Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.3/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

N. Verhaegh

Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk.... Zeer slecht, stond een uur buiten in de regen in de rij om mijn auto af te leveren, waardoor we op de airport ook achter aan de rij belanden. In de nacht) Personeel was vaag, en niet vriendelijk. Er werden meerdere slordigheids fouten gemaakt bij een handmatig registreer systeem , hierdoor bij een andere klant was de auto spoorloos .

Boekeing gaat prima en slen en goedkoop maar ik kiesnooit meer voor deze parkeerplaats

tja je moet je auto kwijt.....

digitaal systeem, auto staat hutjemutje, meer uimte, meer proffesionele uitstraling

Lijzenga

Makkelijk

Deze keer 0,0 !!!!

Duits sprekende medewerkers!
Zorgen dat ze bereikbaar zijn.

Frank Van der Meijden

Tilla Gorski

Prettige ervaring, niks negatiefs

Goed overzicht op de site,makkelijk te boeken. Parkeerplaats goed te vinden met Googlemaps. Veel ruimte, klein kantoortje, meteen aan de beurt. Alles past goed in het busje, snel op airport Keulen. Ook de hondjes in benches goed vervoerd. Bij retourreis 10min gewacht op busje

Indien slecht weer dan is 10-15min wachten op het busje wel een item. Gelukkig nu niet meegemaakt. Event hiervoor iets verzinnen zodat je niet doornat of helemaal verkleumd raakt.

Prima geregeld allemaal klein foutje gemaakt bij de reservering maar gebeld en prima opgelost volgens mij toen nog een dag langer maar niets gehoord over bijbetalen

Netjes geholpen aardige mensen goede timing kan het niet anders zeggen dan dat het top is

Groeide parkeerplaatsen heel makkelijk te vinden en te rijden met de auto

Niets op aan te merken

Met navigatie in de auto is de parkeerplaats te vinden. Verder goede service, vriendelijk personeel, goede shuttle verbinding.

Heel gemakkelijk is alles te regelen. Verandering van tijdstip van aankomst om de auto te brengen was heel gemakkelijk.

Het was mij niet duidelijk dat ik de autosleutel af moest geven. Dit was om de auto te verplaatsen op het parkeerterrein.

Steve

Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij... Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij het ophalen van de auto bleek dat de auto nog op een ander parkeerterrein ver weg stond geparkeerd. Er was dus met de auto gereden zonder dat hiervoor toestemming was gegeven of dat erover was gecommuniceerd. Ik had in de boeking gereserveerd tot 07-09-2019 om 00:00 uur aangezien we op 06-09-2019 laat in de avond terug zouden komen. We waren er op 06-09-2019 23:50 en het personeel gaf me vervolgens de schuld dat ik de boeking verkeerd had geregeld. Door als tijdstip 00:00 te kiezen zouden ze hebben gedacht dat ik op 07-09-2019 's avonds de auto pas om kwam halen, daarom was de auto nog niet van de andere parking gehaald en hadden ze extra werk om ons naar de andere parking te brengen. Hierop werd intimiderend afgedwongen dat ik 10 euro extra betaalde, anders kreeg ik de auto niet terug. Tussen het personeel werd tussendoor vanalles is het Turks besproken en gebeld, wat ook een onveilig gevoel opleverde. Ik wil nooit en dan ook nooit meer iets met Parkcare te maken hebben, zal op diverse websites waarschuwen voor dit uiterst slechte bedrijf en iedereen in mijn omgeving er extra op attenderen hun auto NOOIT bij een parkcare parking te parkeren. Achteraf had ik op voorhand beter onderzoek moeten doen naar deze parking, want na wat Googlen vlogen de uiterst slechte recenties me om de oren. En daar is blijkbaar niets aan gelogen. 1 ster is nog teveel.

Absoluut niets

Zie de beschreven ervaring, lijkt me duidelijk wat er mag worden verbeterd.

Joan Van Rees- de Ruijter

Vlotte snelle en vriendelijke afhandeling.

Marouf

Echt zeer slecht hoe ze met klanten omgaan, gewoon schandalig voor worden,
Voor mij nooit meer .

Alleen de prijs is wat goedkoper dan de andere bedrijven.maar voor de rest waardeloos

Omgaan met klanten kan veel beter.heb een beetje respect en Fatsoen naar klanten toe.
Aan de administratie maar ook wat beter.