Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Mario

Prima website.

Snel en eenvoudig zoekmenu.

Er stond niet aangegeven dat we nog € 5,- moesten betalen aan de chauffeur van de pendelbus. Volgens hem was die € 5,- nodig voor de entree op de luchthaven in Düsseldorf. Wij gingen ervan uit dat... Er stond niet aangegeven dat we nog € 5,- moesten betalen aan de chauffeur van de pendelbus. Volgens hem was die € 5,- nodig voor de entree op de luchthaven in Düsseldorf. Wij gingen ervan uit dat deze kosten inclusief waren.

ginsel

nvt

uitgang moeilijk te vinden

Bianca Bán

Was perfect

Werkt heel simpel

Dit lag waarschijnlijk aan mij, maar het was voor mij niet helemaal duidelijk wat de uitgang was. Stond dus even bij de ingang te hanessen toen we eruit wilden. Dus iets duidelijker aangeven waar... Dit lag waarschijnlijk aan mij, maar het was voor mij niet helemaal duidelijk wat de uitgang was. Stond dus even bij de ingang te hanessen toen we eruit wilden. Dus iets duidelijker aangeven waar uitgang is.

Atsma

Goede locatie, 5 minuten lopen.Goede prijs. Makkelijk in en uitchecken met de qcode en kentekenherkenning.

Goede prijs en afstand tot de terminal. Kan de sleutel houden.

Inrijden met kentekenherkenning.

Eric V C

We hadden verkeerdelijk gereserveerd alles(foute uren opgegeven) en toch werden we correct geholpen en werd dit probleem zondermeer opgelost

Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid

alles was naar wens en correct verlopen, dus geen verbeterpunten te bespeuren

M. Vermeul

Vliegveld is makkelijk bereikbaar, goede service.

Alle parkgelegenheden liggen op korte afstand van vliegveld.

nummerbord scannen werkt vaak niet. je kunt wel altijd bellen

Cor van der Heide

Perfecte parkeerplaats voor een goede prijs

De prijs

QR code werkte niet bij mij maar werd gelijk opgelost

Peter

Top geregeld

Snel geregeld

Openen slagboom bij vertrek kan beter

Lukkes

Prima parking, paar minuten lopen naar luchthaven

Dicht bij luchthaven

Parking heeft veel kuilen, niet handig met de koffers

JAC van Leijsen

Nooya parking

Je wordt vervoerd in vuile personenauto’s van en naar de luchthaven door mensen die geen taxivergunning hebben waardoor je bij een ongeval totaal geen rechten hebt. Vandaag na ruim 50 minuten... Je wordt vervoerd in vuile personenauto’s van en naar de luchthaven door mensen die geen taxivergunning hebben waardoor je bij een ongeval totaal geen rechten hebt. Vandaag na ruim 50 minuten wachten op de luchthaven kwam eindelijk de ‘taxi’ Totaal onherkenbaar aan op p15. Door een toevallige controle door de luchthavenpolitie bleek de aangekomen auto om ons te vervoeren naar de parkeerplaats van Nooya op Vilvoorde 120a te Machelen bleek de chauffeur en zijn baas geen niet over een taxivergunning te beschikken. Kortom Nooya is een mallafide onderneming die zich niet aan de regels houdt.