Valutazione

Valuta l’azienda

95% dei clienti raccomanda questa negozio

15660 Valutazione

Jaap wessels

Ik hebbes bestelling nog niet ontvangen

Reazione del Pannelloled:

Beste, Helaas heeft u uw ordernummer niet in uw review achtergelaten waardoor het ons niet duidelijk is waar het precies is misgegaan. Ik nodig u uit ons hierover een email te sturen zodat we u... Beste, Helaas heeft u uw ordernummer niet in uw review achtergelaten waardoor het ons niet duidelijk is waar het precies is misgegaan. Ik nodig u uit ons hierover een email te sturen zodat we u een passende oplossing kunnen bieden.

Henk

Waardeloos! Op vrijdag fittingen besteld die ik zaterdag nodig had. Op de site staat: vandaag besteld, morgen in huis. Meteen betaald. Melding: betaling ontvangen. Volgende melding: pakket is... Waardeloos! Op vrijdag fittingen besteld die ik zaterdag nodig had. Op de site staat: vandaag besteld, morgen in huis. Meteen betaald. Melding: betaling ontvangen. Volgende melding: pakket is verzonden. Op zaterdagmiddag de melding: niet voorradig, 2 à 3 weken levertijd! Hoe bestaat het!

Beste,

Bedankt voor uw review.
Ik zie dat mijn collega ondertussen op uw mail geantwoord heeft.
Ik hoop dat het probleem spoedig is opgelost!

Maringer Carlo -Am klenge Buttek-Promoshop

Sehr minderwertig verpakt

Reazione del Pannelloled:

Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Haben Ihre Produkte irgendwelche Schäden erlitten? Dafür haben Sie natürlich eine Garantie. In diesem Fall senden Sie uns bitte eine E-Mail mit Fotos... Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Haben Ihre Produkte irgendwelche Schäden erlitten? Dafür haben Sie natürlich eine Garantie. In diesem Fall senden Sie uns bitte eine E-Mail mit Fotos zur Unterstützung. Wir können das für Sie lösen.

Nico Hes

Te lange wachttijden bij de telefoon (20 minuten)!
Adres wordt automatisch aangemaakt op jullie website, echter was te lang voor DPD adreslabel.
Zodoende is het pakket teruggestuurd naar...
Te lange wachttijden bij de telefoon (20 minuten)!
Zodoende is het pakket teruggestuurd naar het depot van DPD, na telefonisch overleg van mijn kant, is het adres aangepast en zou vandaag worden bezorgd, echter op de website van de DPD staat niet dat het pakket is afgeleverd.

Reazione del Pannelloled:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte is de wachttijd op dit moment helaas iets langer dan mensen van ons gewend zijn. Voor overige vragen verzoek ik u ons een mail te sturen, zo... Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte is de wachttijd op dit moment helaas iets langer dan mensen van ons gewend zijn. Voor overige vragen verzoek ik u ons een mail te sturen, zo kunnen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

Paul Huijbrechts

Snelle en vlotte afhandeling van de order, netjes bezorgd.

pawel

Klant

Beste,

Helaas is het ons niet duidelijk wat u bedoelt.
Ik nodig u uit ons een email te sturen, zodat wij u kunnen helpen