Valutazione

Valuta l’azienda

95% dei clienti raccomanda questa negozio

15785 Valutazione

Roger Pieters Boumans Tuinhuizen

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Anonimo

Enige tijd geleden armaturen besteld.
Enige tijd geleden armaturen besteld.
Kreeg bericht dat ze niet voorradig waren na dat ik betaald had, vond het geen probleem om een week te wachten maar dat is inmiddels al anderhalf maand geleden.
Heb weer gemaild en ze zouden ze opsturen en kreeg een mail van dat ze verzonden waren.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik weer een mail dat ze niet voorradig waren en weer 2 weken kan duren.
Ff afwachten maar weer pfff

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat mijn collega deze kwestie via de mail heeft opgelost voor u.
Ik hoop dat u uw product snel zult ontvangen.

W.lamme

Ik vraag een ledstrip 3 metr.met sensor compleet maar krijg geen gehoor erover ra ra ????

Beste,

Waar heeft u deze vraag gesteld? Ik kan helaas geen email oid van u vinden.
Voor meer informatie kunt u mailen naar info@ledpaneelgroothandel.nl

Particulier

Nog steeds niets ontvangen.

Reazione del Pannelloled:

Beste, Zoals eerder aangegeven wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice om dit probleem opgelost, volgens de gegevens van DPD heeft u uw pakket op 14 januari ontvangen. Om... Beste, Zoals eerder aangegeven wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice om dit probleem opgelost, volgens de gegevens van DPD heeft u uw pakket op 14 januari ontvangen. Om dit op te kunnen lossen hebben wij wat meer informatie van u nodig.