Jolanda Jansen

10/10

TOP ervaring

Makkelijkheid van boeken

RGA

1/10

Op website Goedkoopparkeren.nl (van Parkcare) shuttle-parkeerdiensten in omgeving Schiphol met elkaar vergeleken en via deze site een ticket gekocht voor Mobihub - Schiphol West. Van de... Op website Goedkoopparkeren.nl (van Parkcare) shuttle-parkeerdiensten in omgeving Schiphol met elkaar vergeleken en via deze site een ticket gekocht voor Mobihub - Schiphol West. Van de samenvatting, die op het eind van de bestelling tijdens het boeken getoond werd, heb ik een screenshot gemaakt. Hierin staat dat het om "Shuttle parking" gaat, dat ik mijn sleutel in eigen beheer houd, het adres van de parking en de periode van het parkeren.
Nadat ik betaald had, ontving ik een bevestigingsemail van Goedkoopparkeren.nl met daarin een bevestiging van mijn boeking, in de vorm van een boeking-voucher namens Mobihub. In deze boekingvoucher van Mobihub staat letterlijk:
"Wanneer je de auto hebt geparkeerd, verzorgen wij het vervoer
van de parkeerplaats naar Schiphol en andersom. Dit kan met de
shuttlebus of met de taxi zijn. Controleer vouchers 2 en 3 om te
zien welke van de twee voor jou beschikbaar is."
Echter, zijn vouchers 2 en 3 niet meegestuurd. Ik bel ze daarom op om te vragen waar vouchers 2 en 3 blijven, aangezien ik die verwacht nodig te hebben voor de shuttle van en naar Schiphol. De medewerker vertelt mij echter tot mijn grote verbazing en ergernis, dat in mijn boeking geen transfer inbegrepen is, in tegenstelling tot hetgeen Goedkoopparkeren.nl op zijn site tijdens het boeken meldde en Mobihub in de boekingsvoucher bevestigde. Hij geeft aan dat dit mis is gegaan, omdat ik niet rechtstreeks via Mobihub geboekt heb, maar via een partner van hun, zijnde de partij achter website Goedkoopparkeren.nl. Ik had voorheen nog nooit van Mobihub gehoord!!
Ik geef aan dat ik inmiddels betaald heb via Goedkoopparkeren.nl voor parkeren en transfer (Shuttle) geregeld door Mobihub en dat ik dit nu ook van hen verwacht. De medewerker zegt dat hij de boeking kan annuleren en dat ik hem dan opnieuw rechtstreeks bij Mobihub kan doen, voor een hogere prijs uiteraard! Ik geef aan dat dit "misleiding" is en niet klopt met hetgeen ik geboekt heb. Ik bel daarop Goedkoopparkeren.nl op en blijk dan verbonden te worden met het bedrijf Parkcare, dat kennelijk de website Goedkoopparkeren.nl exploiteert. Zij geven aan dat zij niet weten wat er waar misgegaan is en verbinden mij door.....met Mobihub, waar ik meteen weer hetzelfde verhaal te horen krijg en mij wederom verzocht wordt de boeking opnieuw te doen rechtstreeks via de site van Mobihub voor een hogere prijs! Volgens hun is dat de enige mogelijkheid om alsnog de transfer van en naar Schiphol te regelen, die mij tijdens het boeken en in de boekingsvoucher toegezegd werd. Wat een nepperij is dit zeg!! Partijen wijzen naar elkaar als het gaat om de fout en ondertussen wil Mobihub dat ik alsnog een duurder ticket koop! Voor mij nooit meer Mobihub, een club waarvan ik enkel dankzij Goedkoopparkeren.nl gehoord had, en deze partijen verstoppen zich nu achter elkaar in plaats van hun toezegging naar mij toe na te komen!!

Schone schijn!

Waarmaken wat je via jullie boekingsservice toezegt!

Nicole

10/10

Alles verliep goed fijne instructies via de mail ontvangen!

Goed beschrijving via de mail vooraf

Iets meer verharde paden richting auto

Ioanna Karteris

4/10

Door omstandigheden kon ik niet met mijn eigen auto naar het vliegveld, dus verviel mijn reservering. Omdat ik hier 40 uur voor mijn reservering achter kwam, kon ik niet meer annuleren omdat er 48... Door omstandigheden kon ik niet met mijn eigen auto naar het vliegveld, dus verviel mijn reservering. Omdat ik hier 40 uur voor mijn reservering achter kwam, kon ik niet meer annuleren omdat er 48 uur staat voor het annuleren. Hierdoor was ik mijn geld kwijt.

Het reserveren via de website ging snel

In plaats van 48 uur van te voren annuleren graag 24 uur ( of

Danya

10/10

Snel, makkelijk en dichtbij de luchthaven.

Makkelijk reserveren

Is er bij hevige regenval of veel bagage de mogelijkheid voor een shuttlebus? Dan is lopen misschien niet heel comfortabel.

Dijkstra

10/10

Makkelijk geregeld via internet voor een goede prijs. Toegang en vertrek prima geregeld door nummerbord herkenning. Belangrijk dat de auto veilig gestald was en dat we geen sleutel hoefde af te geven.

Nummerbord herkenning