Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
8.5/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

PERA ANTE

VRESELIJK

GEEN

KLANTEN NIET OPLICHTEN

Richard

KIJK UIT!! 20 maart 2020
KIJK UIT!! 20 maart 2020
parkcare houdt zich niet aan algemene voorwaarden, ze werken blijkbaar met 2 verschillende versies! Ze 'zeggen' op hun site dat ze zijn aangesloten bij het keurmerk Webshop. Zie link:

Maar blijkbaar ga je bij de daadwerkelijke boeking akkoord met andere voorwaarden! Lekker duidelijk he!
Als je dan wilt annuleren binnen de wettelijke termijn voor het herroepingsrecht, krijg je maar 85% terug van je aankoopsom. Echter heb je recht op 100% binnen de termijn van 14 dagen!
Klantenservicemedewerkers waren ok, maar deze mogen geen beslissing nemen in dit geschil. En dan blijkt dat er met een leidinggevende niet mag worden doorverbonden. In eerste instantie zag alles op de website er mooi professioneel uit, maar helaas.

zou het niet meer weten, ben erg teleurgesteld.

houdt jullie aan de algemene voorwaarden!!

Reactie Parkcare:

Het spijt ons voor de verwarring die ontstaan is omtrent de teruggave regeling. Op https://parkcare.nl/keurmerken hebben wij gepoogd duidelijk te maken dat wij ons moeten houden aan de algemene... Het spijt ons voor de verwarring die ontstaan is omtrent de teruggave regeling. Op https://parkcare.nl/keurmerken hebben wij gepoogd duidelijk te maken dat wij ons moeten houden aan de algemene voorwaarden van de parkeeraanbieders omtrent het terugbetalen bij een annulering. Wij verwijzen dan ook naar de algemene voorwaarden die voor die specifieke parkeeraanbieder gelden.
We snappen de verwarring en hebben contact met u opgenomen voor een gepaste oplossing.

Peters

Slecht!!

Prima parkeerplaats en shuttle

Konden niet uitrijden! Buschauffeur gaf geen uitrijkaartjes, terwijl dit wel de bedoeling was. Wees ons naar de automaat in het Frans maar hier konden we het kaartje helemaal niet uithalen, want we... Konden niet uitrijden! Buschauffeur gaf geen uitrijkaartjes, terwijl dit wel de bedoeling was. Wees ons naar de automaat in het Frans maar hier konden we het kaartje helemaal niet uithalen, want we hadden al betaald! We belden vervolgens aan bij de slagboom met de QR code maar zeer onvriendelijke man verwees ons naar de busschauffeur en hing ons gewoon op. Klantenservice was ook niet te bereiken!! Hebben vervolgens meer dan een halfuur moeten wachten tot de volgende shuttle bus. Was weer diezelfde mevrouw. Heel formulier in moeten vullen en 10 minuten laten kregen we wel een uitrijkaartje. Al met al 45 minuten geduurd om uit te rijden..... en GEEN service!!!!

Beste Peters,
Beste Peters,
Vervelend om te horen dat u problemen heeft gekregen door de buschauffeur. Ik hoor graag van u om welke parkeeraanbieder het gaat, zodat wij ook contact met hen kunnen opnemen. Ook verneem ik graag met welke klantenservice u belde, die van ons of van de parkeeraanbieder zelf.
Ellen

Bert M.

Erg goed. Moeten annuleren vanwege annulering door vliegmaatschappij. Binnen 5 minuten reactie (door Coen). Super! Volgende keer weer naar ParkCare.

zie boven

website

Het was verschrikkelijk, lieten 2 vrouwen snachts in de kou alleen achter op een verlaten stuk van het vliegveld. Ondanks meerdere malen bellen kwam er geen shuttle opdagen! Waardeloos en geen euro... Het was verschrikkelijk, lieten 2 vrouwen snachts in de kou alleen achter op een verlaten stuk van het vliegveld. Ondanks meerdere malen bellen kwam er geen shuttle opdagen! Waardeloos en geen euro waard.

Geen enkele!

Klantvriendelijkheid!

Beste,
Beste,
Het spijt ons dat u geen fijne ervaring heeft gehad met een parkeeraanbieder. Kunt u mij vertellen om welke parkeerplaats het gaat? Dan nemen wij contact met ze op om deze situatie te bespreken. Hopelijk had u naar de heenreis wel een fijne terugreis!
Ellen

Snelle service en korte reisafstand naar vliegveld middels direct klaarstaan shuttle

Onze vlucht was in eerste instantie vertraagd en ik werd door Park4you gebeld met info over mijn auto. Uiteindelijk werd de vlucht gecancelled en heb ik verschillende keren een medewerker aan de... Onze vlucht was in eerste instantie vertraagd en ik werd door Park4you gebeld met info over mijn auto. Uiteindelijk werd de vlucht gecancelled en heb ik verschillende keren een medewerker aan de lijn gehad zodat alles goed afgestemd werd in verband met ophalen van mijn auto. Een volgende trip vanuit Eindhoven zal ik zeker weer bij de Freddy van Riemsdijk reserveren!

Communicatie

impens.daniel

Bij aankomst aan de parking ( slijkterein eigenlijk )gesloten , gsm bellen 1/2 uur wachten.oei meneer geen reserveer nummer van skyparking deze van parkcare is niet goed genoeg voor ons.doen verder... Bij aankomst aan de parking ( slijkterein eigenlijk )gesloten , gsm bellen 1/2 uur wachten.oei meneer geen reserveer nummer van skyparking deze van parkcare is niet goed genoeg voor ons.doen verder geen moeite. Dan toch naar de luchthaven met aftands busje.BIj terug komen : oei meneer geen resveringsnummer van skyparking, je mag enkel mee als je 10 Euro betaald zonder recu , zwart geld dus.Op de parking in pik donker koffers naar auto dragen door de plassen wwater en slijk. VOOR MIJ NOOIT MEER PARKCARE.

GEEN GEEN GEEN

HOPELOOS

Beste Daniel,
Beste Daniel,
Het spijt ons om te horen dat u geen prettige ervaring had met de parkeerplaats. Wij gaan contact met Skyparking opnemen hierover. Voor de volgende keer raden wij u aan om de reserveringsbevestiging te printen en mee te nemen op reis. Zo heeft u altijd het bewijs mee dat u heeft gereserveerd.
Onze eigen klantenservice is doordeweeks beschikbaar tussen 9.00 uur en 13.00 uur. Voor zulke specifieke vragen kunt u terecht bij de klantenservice van de parkeeraanbieder zelf. Deze kunt u vinden op de reserveringsbevestiging.
ParkCare

Super ! Echt dichtbij vertrekhal

Gratis upgrade nog dichterbij ingang

Erwin

Snel en makkelijk

Prijs kwaliteit verhouding

Evt. andere mogelijkheid tot identificatie bij aankomst en vertrek. Het intikken van een code is wellicht omslachtig. (Identificatie volgens kentekenplaat bijvoorbeeld.)