de website. Inmiddels is dit wel gebeurd. We hebben u inmiddels een Wasbon toegestuurd. Onze... Onze excuses, Schippersstop heeft de voowaarden gewijzigd. Per abuis was dit nog niet gewijzigd op de website. Inmiddels is dit wel gebeurd. We hebben u inmiddels een Wasbon toegestuurd. Onze oprechte excuses. Hartelijke groet, ParkCare

Hebben in Dusseldorf gereserveerd bij ParkenFlughavenDus. Speciaal hier om NIET de sleutel af te geven.
Komen ruim op tijd aan; moeten sleutel afgeven, geen plaats. Bij terugkomst blijkt er 28 km mee gereden te zijn., bij navraag schijnt normaal te zijn naar waar geparkeerd wordt. Bij thuiskomst blijken er meer mensen te zijn met hetzelfde probleem over verschillende periodes. SLECHT !!

Doen wat er beloofd wordt en niet achteraf verwijzen zogezegd naar de kleine lettertjes. Slecht begin van de vakantie.

Geparkeerd op Weeze Airport. Gemakkelijk van tevoren reserveren en via kentekenregistratie gaat de slagboom open.
Als het uitrijden ook via kentekenregistratie zou verlopen (in plaats van...
Als het uitrijden ook via kentekenregistratie zou verlopen (in plaats van kaartje gebruiken aan de slagboom) zouden ze een 10 krijgen van me, nu "slechts" een 9.

Ging super. ik heb een reservering geplaatst. toch van plan om met een andere auto te komen, deze aanpassing werd heel makkelijk en snel voor ons gedaan!!

Super snelle reactie bij de klantenservice (in de chat). Heel makkelijk en snel een reservering aangemaakt.

ik had hen ook een bericht gestuurd via whatsapp. hier heb ik nog steeds geen reactie op.

Bas

Fijn en gemakkelijk Parkeren. Onze 1e keer maar goed geregeld. :)

Service

Ga zo door