Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

A van polen

Top geregeld.

Vriendelijk personeel

Wat sneller de telefoon opnemen vooral klantenservice

cora

Goed!! Aardige chauffeurs. binnen 10 minuten opgehaald

zeer aardige mensen die behulpzaam zijn en snel je ophalen

de scan werkte niet optimaal

Yvonne Blijleven

Snel ,betaalbaar en goede service helpdesk

Wordt snel en goed geholpen door de intercom

Telefoon nummer goed zichtbaar op reservering zetten voor geval van nood

Ad Haperen van

Makkelijk en overzichtelijk en duidelijk

Makkelijk en overzichtelijk

Weet het niet

Eduard van der Haven

Het was onze eerste ervaring en prima service en correcte en vriendelijke bejegening. En lekker vlot

Service en snelheid en op de juiste tijd gehaald en gebracht

Miranda

Wij hadden geen duidelijke mail gehad over het inrijden deze schijn je normaal wel te krijgen. Nu hadden we de verkeerde ingang genomen en was het een heel gedoe met uitrijden.

Makkelijk parkeren en goede shuttle naar vliegveld.

Nu hadden we het dus zelf niet helemaal goed goed gedaan maar de meneer die ons te woord stond aan de intercom liet ons nu van alles opzoeken wat we maanden geleden hadden gereserveerd dus niet zo... Nu hadden we het dus zelf niet helemaal goed goed gedaan maar de meneer die ons te woord stond aan de intercom liet ons nu van alles opzoeken wat we maanden geleden hadden gereserveerd dus niet zo makkelijk terug konden vinden om daarna te zeggen dat het allemaal niet klopt moest er iemand naar onze auto komen om vervolgens het zelfde te zeggen als ons, ze uiteindelijk op naam kijken en zien dat ze voor de garage hadden gereserveerd ipv het parkeerterrein. Hebben we zelf dus niet goed begrepen maar het zou fijn zijn als ze het wat sneller hadden ontdekt. Nu kreeg ik er de zenuwen van.

Iemke

Zeer tevreden over ParkCare. Allemaal heel goed geregeld.

Overzichtelijk.

Haan

Nette parkeerplek en goed georganiseerd vervoer naar het vliegveld.

Met een grote bus rijden aan het einde van dag. Als vliegveld Eindhoven sluit is het erg druk.

Ga zo door.

Femke Voogels

Helaas kwamen we bij de parking aan, maar daar was niemand en kregen ook geen gehoor bij het noodnummer, een uur gewacht daar!! Noodgedwongen de parking bij de luchthaven moeten nemen omdat we... Helaas kwamen we bij de parking aan, maar daar was niemand en kregen ook geen gehoor bij het noodnummer, een uur gewacht daar!! Noodgedwongen de parking bij de luchthaven moeten nemen omdat we anders onze vlucht zouden missen, hierdoor wel meer dan 100 euro extra kosten moeten maken. Gelukkig heeft Parkcare het goed voor ons opgelost en hebben we in ieder geval de kosten van de parking die we geboekt hadden retour gekregen.

goede prijzen

misschien betere check doen met welke parkings ze zaken doen

Khalid

Zeer tevreden ! Vriendelijk personeel👌

Werd bij aankomst gelijk naar het vliegveld gebracht! En bij terugkomst ook meteen naar de parkeergarage gebracht !

Als het niveau zo blijft geweldig 👌