Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Prima plek op loopafstand van de terminal

Deze feedback gaat over het bedrijf DRIVE-UP SERVICES! --ZEER SLECHT BEDRIJF--. Er was niemand aanwezig in de nacht dat wij onze auto moesten parkeren voor vertrek op vakantie. Na een half uur... Deze feedback gaat over het bedrijf DRIVE-UP SERVICES! --ZEER SLECHT BEDRIJF--. Er was niemand aanwezig in de nacht dat wij onze auto moesten parkeren voor vertrek op vakantie. Na een half uur wachten bleek dat er maar 1 persoon alle werkzaamheden moest verrichten (mensen vervoeren, administratieve handeling, verplaatsen van de auto's en parkeren van de auto's).
Na het wachten op dat deze meneer klaar was waren er ondertussen zoveel mensen gearriveerd dat er zelfs geen plek meer was voor vervoer naar Schiphol. Tevens ook geen babyzitje aanwezig.
Wij hebben toen de keus moeten maken om zelf veilig naar Schiphol te rijden en daar onze auto te parkeren.
Het probleem hebben wij per mail doorgegeven, helaas geen respons op gekregen. Na diverse telefoontjes eindelijk de zeer onvriendelijke "manager" gesproken. Hij vond dat het maar ons probleem was.
ZEER SLECHT BEDRIJF!

Geen.

Drive-up services niet langer aanbieden.

Geprobeerd om te parkeren in Eindhoven bin ParkCare: parkeerplaats was onvindbaar en organisatie onbereikbaar!

Parkeerplaats onvindbaar en organisatie onbereikbaar om ons te helpen met vinden!

Mertens

Wij hadden gereserveerd via Park care bij Schippersstop te Eindhoven voor parking 3 dagen en een wasbeurt inbegrepen. Alles was in orde, maar de wasbeurt was niet uitgevoerd. Schippersstop zei dat... Wij hadden gereserveerd via Park care bij Schippersstop te Eindhoven voor parking 3 dagen en een wasbeurt inbegrepen. Alles was in orde, maar de wasbeurt was niet uitgevoerd. Schippersstop zei dat dat niet gedaan werd bij een reservatie via parkcare. Nochtans stond dat duidelijk in de reservatie. Ik heb contact opgenomen met parkcare maar heb na 7 dagen nog steeds geen antwoord noch vergoeding gekregen :-( Volgende keer boek ik beter rechtstreeks via Schippersstop.

Gemakkelijke reservatie

Op zijn minst antwoorden op mails

Reactie Parkcare:

Onze excuses, Schippersstop heeft de voowaarden gewijzigd. Per abuis was dit nog niet gewijzigd op de website. Inmiddels is dit wel gebeurd. We hebben u inmiddels een Wasbon toegestuurd. Onze... Onze excuses, Schippersstop heeft de voowaarden gewijzigd. Per abuis was dit nog niet gewijzigd op de website. Inmiddels is dit wel gebeurd. We hebben u inmiddels een Wasbon toegestuurd. Onze oprechte excuses.
Hartelijke groet,
ParkCare

Hebben in Dusseldorf gereserveerd bij ParkenFlughavenDus. Speciaal hier om NIET de sleutel af te geven.
Komen ruim op tijd aan; moeten sleutel afgeven, geen plaats. Bij terugkomst blijkt er 28 km mee gereden te zijn., bij navraag schijnt normaal te zijn naar waar geparkeerd wordt. Bij thuiskomst blijken er meer mensen te zijn met hetzelfde probleem over verschillende periodes. SLECHT !!

Doen wat er beloofd wordt en niet achteraf verwijzen zogezegd naar de kleine lettertjes. Slecht begin van de vakantie.

Geparkeerd op Weeze Airport. Gemakkelijk van tevoren reserveren en via kentekenregistratie gaat de slagboom open.
Als het uitrijden ook via kentekenregistratie zou verlopen (in plaats van...
Als het uitrijden ook via kentekenregistratie zou verlopen (in plaats van kaartje gebruiken aan de slagboom) zouden ze een 10 krijgen van me, nu "slechts" een 9.

Ging super. ik heb een reservering geplaatst. toch van plan om met een andere auto te komen, deze aanpassing werd heel makkelijk en snel voor ons gedaan!!

Super snelle reactie bij de klantenservice (in de chat). Heel makkelijk en snel een reservering aangemaakt.

ik had hen ook een bericht gestuurd via whatsapp. hier heb ik nog steeds geen reactie op.

Bas

Fijn en gemakkelijk Parkeren. Onze 1e keer maar goed geregeld. :)

Service

Ga zo door

Andre Bizot

Ik had afgelopen vrijdag een reservering voor een parkeerplek bij parkcare in Eindhoven. En dan aankomen en er gewoon geen vrije plaatsen zijn. Sterker nog, er staat overal geparkeerd, in de bermen,... Ik had afgelopen vrijdag een reservering voor een parkeerplek bij parkcare in Eindhoven. En dan aankomen en er gewoon geen vrije plaatsen zijn. Sterker nog, er staat overal geparkeerd, in de bermen, voor nooduitgangen van een ander bedrijf etc. gelukkig ging er bij het bedrijf voor de parkeerplaats net iemand naar huis en kon ik daar mijn auto kwijt , maar ik vind dit geen reclame en geen doen. Bellen met de klantenservice geeft een dame de reactie, klachten zijn alleen per email, zelfs als op de website staat per telefoon.

Ja, klachtenafhandeling via de telefoon verdient grote verbetering. Op de website staat hier een telefoonnummer voor maar dan wordt je verwezen naar een emailadres

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald... Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald moest worden omdat het na 0.00 uur was. Staat niet op hun site, zijn we ook niet eerder op geattendeerd.
We werden naar de parkeerplaats gebracht (reed als een gek), gelukkig met nog een paar mensen. Meneer bleef zeggen dat we moesten betalen en wij weigerden dat.
Vervolgens is hij weg gereden en deed het hek dicht, met ketting en slot. Een collega wilde de deur nog wel open doen, maar die had denk ik geen sleutel. Even later kwam de vervelende meneer weer terug. En parkeerde de bus precies voor de ingang zodat er geen auto's langs konden.
Uiteindelijk heb ik de politie gebeld. Niemand gaat zo met ons om en sluit ons op. Gelukkig sprak 1 van de anderen Frans en heeft het verhaal gedaan. Nog voordat de politie kon komen, konden we opeens (ZONDER te betalen), de parkeerplaats af. Meneer had eerder ook gezegd dat het voor 5 euro pp ok was. Ook dat is niet OK! De sfeer was grimmig, de parkeerplaats is achteraf en donker. De volgende keer betaal ik wel wat meer als ik in de buurt van het vliegveld wil parkeren! Proparking Brussel Charleroi NOOIT meer!

Makkelijk te reserveren.

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking.
Vriendelijker medewerkers
Duidelijke voorwaarden communiceren