Valutazione

8.8 / 10
15761 Valutazione
Valuta l’azienda

95% dei clienti raccomanda questa negozio

15761 Valutazione

Zaccaria

1/10

Prix affiché en HT et non TTC donc pas forcement interressant. Prix moins cher ailleurs. Spot pour led gu10 non compatible avec ampoule LED gu10 acheté dans le commerce. Obligé racheter des ampoules... Prix affiché en HT et non TTC donc pas forcement interressant. Prix moins cher ailleurs. Spot pour led gu10 non compatible avec ampoule LED gu10 acheté dans le commerce. Obligé racheter des ampoules milight à 15euros l'unité.... La discussion en ligne est en permanence fermé ! Le site répond par mail sous 15jours... ou pas ! Faut pas être pressé. Le site indique que DPD est leur transporteur sauf que j'ai eu à faire à chronopost (le pire transporteur existant) : résultat un coli perdu, et un autre arrivant en retard (1mois de retard) Aucun geste commercial

Reazione del Pannelloled:

Bonjour, Quel dommage que vous ayez une expérience négative avec notre société. Il est en effet vrai que les prix indiqués sur notre site web sont hors TVA. Après tout, nous sommes un grossiste... Bonjour, Quel dommage que vous ayez une expérience négative avec notre société. Il est en effet vrai que les prix indiqués sur notre site web sont hors TVA. Après tout, nous sommes un grossiste qui s'adresse principalement à des clients professionnels bénéficiant d'une exonération de la TVA. Je vois que mon collègue a entre-temps résolu l'affaire Chronopost pour vous.


particulier

2/10

Heb op 12-01-20 6 ledlampen besteld en nog niet geleverd gekregen terwijl men zit te zeuren dat ik het had over voor 9 uur besteld de volgende dag het thuis zou hebben. Nou was ik weliswaar fout met... Heb op 12-01-20 6 ledlampen besteld en nog niet geleverd gekregen terwijl men zit te zeuren dat ik het had over voor 9 uur besteld de volgende dag het thuis zou hebben. Nou was ik weliswaar fout met mijn bewering. Het moest zijn voor 17:00 besteld.
Maar ik heb mijn bestelling besteld maar er komt nog steeds niets.

Reazione del Pannelloled:

Beste,

Ik verzoek u hierover contact op te nemen met onze klantenservice.
Uw pakket is, naar de gegevens van dpd, op 14 januari bij u afgeleverd en getekend door DHR. Woltjer.


XXL Marketing GmbH

1/10

Bereits schon zum dritten mal die Ware bezahlt per Vorkasse. Nach Bezahlung wird man im Regen stehen gelassen. Der Artikel wird nicht wie versprochen verschickt! Es gibt keinerlei Rückmeldung auf... Bereits schon zum dritten mal die Ware bezahlt per Vorkasse. Nach Bezahlung wird man im Regen stehen gelassen. Der Artikel wird nicht wie versprochen verschickt! Es gibt keinerlei Rückmeldung auf Nachfragen, weder Telefonisch noch per E-mail!

Reazione del Pannelloled:

Guten Tag lieber Kunde, laut unserem System hatten Sie telefonischen Kontakt mit einer Mitarbeiterin und wir wollen Ihnen auf jeden Fall so schnell wie möglich weiterhelfen. Wie besprochen ist... Guten Tag lieber Kunde, laut unserem System hatten Sie telefonischen Kontakt mit einer Mitarbeiterin und wir wollen Ihnen auf jeden Fall so schnell wie möglich weiterhelfen. Wie besprochen ist die Ware nicht auf Lager, weshalb Sie nur z.T. verschickt werden kann. Mit freundlichen Grüßen Ihr Ledpanelgrosshandel-Team


Ton

1/10

Zeer slecht. Men geeft 1/2 dagen levertijd op, en dat veranderd naar 1-2 weken...

Reazione del Pannelloled:

Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons... Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons een mail te sturen zodat wij dit verder voor u uit kunnen zoeken en op kunnen lossen. Met vriendelijke groet


J Woltjer

6/10

Voor 9 uur besteld de volgende dag in huis is niet kloppend

Reazione del Pannelloled:

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Echter geven wij op onze website aan dat voor 17u (5 uur smiddags) besteld = morgen in huis.
Wellicht dat het daarom mis is gegaan.


Ron v Schaaijk

2/10

Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem... Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem probleem had. Kan wel zijn maar dan graag pro actief aandacht.
Tot overmaat van ramp waren de lampen niet de juiste. Retourneren maar de link naar info als je geen account wilde aanmaken werkte niet, weer een mail en toen bleek dat ik ook nog eens de retourkosten voor mijn rekening moest nemen. Staat in de alg voorwaarden maar wie leest die.
Dus u begrijpt dit bedrijf daar koop ik niet meer!
gr ron van schaaijk

Reazione del Pannelloled:

Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u... Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u vragen ons hierover een email te sturen zodat we u een passende oplossing kunnen bieden. Mijn excuses voor het ongemak.


Nußdorfer gmbh

2/10

Die Lieferung ist nach 8 Tagen trotz Anzahlung noch immer nicht geliefert.

Reazione del Pannelloled:

Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr... Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr darüber. Sollte dies nicht der Fall sein, senden Sie uns bitte eine E-Mail, damit wir das Problem lösen können. Mit freundlichen Grüßen.


Anonimo

4/10

Matig foto's komen niet overeen met producten

Reazione del Pannelloled:

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zouden we u graag willen helpen aan een passende oplossing.
Hierover kunt u ons een email sturen.

Met vriendelijke groet,


joop

6/10

Vriendelijk ontvangen maar moet nog een hoop ontwikkeld worden ga nog niet helemaal goed

Reazione del Pannelloled:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een... Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet,