Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

janssen

Fijne service

In verschillende talen aanspreekbaar ,zeer tevreden

net

Misleidend met hoofdletters. Claimen op google en op de website een parkeerplaats te hebben voor 2,29€ per dag. Na mijn data te hebben ingevuld kom je op 60€ uit. Als ik bel krijg je een vrouw aan... Misleidend met hoofdletters. Claimen op google en op de website een parkeerplaats te hebben voor 2,29€ per dag. Na mijn data te hebben ingevuld kom je op 60€ uit. Als ik bel krijg je een vrouw aan de lijn die zegt dat het aan hoog of laag seizoen ligt. 20 november lijkt mij geen hoogseizoen. Slechte service en bedriegende site!

Niks

Website met juiste bedragen en betere klantenservice die weten waar ze het over hebben en hoe ze klanten moeten helpen

Sandra

Niet doen! Je auto wordt verplaatst naar een andere parkeerplaats en niet daar waar jij hem achterlaat. Als je je ontevredenheid hierover uit, meldt ParkCare dat zij zijn er niet bijgeweest zijn. Je... Niet doen! Je auto wordt verplaatst naar een andere parkeerplaats en niet daar waar jij hem achterlaat. Als je je ontevredenheid hierover uit, meldt ParkCare dat zij zijn er niet bijgeweest zijn. Je boekt bij ParkCare, maar je klacht oplossen doen ze niet, dan mag je zelf weer contact opnemen met de parking waar jij geparkeerd hebt.

Informatie op de website wordt absoluut niet waargemaakt! En klachten? Die los je zelf maar op!

j.m.waeijen

Correct,snel,betaalbaar.

dichtbij doel.

Van Herpen

Zeer tevreden. De reservering ging soepel, en de service brengen en afhalen visa versa verdient ook een pluim!

Reeds vermeld

Prima parkeerplaats dicht bij vertrek en aankomst. Graag wel een nog betere beschrijving van de locatie mede omdat er veel andere parkeerplaatsen zijn.

Juiste locatie

Parkeervak iets duidelijker moest met de auto zeer voorzichtig doen omdat er een afvalbak stond

Prima parkeerplek, goede service, vlak bij vliegveld

Hulp bij te vroege aankomst, en telefonische controle of de auto wel geparkeerd was

Vooraf melden dat de code 1,5 uur voor vertrek wordt vrijgegeven

Alles vlot verlopen

Jos Van de Water

Goede dienstverlening, persoonlijk ontvangst, vlotte ontvangst en klokvaste afspraak

alees ging vlot, snelle afhandeling

geen opmerkingen

Perfect. Snelle service en correcte afhandeling.

Correcte afhandeling

Uitstraling van het gebouw kan beter.
Bij aankomst was het niet duidelijk waar we de auto moesten parkeren