Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Super ! Echt dichtbij vertrekhal

Gratis upgrade nog dichterbij ingang

Erwin

Snel en makkelijk

Prijs kwaliteit verhouding

Evt. andere mogelijkheid tot identificatie bij aankomst en vertrek. Het intikken van een code is wellicht omslachtig. (Identificatie volgens kentekenplaat bijvoorbeeld.)

George

PASS OP MET DEZE WEBSITE!!!!
PASS OP MET DEZE WEBSITE!!!!
Ronduit rampzalig. De ingang van de parking stond onder water en de parking zelf was gesloten. Wij en nog twee andere auto’s hadden de zogenaamde automatische slot met code niet kunnen vinden.
Bij aankomst stonden drie andere auto’s te wachten. Zij hadden al iemand gebeld en wij zijn na 30 minuten wachten maar vertrokken. De andere twee auto’s stonden meer dan een uur aan de ingang te wachten. De beoordeling is tevens voor de website en niet voor de service.

SLECHT

SLECHT

Kay

Welkom bij de firma list en bedrog. Bij aankomst willen ze ons een auto meegeven wat niet van ons is. Op dat moment komt de politie aanrijden aangezien ze bij een andere klant schade hebben... Welkom bij de firma list en bedrog. Bij aankomst willen ze ons een auto meegeven wat niet van ons is. Op dat moment komt de politie aanrijden aangezien ze bij een andere klant schade hebben veroorzaakt. Hier wordt uiteindelijk een schade formulier voor ingevuld maar de sfeer is zeer grimmig. Zelf wachten we inmiddels 15min op onze eigen auto. Het lijkt erop dat de sleutels kwijt zijn. In ons pincode nr zakje zat namelijk een Duitse auto. Geen zorgen zeiden ze vervolgens de auto staat op een andere parking en deze halen we nu op. Inmiddels 10min verder geen auto. Geen zorgen meneer de auto is onderweg mijn collega belde net. Tussentijds praten ze constant in Arabisch onder elkaar en zoeken ze auto sleutels. 20min later, geen auto. Ze zitten vast in verkeer (14:30 bij Düsseldorf Airport jeh right). 2min zijn ze hier ze belde net (alweer). Uiteindelijk meer dan 15min later kwam de auto gelukkig. Snelle service? Niet echt... 13:45 gebeld en om 15:15 zat ik in mijn auto. Parking is ongeveer 5min vh vliegveld. Ik parkeer voor paar tientjes extra wel op luchthaven. Het constant praten in hun eigen Arabische taal zorgt ook voor irritaties overigens. Nooit meer bij de firma list en bedrog parkeren!!

Begin met eerlijke communicatie i.p.v. leugens.
Onderlinge communicatie in Arabisch is zeer frustrerend.

N. Verhaegh

Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk.... Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk. Er werden meerdere slordigheids fouten gemaakt bij een handmatig registreer systeem , hierdoor bij een andere klant was de auto spoorloos .

Boekeing gaat prima en slen en goedkoop maar ik kiesnooit meer voor deze parkeerplaats

tja je moet je auto kwijt.....

digitaal systeem, auto staat hutjemutje, meer uimte, meer proffesionele uitstraling

Lijzenga

Makkelijk

Deze keer 0,0 !!!!

Duits sprekende medewerkers!
Zorgen dat ze bereikbaar zijn.

Frank Van der Meijden

Tilla Gorski

Prettige ervaring, niks negatiefs

Goed overzicht op de site,makkelijk te boeken. Parkeerplaats goed te vinden met Googlemaps. Veel ruimte, klein kantoortje, meteen aan de beurt. Alles past goed in het busje, snel op airport Keulen.... Goed overzicht op de site,makkelijk te boeken. Parkeerplaats goed te vinden met Googlemaps. Veel ruimte, klein kantoortje, meteen aan de beurt. Alles past goed in het busje, snel op airport Keulen. Ook de hondjes in benches goed vervoerd. Bij retourreis 10min gewacht op busje

Indien slecht weer dan is 10-15min wachten op het busje wel een item. Gelukkig nu niet meegemaakt. Event hiervoor iets verzinnen zodat je niet doornat of helemaal verkleumd raakt.

Prima geregeld allemaal klein foutje gemaakt bij de reservering maar gebeld en prima opgelost volgens mij toen nog een dag langer maar niets gehoord over bijbetalen

Netjes geholpen aardige mensen goede timing kan het niet anders zeggen dan dat het top is

Groeide parkeerplaatsen heel makkelijk te vinden en te rijden met de auto

Niets op aan te merken