Reseñas

23 reseñas
Escriba su opinión

94% de clientes recomiendan esta empresa.

23 Reseñas

power solutions

Scherpe prijzen,snelle levering

Roger Neven

Groot aanbod, goede prijzen en supersnel geleverd. Top. Bedankt

Beste Roger,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!

Edwin Hummen

Voor het eerst een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Op de website stond vandaag besteld, eerst volgende werkdag geleverd. Na bestelling en betaling kreeg ik het volgende bericht.

Helaas moeten wij je mededelen dat een product uit bestelling L225348 niet meer op voorraad is. Wij verwachten dat dit product over 2 weken op voorraad te hebben.

Beste Edwin,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Edwin,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Helaas kan het gebeuren dat een product uitverkocht is en niet gelijk op de website vermeld is, omdat meerdere bestellingen tegelijkertijd aangemaakt worden, waarvoor onze excuses.

Tom

Rasend schnell geliefert, gute Qualität, gerne wieder

Hallo Tom,
herzlichen Dank für das tolle Feedback!

Robert

Habe da schon zweimal gekauft, kurze Lieferzeit und gute Qualität. Rundum zufrieden.

Sabrina

Mijn ervaring is super! Ik werd telefonisch goed geadviseerd. Ik werd helaas de duppe van dat Fedex verhaal. Maar hoogzwanger zit ik thuis en wat denk je? Ze kwamen het persoonlijk langsbrengen,... Mijn ervaring is super! Ik werd telefonisch goed geadviseerd. Ik werd helaas de duppe van dat Fedex verhaal. Maar hoogzwanger zit ik thuis en wat denk je? Ze kwamen het persoonlijk langsbrengen, zodat ik minder stress had. Dat noem ik nou nog eens service!

Beste Sabrina,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
Leuk om te lezen, dat het zo spoedig is opgelost. Wij wensen nog en hele leuke tijd :)