Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Snelle service en korte reisafstand naar vliegveld middels direct klaarstaan shuttle

Onze vlucht was in eerste instantie vertraagd en ik werd door Park4you gebeld met info over mijn auto. Uiteindelijk werd de vlucht gecancelled en heb ik verschillende keren een medewerker aan de... Onze vlucht was in eerste instantie vertraagd en ik werd door Park4you gebeld met info over mijn auto. Uiteindelijk werd de vlucht gecancelled en heb ik verschillende keren een medewerker aan de lijn gehad zodat alles goed afgestemd werd in verband met ophalen van mijn auto. Een volgende trip vanuit Eindhoven zal ik zeker weer bij de Freddy van Riemsdijk reserveren!

Communicatie

impens.daniel

Bij aankomst aan de parking ( slijkterein eigenlijk )gesloten , gsm bellen 1/2 uur wachten.oei meneer geen reserveer nummer van skyparking deze van parkcare is niet goed genoeg voor ons.doen verder... Bij aankomst aan de parking ( slijkterein eigenlijk )gesloten , gsm bellen 1/2 uur wachten.oei meneer geen reserveer nummer van skyparking deze van parkcare is niet goed genoeg voor ons.doen verder geen moeite. Dan toch naar de luchthaven met aftands busje.BIj terug komen : oei meneer geen resveringsnummer van skyparking, je mag enkel mee als je 10 Euro betaald zonder recu , zwart geld dus.Op de parking in pik donker koffers naar auto dragen door de plassen wwater en slijk. VOOR MIJ NOOIT MEER PARKCARE.

GEEN GEEN GEEN

HOPELOOS

Reactie Parkcare:

Beste Daniel,
Beste Daniel,
Het spijt ons om te horen dat u geen prettige ervaring had met de parkeerplaats. Wij gaan contact met Skyparking opnemen hierover. Voor de volgende keer raden wij u aan om de reserveringsbevestiging te printen en mee te nemen op reis. Zo heeft u altijd het bewijs mee dat u heeft gereserveerd.
Onze eigen klantenservice is doordeweeks beschikbaar tussen 9.00 uur en 13.00 uur. Voor zulke specifieke vragen kunt u terecht bij de klantenservice van de parkeeraanbieder zelf. Deze kunt u vinden op de reserveringsbevestiging.
ParkCare

Super ! Echt dichtbij vertrekhal

Gratis upgrade nog dichterbij ingang

Erwin

Snel en makkelijk

Prijs kwaliteit verhouding

Evt. andere mogelijkheid tot identificatie bij aankomst en vertrek. Het intikken van een code is wellicht omslachtig. (Identificatie volgens kentekenplaat bijvoorbeeld.)

George

PASS OP MET DEZE WEBSITE!!!!
PASS OP MET DEZE WEBSITE!!!!
Ronduit rampzalig. De ingang van de parking stond onder water en de parking zelf was gesloten. Wij en nog twee andere auto’s hadden de zogenaamde automatische slot met code niet kunnen vinden.
Bij aankomst stonden drie andere auto’s te wachten. Zij hadden al iemand gebeld en wij zijn na 30 minuten wachten maar vertrokken. De andere twee auto’s stonden meer dan een uur aan de ingang te wachten. De beoordeling is tevens voor de website en niet voor de service.

SLECHT

SLECHT

Reactie Parkcare:

Beste George,
Beste George,
Jammer om te horen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met een parkeerplaats. Kunt u aangeven om welke parkeerplaats het gaat? Dan gaan wij contact met ze opnemen en het probleem achterhalen.
ParkCare

Kay

Welkom bij de firma list en bedrog. Bij aankomst willen ze ons een auto meegeven wat niet van ons is. Op dat moment komt de politie aanrijden aangezien ze bij een andere klant schade hebben... Welkom bij de firma list en bedrog. Bij aankomst willen ze ons een auto meegeven wat niet van ons is. Op dat moment komt de politie aanrijden aangezien ze bij een andere klant schade hebben veroorzaakt. Hier wordt uiteindelijk een schade formulier voor ingevuld maar de sfeer is zeer grimmig. Zelf wachten we inmiddels 15min op onze eigen auto. Het lijkt erop dat de sleutels kwijt zijn. In ons pincode nr zakje zat namelijk een Duitse auto. Geen zorgen zeiden ze vervolgens de auto staat op een andere parking en deze halen we nu op. Inmiddels 10min verder geen auto. Geen zorgen meneer de auto is onderweg mijn collega belde net. Tussentijds praten ze constant in Arabisch onder elkaar en zoeken ze auto sleutels. 20min later, geen auto. Ze zitten vast in verkeer (14:30 bij Düsseldorf Airport jeh right). 2min zijn ze hier ze belde net (alweer). Uiteindelijk meer dan 15min later kwam de auto gelukkig. Snelle service? Niet echt... 13:45 gebeld en om 15:15 zat ik in mijn auto. Parking is ongeveer 5min vh vliegveld. Ik parkeer voor paar tientjes extra wel op luchthaven. Het constant praten in hun eigen Arabische taal zorgt ook voor irritaties overigens. Nooit meer bij de firma list en bedrog parkeren!!

Begin met eerlijke communicatie i.p.v. leugens.
Onderlinge communicatie in Arabisch is zeer frustrerend.

N. Verhaegh

Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk.... Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk. Er werden meerdere slordigheids fouten gemaakt bij een handmatig registreer systeem , hierdoor bij een andere klant was de auto spoorloos .

Boekeing gaat prima en slen en goedkoop maar ik kiesnooit meer voor deze parkeerplaats

tja je moet je auto kwijt.....

digitaal systeem, auto staat hutjemutje, meer uimte, meer proffesionele uitstraling

Lijzenga

Makkelijk

Deze keer 0,0 !!!!

Duits sprekende medewerkers!
Zorgen dat ze bereikbaar zijn.

Frank Van der Meijden