Parkcare

Je aankoop wordt beschermd

Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
Wat vond u van de uitstraling van de website?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10

Ging super. ik heb een reservering geplaatst. toch van plan om met een andere auto te komen, deze aanpassing werd heel makkelijk en snel voor ons gedaan!!

Super snelle reactie bij de klantenservice (in de chat). Heel makkelijk en snel een reservering aangemaakt.

ik had hen ook een bericht gestuurd via whatsapp. hier heb ik nog steeds geen reactie op.

Bas

Fijn en gemakkelijk Parkeren. Onze 1e keer maar goed geregeld. :)

Service

Ga zo door

Andre Bizot

Ik had afgelopen vrijdag een reservering voor een parkeerplek bij parkcare in Eindhoven. En dan aankomen en er gewoon geen vrije plaatsen zijn. Sterker nog, er staat overal geparkeerd, in de bermen,...

Ja, klachtenafhandeling via de telefoon verdient grote verbetering. Op de website staat hier een telefoonnummer voor maar dan wordt je verwezen naar een emailadres

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald...

Makkelijk te reserveren.

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking.
Vriendelijker medewerkers
Duidelijke voorwaarden communiceren

De boeking ging makkelijk, alles gewoon goed geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Gemak van boeken en duidelijke, makkelijke wijze van op-, en afrijden parkeerplaats.

Nou niet echt, het enige waar ik in eerste instantie bang voor was, dat er geen plek was. Er waren nog maar 2 plekjes vrij, dus uiteindelijk goed gepland door Parkcare. En wellicht een idee(of misschien doen jullie dat al?) om te kijken hoe er geparkeerd wordt? Er stond een klein busje ruim over de lijn geparkeerd, zo kon er in het andere vak geen auto meer staan. Niet handig.

Purnot

Alles prima geregeld

Goed geregeld.
Voldoende parkeerruimte

Nvt

Klasina

Heel goed

Centrale ligging parkeerplaats en makkelijk reserveren

Richard

Alles goed geregeld

Alles veloopt soepel

Een tweede pendelbusje in drukke tijden. We moesten nu iets langer wachten om de auto te halen.

J. Dekker

Do not reserve a parking place at this company in Troisdorf!!! When you make your reservation you can fill out your flight number. A normal company in this type of business would use this in order...

No strong points

It is so easy I do not want to answer

De afdeling in Roelofarendsveen was tot in de puntjes geregeld. Helaas die in Zaventem, heeft nog heel veel verbeter punten nodig. Dat staat in mijn revieuw.

Goede service. Je moet soms wel even wachten op antwoord (via de app), maar je krijgt dan wel een goede uitleg op je vraag.

Iets sneller reageren. Ik had op dat moment geen direct antwoord nodig, dus het was niet erg. Maar als ik dat wel had, duurde het antwoord wel heel lang.