Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Marks

De uitdraai vermelde niet duidelijk een adres en instructies waardoor verkeerd gereden en te laat op de juiste plek. Klantenservice gebeld en prima telefonisch opgelost.

dichtbij betaalbaar parkeren

betere vermelding waar je exact moet zijn
duidelijker vermelden dat de tijd die je invult maar de uitloop van een uur heeft

S. Peters

Vriendelijke betrouwbare mensen die perfect afspraken nakomen.

Super makkelijk. Auto bij Kiss&Ride afgeven en ook daar weer oppikken. Geen geschouw en gedoe om vanaf een parkeerplaats naar de luchthaven te lopen met alle bagage.

Geen. Was helemaal perfect.

Bullshit parking

GEEN SHUTTLE DUS NIKS STERKE punten

2km te voet met uw valies puur bedrog geen shuttle en de reservatie niet te scannen

Reactie Parkcare:

Goedemiddag,
We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden was.
Helaas hebben wij niets van u vernomen.
We zien graag een email met uw reserveringsnummer tegemoet, zodat we dit...
Goedemiddag,
We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden was.
Helaas hebben wij niets van u vernomen.
We zien graag een email met uw reserveringsnummer tegemoet, zodat we dit verder met u kunnen afhandelen.
Layla, ParkCare

Paul Brandehof

Die zijn positief, mensen zijn correct en vriendelijk. Alles klopte zoals afgesproken. Bij terugkomst, 's avonds om 23.30 uur hadden wee vertraging en landen om 23.45 uur. Dat hield in dat men moest... Die zijn positief, mensen zijn correct en vriendelijk. Alles klopte zoals afgesproken. Bij terugkomst, 's avonds om 23.30 uur hadden wee vertraging en landen om 23.45 uur. Dat hield in dat men moest wachten op ons. We werden keurig gebeld en men wist dit al en ons werd precies verteld waar men op ons stond t wachten.

correctheid en het nakomen van de afspraken

L. Akgul

Was perfect

X

X

R. V. Haren

Geparkeerd in Eindhoven, erg fijn en heel dichtbij het vliegveld. Op korte termijn kunnen reserveren.

Op 2 minuten lopen van het vliegveld.

Duidelijker aangeven waar te kunnen parkeren.

Dussenbroek

Top geregeld reageren snel als je een mail of app verstuurd

Geen poespas duidelijk en super betaalbaar

Dic

Op de dag van vetrek last minute een plek gereserveerd voor in Charleroi. Super goed gegaan ondanks zo last minute.
Meneer is mij komen ophalen en brengen naar het vliegveld. Terug van...
Meneer is mij komen ophalen en brengen naar het vliegveld. Terug van vakantie gebeld en ook weer netjes opgehaald en teruggebracht naar mijn auto.

Volgende keer weer!

Nvt

Nvt

Maria tunders

Goede service.
Door medische problemen van mijn man duurde het langer voor ik mijn auto kon ophalen.
Goede service.
Gebeld en ze zeiden gewoon te blijven wachten op mij.Hielpen mij ook mee om de koffer in de auto te zetten.

Klantvriendelijk

Vooral doorgaan met hoe het nu gaat.