Valutazione

Valuta l’azienda

94% dei clienti raccomanda questa negozio

25380 Valutazione

Arjan

Snelle levering , goede prijzen. Alleen het aantal email mag wat minder. Inclusief de review mail waren het er 9.

Rob Ackermans

Helemaal perfect
Duidelijke site
Beveel jullie zelfs aan andere aan
De eerste bestelling is volgende week al van iemand

Ger Kuiper

Mijn eerste ervaring met Ledpaneelgroothandel betreft de bestelling van een tl ledlamp.
Deze werd keurig verpakt, bezorgt door Post NL en binnen twee dagen.
Via e-mail wordt je keurig op...
Deze werd keurig verpakt, bezorgt door Post NL en binnen twee dagen.
Via e-mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Clen Kievits

Ik heb mij product niet ontvangen

Beste Clen,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Clen,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, via de track en tracé code kunnen wij wel een aflevering met handtekening terugzien. Onze Sales & Support heeft u via de mail gecontacteerd om een onderzoek en oplossing aan te bieden.

Frebodruk Schiedam

Snelle en goede levering. Echter klacht ingediend waar spijtig genoeg geen reactie op is gekomen.

Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
Excuses voor de vertraagde reactie via de email. Helaas is er momenteel wat vertraging opgelopen ivm hoge aanvragen waardoor wij niet op dezelfde dag kunnen reageren.

privé

Proficiat. Een klein probleem met de levering werd correct opgelost