Jan N. Veen

Een prachtig bedrijf met enthousiaste mensen.

Jurrie

Zeer tevreden over de dakrenovatie. We vonden het best een spannende klus zo vroeg in het voorjaar. Vakkundig werden zonnepanelen, pannen en latten/folie verwijderd. Vervolgens alles weer opnieuw... Zeer tevreden over de dakrenovatie. We vonden het best een spannende klus zo vroeg in het voorjaar. Vakkundig werden zonnepanelen, pannen en latten/folie verwijderd. Vervolgens alles weer opnieuw opgebouwd en netjes en professioneel afgewerkt. Eindelijk verlost van de lekkage die we regelmatig hadden. Vriendelijke medewerkers. Ik kan Panman aanbevelen om mee in zee te gaan.

Serjo

Werken netjes en zijn vriendelijk.

Aike Rosman

Uitstekend verrichte werkzaamheden

Wim Schoolderman

Dak van vezelcementplaten gereinigd. Duidelijk aangegeven wat er gebeurt. Vooral opruimen van de rommel en afspuiten gevels,ramen en tegels bijzonder netjes.

Twijnstra

Panman is een bedrijf dat prompt reageert op verzoeken en qualitatief goed werk aflevert.

G de Groot

Prima werk geleverd. Top!

Bart Komen

Ons dak was echt toe aan een reiniging ivm met mos en alg. Panman gaf een duidelijke offerte en heeft de klus super uitgevoerd.
Medewerker was echt super netjes en na afloop merk je eigenlijk...
Medewerker was echt super netjes en na afloop merk je eigenlijk niet dat ze geweest zijn. Alles netjes en opgeruimd achtergelaten.
Wij zijn zeer tevreden.

Mieke Fennis

Rick is een perfecte werker, doet alles met veel plezier. Kortom een prima vertegenwoordig van Panman.

John Dekker

We hebben het dak laten schoonspuiten.
Vriendelijk personeel (dank Rick) efficiënt, goed overleg.
Schitterend resultaat, het dak heeft een metamorfose ondergaan.