Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Walter

Dichtbij de luchthaven en goede service

Dicht bij luchthaven,op tijd opgehaald volgens afspraak.

Vooraf laten betalen voor ‘ transfer’ (is 5 euro pp) ! Opladen van elektrische auto kost 40 euro , waar geen laadpaal die met druppel/tankpaal betaald kan worden.

Saskia Hiemstra

Bijzonder slecht. Je reserveert voor een bepaalde prijs inclusief shuttleservice (stond er heel duidelijk bij!). Ter plaatse moet je € 10 bijbetalen voor de shuttle, anders moet je een taxi pakken.... Bijzonder slecht. Je reserveert voor een bepaalde prijs inclusief shuttleservice (stond er heel duidelijk bij!). Ter plaatse moet je € 10 bijbetalen voor de shuttle, anders moet je een taxi pakken. Schandalig!!!!

Geen. Valse prijzen noemen en niet reageren op vragen, oplichterij.

Eerlijke prijzen tonen op de site. Bij de gemaakte reservering zat er een bijlage waarin stond dat je € 5 pp bij moest betalen ter plaatse voor shuttle. Meteen vraag gesteld via chat, nooit meer wat... Eerlijke prijzen tonen op de site. Bij de gemaakte reservering zat er een bijlage waarin stond dat je € 5 pp bij moest betalen ter plaatse voor shuttle. Meteen vraag gesteld via chat, nooit meer wat gehoord. En inderdaad bij aankomst moest dat betaald worden, schandalig. Heb bewijzen dat er bij boeking duidelijk stond dat shuttle voor 2 personen gratis was, alleen extra personen moesten betaald worden.

C. Raargever

Prima lokatie voor het parkeren van onze auto. 14 dagen daar gestaan zodat we met een gerust hart naar Tenerife konden.
Goede chauffeurs in de transfer busjes.
Prima afhandeling bij het...
Goede chauffeurs in de transfer busjes.
Prima afhandeling bij het brengen en ophalen van de auto.
Kortom een aanrader!

Prima service

N.V.T.

Marilù in Italia

Prima in orde op alle punten

snel, betrouwbaar en geen verder gedoe; inrijden en uitrijden ging soepel zonder fratsen
ik zal zeker reclame maken

niks

Judith

Prima verlopen. Slagboom ging niet vanzelf open, dus op de knop gedrukt. Het bleek dat je wel het ticket kon pakken, want deze was direct gekoppeld met het reserveringsnummer. Ik had vooraf betaald... Prima verlopen. Slagboom ging niet vanzelf open, dus op de knop gedrukt. Het bleek dat je wel het ticket kon pakken, want deze was direct gekoppeld met het reserveringsnummer. Ik had vooraf betaald en kon ook direct uitrijden.

Voldoende plaats om auto te parkeren, lopen naar de luchthaven is echt niet ver en je bent er binnen 5 min als je doorloopt.

Er staat dat je geen ticket moet pakken wanneer de slagboom niet vanzelf open gaat. Dit moest ik juist wel doen van de klantenservice.

Gerard en Linda Brands

Matig

Parkeerplaats dicht bij Airport

Kentekenregistratie bij incheck poort faalde, na terugkomst een kwartier moeten wachten omdat niemand reageerde en wij niet automatisch konden uitrijden. Zeer teleurstellend, mede omdat je meteen... Kentekenregistratie bij incheck poort faalde, na terugkomst een kwartier moeten wachten omdat niemand reageerde en wij niet automatisch konden uitrijden. Zeer teleurstellend, mede omdat je meteen tussen 2 slagbomen 'gevangen' staat.

Garo style

Very good

André van der Aa

Parkeren in Weeze fantastisch

Zelf parkeren op loopafstand van vliegveld

Gasvrij BV

Prima service. De shuttle bus is binnen 5 minuten aanwezig. Super!

Dichtbij de luchthaven

toilet mag iets schoner. Verder geen opmerkingen

Stefan

Perfecte prijs kwaliteit tijds verhouding

Prijs kwaliteit

Meer verlichting op de parking