Valutazione

15761 Valutazione

Anonimo

G9oede prijs, duidelijke communicatie en snelle levering

Barry

Vrijdag bestelling gedaan, maandag gebeld of ik een track en trace kon krijgen, zending retour gekomen omdat het etiket beschadigd zou zijn, ze zouden het direct opnieuw versturen, dinsdag niets... Vrijdag bestelling gedaan, maandag gebeld of ik een track en trace kon krijgen, zending retour gekomen omdat het etiket beschadigd zou zijn, ze zouden het direct opnieuw versturen, dinsdag niets ontvangen, vandaag (woensdag) eindelijk een track en trace gekregen na telefonisch contact , zitten wachten op pakket, dpd zelf maar gebeld , die zijn geweest bij een ander huis nummer wat niet aanwezig was , dpd zegt ja wij krijgen dit nr door van de verzender, in mijn bestelling staat het juiste nr, als het nu mee zit komt het pakket morgen.....

Reazione del Pannelloled:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan met uw verzending. Het huisnummer wat in ons systeem staat is 158, deze hebben wij ook doorgegeven aan DPD. Ik heb... Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan met uw verzending. Het huisnummer wat in ons systeem staat is 158, deze hebben wij ook doorgegeven aan DPD. Ik heb contact opgenomen met dpd om deze klacht voor u in te dienen, zij zullen hierover contact opnemen met u. Mijn excuses voor het ongemak.

Ronald Meijer

Beetje dubbel gevoel. Vanaf 5 november 2019 tot 19 januari 2020 bezig geweest met het oplossen van een probleem.

Bedankt voor uw review

Jerry

Niet zo best

Beste,

Ik zie helaas dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is en dat wij uw geld hiervoor gecrediteerd hebben.
Mijn excuses voor het ongemak.