Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Theo

Makkelijk en snel!

Gemak

AnVe

Komen toezeggingen niet na

Komen toezeggingen over terugbetaling niet na - onbetrouwbaar!

Ben Sabbah

ABSOLUTELY Not to recommand!! They only took my money!! I received my confirmation after 3 Days of my Departure, till now no answer, No Refund

NOTHING

NOTHING

Jannie Kramer

Wij gingen naar vliegveld Rotterdam, zoals geadviseerd 20 minuten voor aankomst bellen dat we er aankwamen. Stond al iemand klaar en te wuiven waar we konden staan. Gaf advies om de kilometerstand... Wij gingen naar vliegveld Rotterdam, zoals geadviseerd 20 minuten voor aankomst bellen dat we er aankwamen. Stond al iemand klaar en te wuiven waar we konden staan. Gaf advies om de kilometerstand te fotograferen. Op terugweg na de landing meteen gebeld dat we geland waren en tataaa! Auto stond keurig klaar. Weer advies: loop even rond of je beschadigingen ziet. Alleen maar lof!

Snel iemand aan de telefoon en heldere uitleg.

Niets

Theo Rhijnsburger

Niet geparkeerd. Geannuleerd vanwege Corona. Dit is mijn tweede review verzoek.

Snelle acceptatie van de annulering.

Review verzoeken proces nader bekijken.

Ben Sormani

Zeer gemakkelijk, overzichtelijk en snel geregeld!

Overzichtelijk, gemakkelijk, snel

Gesproken talen erbij zetten

Elisa van der Molen

Ging allemaal erg makkelijk. Duidelijk site en voorwaarden

Heldere website

Kan niet echt iets benoemen wat me dwars zat

Mumin Turgut

KLANTEN NIET OPLICHTEN

Richard

KIJK UIT!! 20 maart 2020
KIJK UIT!! 20 maart 2020
parkcare houdt zich niet aan algemene voorwaarden, ze werken blijkbaar met 2 verschillende versies! Ze 'zeggen' op hun site dat ze zijn aangesloten bij het keurmerk Webshop. Zie link:

Maar blijkbaar ga je bij de daadwerkelijke boeking akkoord met andere voorwaarden! Lekker duidelijk he!
Als je dan wilt annuleren binnen de wettelijke termijn voor het herroepingsrecht, krijg je maar 85% terug van je aankoopsom. Echter heb je recht op 100% binnen de termijn van 14 dagen!
Klantenservicemedewerkers waren ok, maar deze mogen geen beslissing nemen in dit geschil. En dan blijkt dat er met een leidinggevende niet mag worden doorverbonden. In eerste instantie zag alles op de website er mooi professioneel uit, maar helaas.

zou het niet meer weten, ben erg teleurgesteld.

houdt jullie aan de algemene voorwaarden!!

Reactie Parkcare:

Het spijt ons voor de verwarring die ontstaan is omtrent de teruggave regeling. Op https://parkcare.nl/keurmerken hebben wij gepoogd duidelijk te maken dat wij ons moeten houden aan de algemene... Het spijt ons voor de verwarring die ontstaan is omtrent de teruggave regeling. Op https://parkcare.nl/keurmerken hebben wij gepoogd duidelijk te maken dat wij ons moeten houden aan de algemene voorwaarden van de parkeeraanbieders omtrent het terugbetalen bij een annulering. Wij verwijzen dan ook naar de algemene voorwaarden die voor die specifieke parkeeraanbieder gelden.
We snappen de verwarring en hebben contact met u opgenomen voor een gepaste oplossing.