Boon

Top

Snelle service

Klusbedrijf van der Valk

Echt top, nemen tijd voor je, geven goed advies, dringen niet op.

Goed advies, enthousiasme.

Michel

Prima service en zeer klantvriendelijk geholpen

Neemt zijn verantwoording en loste zelfs probleem veroorzaakt door post nl op . Zeer vriendelijk van hen.

Ron simons

Vandaag onze zevende boom van palmexpert gekregen en weer is hij prachtig. Net zo mooi als op de foto. Dit bedrijf levert kwaliteit een goede service en snelle bezorging. Echt een topbedrijf.

Prijs kwaliteits verhouding zeer goed

Woonadres

Heel goed. Je wordt prima geholpen bij het zoeken van een geschikte (palm)boom.Nemen de tijd.en bezorgen op het moment dat het jou uitkomt.

De bezorg dienst.

Sonneveld

Super kan niet beterkomen afspraken na kwaliteit planten super de efteling voor een tuinliefhebber

Top kwaliteit

Petra

Zeer goede service. Ik had een aantal vragen over de palmbomen en deze zijn direct en duidelijk beantwoord. Ik heb de palmboom zelf mogen uitkiezen middels foto’s.

Service en kwaliteit product

Klaas Meijer

Prachtig bedrijf en perfecte service

Enorme keuze en zeer klantvriendelijk

Eva Lobbezoo-Koppejan

Super service, snel en klantvriendelijk

Je kan je palm uitkiezen! Snelle, vriendelijke service en van te voren nog even belletje van chauffeur!

Paul

Super vriendelijk geholpen door Monique. Verwelkomd met een lekker bakkie koffie en ook echt de tijd genomen om ons te helpen.

Wij zijn bij meerdere zaken geweest maar voor ons sprong...

Wij zijn bij meerdere zaken geweest maar voor ons sprong Palmexpert er echt uit. Zowel door de klantvriendelijkheid als de keuze die ze hadden. Ze hebben de ruimte om rond te lopen waar bij andere zaken een hoop hutje mutje staat.

Klantvriendelijk, planten goed doorworteld