Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

adem yanik

Goede service. Moest 3 dagen op en neer vliegen. Vanuit nederland aangekomen was ik bang dat het lang zou duren. Totaal niet, aangekomen bij parkeerplaats binnen een minut zat ik in de bus na de... Goede service. Moest 3 dagen op en neer vliegen. Vanuit nederland aangekomen was ik bang dat het lang zou duren. Totaal niet, aangekomen bij parkeerplaats binnen een minut zat ik in de bus na de luchthaven.

Snel wegbrengen

Terugkomst exact vertellen met welke auto je wordt opgehaald en waar

Sandra van Dijk

Super parkeerplek en snel in het busje naar t vliegveld. Ook terug weinig wachttijd

Snelheid en de prijs

Geen, alles was top

Blom

We zijn een week eerder teruggekomen uit Albanie ipv 10 juni 3 juni. Toen ik begon over eventueel geld terug moest ik maar bij het bedrijf zijn via wie ik geboekt had. Ik heb bij jullie betaald.... We zijn een week eerder teruggekomen uit Albanie ipv 10 juni 3 juni. Toen ik begon over eventueel geld terug moest ik maar bij het bedrijf zijn via wie ik geboekt had. Ik heb bij jullie betaald. Lijkt me niet zo moeilijk. Jammer dat ze dat zo doen.

Breng en haal service

Wat meer klantvriendelijk zijn en niet gelijk alles afkappen.

Goris

Het boeken en inrijden was soepel geregeld. Het uitrijden ging niet soepel. de slagboom bleef ongeveer een half uur naar beneden. Het telefoonnummer van Parkcare bleek niet te werken. Dat was nog... Het boeken en inrijden was soepel geregeld. Het uitrijden ging niet soepel. de slagboom bleef ongeveer een half uur naar beneden. Het telefoonnummer van Parkcare bleek niet te werken. Dat was nog het meest frustrerend...

Goed bereikbaar en dichtbij de vertrekbalie

Zorg dat je bereikbaar bent.

Icepark

Vanaf de straat ingang niet zichtbaar zou beter aangegeven kunnen worden

Prijs

Vaker shuttle naar vliegveld of meerdere busjes. 1 busje vol daarna half uur moeten wachten. Als er teveel passagiers zijn dan is het dringen.

Patrick Otten

Uitstekend

Duidelijk en overzichtelijk

Ga zo door

Rene

Duidelijke instructie, nette bediening. Ze houden zich aan hun beloftes. En goede prijs.
Parkeerplek kan iets duidelijker aangegeven staan, het was paar minuten zoeken

Goede prijs
Goede service
Snel met brengen en halen

Parkeerplaats was gemakkelijkste vinden,maar op terrein zelf was het zoeken.

Jan lammerink

Correct

Goede locatie

Logistiek sterk

Klein Nagelvoort

Makkelijk en snel parkeren zonder gedoe

Makkelijk en simpel regelen

Geen.

Wendy Arkes

Makkelijk online re reserveren, ik kon op mijn telefoon niet de qr code openen, dit zal aan mijn telefoon liggen , via microfoon de code doorgegeven en toen konden we naar binnen. Even wachten eb... Makkelijk online re reserveren, ik kon op mijn telefoon niet de qr code openen, dit zal aan mijn telefoon liggen , via microfoon de code doorgegeven en toen konden we naar binnen. Even wachten eb daarna netjes naar vliegveld Weeze gebracht, terug weg was net zo simpel.

Korte wachttijd op bus