Opiniones

8.8 / 10
15688 opiniones
Escriba la opiniones

95% de los clientes recomienda esta empresa.

15688 Opiniones

Ton

1/10

Zeer slecht. Men geeft 1/2 dagen levertijd op, en dat veranderd naar 1-2 weken...

Respuesta de la Panelesled:

Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons... Beste, Wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft helaas uw ordernummer niet achtergelaten waardoor ik niet in kan zien waar het mis is gegaan. Ik wil u vragen ons een mail te sturen zodat wij dit verder voor u uit kunnen zoeken en op kunnen lossen. Met vriendelijke groet


J Woltjer

6/10

Voor 9 uur besteld de volgende dag in huis is niet kloppend

Respuesta de la Panelesled:

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Echter geven wij op onze website aan dat voor 17u (5 uur smiddags) besteld = morgen in huis.
Wellicht dat het daarom mis is gegaan.


Ron v Schaaijk

2/10

Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem... Matige tot slechte ervaring. Duurde erg lang 3 weken voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, moest daar aantal keer naar vragen/bellen/mailen. Probleem lag blijkbaar bij vervoerder die een systeem probleem had. Kan wel zijn maar dan graag pro actief aandacht.
Tot overmaat van ramp waren de lampen niet de juiste. Retourneren maar de link naar info als je geen account wilde aanmaken werkte niet, weer een mail en toen bleek dat ik ook nog eens de retourkosten voor mijn rekening moest nemen. Staat in de alg voorwaarden maar wie leest die.
Dus u begrijpt dit bedrijf daar koop ik niet meer!
gr ron van schaaijk

Respuesta de la Panelesled:

Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u... Beste Ron, Bedankt voor uw bericht. Ik denk dat hier een probleem in communicatie is geweest. Normaalgesproken valt het omruilen van foutief geleverde producten onder onze kosten. Ik wil u vragen ons hierover een email te sturen zodat we u een passende oplossing kunnen bieden. Mijn excuses voor het ongemak.


Nußdorfer gmbh

2/10

Die Lieferung ist nach 8 Tagen trotz Anzahlung noch immer nicht geliefert.

Respuesta de la Panelesled:

Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr... Guten Tag, Wie ärgerlich, dass Ihr Paket noch nicht angekommen ist. Nach unseren Angaben wurde Ihr Paket am 16. zugestellt und von der 'Garage' dafür unterschrieben. Vielleicht wissen Sie mehr darüber. Sollte dies nicht der Fall sein, senden Sie uns bitte eine E-Mail, damit wir das Problem lösen können. Mit freundlichen Grüßen.


Wijbenga

10/10

Snelle levering en mooie led-verlichting


Anónimo

4/10

Matig foto's komen niet overeen met producten

Respuesta de la Panelesled:

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zouden we u graag willen helpen aan een passende oplossing.
Hierover kunt u ons een email sturen.

Met vriendelijke groet,


joop

6/10

Vriendelijk ontvangen maar moet nog een hoop ontwikkeld worden ga nog niet helemaal goed

Respuesta de la Panelesled:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een... Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet,


Joris

10/10

Ledpaneelwinkel is een Nederlandse firma die erg vlot in België levert aan een scherpe prijs. Een deel van de panelen en opbouw frames zijn leverbaar in aluminium kleur en ook wit gelakt. De wit... Ledpaneelwinkel is een Nederlandse firma die erg vlot in België levert aan een scherpe prijs. Een deel van de panelen en opbouw frames zijn leverbaar in aluminium kleur en ook wit gelakt. De wit gelakte panelen zijn erg gevoelig voor krassen in de lak bij productie en transport en werden kostenloos en snel omgewisseld via bpost. Montage van het opbouwf was simpel, de 120 * 30 was net iets degelijker dan de 30 * 30. Bijgeleverde pluggen en schroeven zijn écht niet van goede kwaliteit. Bij de 30*30 zijn de schroeven te dik voor de pluggen, bij 120*30 waren de pluggen te stug voor een gat van 6mm. In beide gevallen kan je beter de pluggen vervangen. Een voorgedrukte mal voor de boorgaten had nog wel gemakkelijk geweest, bijvoorbeeld achteraan op de verpakking van de panelen.


ARO-elektro

10/10

Snelle levering


Jeffrey P.

10/10

Helemaal tevreden!