Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Met navigatie in de auto is de parkeerplaats te vinden. Verder goede service, vriendelijk personeel, goede shuttle verbinding.

Heel gemakkelijk is alles te regelen. Verandering van tijdstip van aankomst om de auto te brengen was heel gemakkelijk.

Het was mij niet duidelijk dat ik de autosleutel af moest geven. Dit was om de auto te verplaatsen op het parkeerterrein.

Steve

Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij... Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij het ophalen van de auto bleek dat de auto nog op een ander parkeerterrein ver weg stond geparkeerd. Er was dus met de auto gereden zonder dat hiervoor toestemming was gegeven of dat erover was gecommuniceerd. Ik had in de boeking gereserveerd tot 07-09-2019 om 00:00 uur aangezien we op 06-09-2019 laat in de avond terug zouden komen. We waren er op 06-09-2019 23:50 en het personeel gaf me vervolgens de schuld dat ik de boeking verkeerd had geregeld. Door als tijdstip 00:00 te kiezen zouden ze hebben gedacht dat ik op 07-09-2019 's avonds de auto pas om kwam halen, daarom was de auto nog niet van de andere parking gehaald en hadden ze extra werk om ons naar de andere parking te brengen. Hierop werd intimiderend afgedwongen dat ik 10 euro extra betaalde, anders kreeg ik de auto niet terug. Tussen het personeel werd tussendoor vanalles is het Turks besproken en gebeld, wat ook een onveilig gevoel opleverde. Ik wil nooit en dan ook nooit meer iets met Parkcare te maken hebben, zal op diverse websites waarschuwen voor dit uiterst slechte bedrijf en iedereen in mijn omgeving er extra op attenderen hun auto NOOIT bij een parkcare parking te parkeren. Achteraf had ik op voorhand beter onderzoek moeten doen naar deze parking, want na wat Googlen vlogen de uiterst slechte recenties me om de oren. En daar is blijkbaar niets aan gelogen. 1 ster is nog teveel.

Absoluut niets

Zie de beschreven ervaring, lijkt me duidelijk wat er mag worden verbeterd.

Joan Van Rees- de Ruijter

Vlotte snelle en vriendelijke afhandeling.

Marouf

Echt zeer slecht hoe ze met klanten omgaan, gewoon schandalig voor worden,
Voor mij nooit meer .

Alleen de prijs is wat goedkoper dan de andere bedrijven.maar voor de rest waardeloos

Omgaan met klanten kan veel beter.heb een beetje respect en Fatsoen naar klanten toe.
Aan de administratie maar ook wat beter.

Verliep prima. Zonder veel moeite een betaalbare parkeerplaats gevonden bij Eindhoven Airport.

Geen gezoek op verschillende websites, een duidelijk overzicht.

Tina Bos

Dit was de eerste keer dat we gebruik maakten van ParkCare en dat is ons zeer goed bevallen.
Makkelijk te bereiken ,lekker dicht bij de snelweg zodat je op de terugweg binnen no-time weer op snelweg zit naar huis.
De service was prima en duidelijk ,volgende keer komen we weer bij jullie parkeren!

De locatie is zeer gemakkelijk te bereiken en ligt dicht bij de snelweg .

Ruud Brok

Het was helemaal fantastisch. Voor ons was het de eerste keer en waren wat sceptisch. Bij aankomst op de luchthaven werden we netjes opgewacht. Koffers uitgeladen en de auto overgedragen. Gewoon... Het was helemaal fantastisch. Voor ons was het de eerste keer en waren wat sceptisch. Bij aankomst op de luchthaven werden we netjes opgewacht. Koffers uitgeladen en de auto overgedragen. Gewoon voor de vertrekhal. Na terugkomst liepen we naar de afgesproken plek en belde naar het nummer. Binnen 5 minuten was de auto weer voorgereden. Koffers erin en klaar. Een zeer prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer stipt op tijd.

Ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen.

Netjes geregeld. Hard werkende aardige chauffeurs. De menneer achter de balie is vreselijk chagrijnig en onaardig.

Menneer achter de balie moet wat eerder naar bed

Auto afgegeven, netjes naar Schiphol gebracht en na de vakantie weer netjes opgehaald. Auto in prima staat.