Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Tilla Gorski

Prettige ervaring, niks negatiefs

Goed overzicht op de site,makkelijk te boeken. Parkeerplaats goed te vinden met Googlemaps. Veel ruimte, klein kantoortje, meteen aan de beurt. Alles past goed in het busje, snel op airport Keulen. Ook de hondjes in benches goed vervoerd. Bij retourreis 10min gewacht op busje

Indien slecht weer dan is 10-15min wachten op het busje wel een item. Gelukkig nu niet meegemaakt. Event hiervoor iets verzinnen zodat je niet doornat of helemaal verkleumd raakt.

Prima geregeld allemaal klein foutje gemaakt bij de reservering maar gebeld en prima opgelost volgens mij toen nog een dag langer maar niets gehoord over bijbetalen

Netjes geholpen aardige mensen goede timing kan het niet anders zeggen dan dat het top is

Groeide parkeerplaatsen heel makkelijk te vinden en te rijden met de auto

Niets op aan te merken

Met navigatie in de auto is de parkeerplaats te vinden. Verder goede service, vriendelijk personeel, goede shuttle verbinding.

Heel gemakkelijk is alles te regelen. Verandering van tijdstip van aankomst om de auto te brengen was heel gemakkelijk.

Het was mij niet duidelijk dat ik de autosleutel af moest geven. Dit was om de auto te verplaatsen op het parkeerterrein.

Steve

Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij...

Absoluut niets

Zie de beschreven ervaring, lijkt me duidelijk wat er mag worden verbeterd.

Joan Van Rees- de Ruijter

Vlotte snelle en vriendelijke afhandeling.

Marouf

Echt zeer slecht hoe ze met klanten omgaan, gewoon schandalig voor worden,
Voor mij nooit meer .

Alleen de prijs is wat goedkoper dan de andere bedrijven.maar voor de rest waardeloos

Omgaan met klanten kan veel beter.heb een beetje respect en Fatsoen naar klanten toe.
Aan de administratie maar ook wat beter.

Verliep prima. Zonder veel moeite een betaalbare parkeerplaats gevonden bij Eindhoven Airport.

Geen gezoek op verschillende websites, een duidelijk overzicht.

Tina Bos

Dit was de eerste keer dat we gebruik maakten van ParkCare en dat is ons zeer goed bevallen.
Makkelijk te bereiken ,lekker dicht bij de snelweg zodat je op de terugweg binnen no-time weer op...

De locatie is zeer gemakkelijk te bereiken en ligt dicht bij de snelweg .

Ruud Brok

Het was helemaal fantastisch. Voor ons was het de eerste keer en waren wat sceptisch. Bij aankomst op de luchthaven werden we netjes opgewacht. Koffers uitgeladen en de auto overgedragen. Gewoon...

Zeer stipt op tijd.

Ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen.