Valutazione

Valuta l’azienda

95% dei clienti raccomanda questa negozio

17334 Valutazione

F. de Boer

Goed werkende website met bestelmogelijkheid. Als er iets fout gaat is de bestelling ook makkelijk uit het winkelmandje te verwijderen.
Aansluiten van de ledstrip ging prima. Mede door het...
Aansluiten van de ledstrip ging prima. Mede door het bijgeleverde verbindingskabeltje tussen ledstrip en voedingsunit.
Toch op website soms wat moeilijk een handleiding te vinden. Vooral als heten eerste kerrie dat je dit gebruikt. Ook geen vergelijking tussen led verlichting en gewone lamp (lumen) moeizaam.
Omdat ik slechts een klein deel van een 5meter ledstrip heb gebruikt mis ik in “de winkel” helaas nog extra aansluit mogelijkheden dmv losse aansluitkabeltjes op de ledstrip.
Totaalbeeld: prima !

Patrick

Al een aantal bestellingen gedaan en tot nu toe bevalt de shop mij uitstekend. Verzending is vlot (mits op voorraad) en de communicatie is snel. De prijzen zijn concurrerend te noemen en de... Al een aantal bestellingen gedaan en tot nu toe bevalt de shop mij uitstekend. Verzending is vlot (mits op voorraad) en de communicatie is snel. De prijzen zijn concurrerend te noemen en de bestelling wordt goed verpakt.

Gerd Wirz

Ruime keuze en scherpe prijzen. Bestellen gaat gemakkelijk en er wordt snel geleverd.

Olli

Schnelle Lieferung und qualitativ hochwertige Produkte.