Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Darina

Alles keurig geregeld. Kwamen om 5.15u aan en ze stonden al op ons te wachten. Terug ook max 10 minuten gewacht. Super.

Snel en goed geregeld.

Telefonisch contact was in Frans of Engels. Terwijl iedere Belg volgens mij ook Nederlands spreekt.

Nico Koning

Dit is de 1e keer dat wij hier parkeerde, de volgende keer dat wij weer vliegen van luchthaven Eindhoven parkeren wij op zeker weer hier onze auto, alles ging uitstekend.

Alles was gewoon goed, ga zo door

Zie het bovenstaande

Thea

Ideaal..dichtbij het vliegveld.
En niet te duur.

Duidelijke routebeschrijving

Ervaring hiermee was top. Korte incheck daarna met busje weggebracht maar de AirPort. Bij terugkomst even bellen en kwamen je snel ophalen om je naar de auto te brengen. Aanrader voor goedkoop... Ervaring hiermee was top. Korte incheck daarna met busje weggebracht maar de AirPort. Bij terugkomst even bellen en kwamen je snel ophalen om je naar de auto te brengen. Aanrader voor goedkoop parkeren voor een aantal dagen. Fam de Boer uit Bemmel (Ned)

E&E

Wij zijn heel erg tevreden

Prima bereikbaarheid, dichtbij vlieghaven.

Prima service!

Eenvoudig, en vlak bij het vliegveld

Geef aan dat de toegang code ook de bijzondere tekens bevat

PL Roelofsen

Dit was onze eerste keer dat we vlogen vanaf Düsseldorf en met ParkCare in aanraking kwamen. Prima geregeld qua boeking, bevestiging en het parkeren zelf .
Goede service naar het vliegveld...
Goede service naar het vliegveld (halen en brengen).
Top

Vriendelijkheid van het personeel.
Snelle service.
Gewoon goed geregeld.

Bij terugkomst op Düsseldorf was het voor ons even zoeken waar we precies naar toe moesten.
Geen aanwijzing zichtbaar op de luchthaven zelf.

Top geregeld via een code

Duidelijke website en informatie en mooi parkeerterrein