W.van der Werff

Prima bedrijf

Duidelijkheid van produkten

Meynen Peter

Zeer profecioneel en mooie Palm geleverd in Belgie . TOP !

mooie plant, advies ook na de bestelling , was geen probleem

Vermeul

Prima bedrijf, mooie bomen en planten.

Erg mooie bomen en planten en heel veel keuze.

Emanuel Coenen Rijopleidingen

Zeer tevreden!!

Goed vriendelijk contact, adviezen en vlotte levering

JBergman

Mooi bedrijf om rond te lopen en producten in het echt te zien .Aardig personeel en deskundig advies. Online een mooie meerstammige kurkeik besteld.

Advies en mooi assortiment

Harry Gruijters

Goede ervaring , prima kwaliteit

Komen goed afspraken na, zeer prettig ook via de app wisseling. 100% aanrader. Geven zelfs een foto van hetgeen ze afleveren. Ook transport, bezorging 100%

Thierry

Heb een Washingtonia Robusta besteld bij palmexpert en iets later namen zij via whatsapp al contact op met mij voor de levering en info over het houden van de palmboom. De palmboom werd zoals... Heb een Washingtonia Robusta besteld bij palmexpert en iets later namen zij via whatsapp al contact op met mij voor de levering en info over het houden van de palmboom. De palmboom werd zoals afgesproken geleverd en de boom is een echt prachtexemplaar. Hiervan hadden ze ook al een foto van gestuurd, zodat ik wist wat er mijn kant opkwam. Topservice en mijn volgende palmboom zal ook van bij de palmexpert komen!!

Goede service naar de klant toe!

Henk Labigar

Professionele en snelle service. Aanrader.

Proactief

Pascal Meijrink

Goede website en nog mooiere locatie. Zeer ervaren en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Klantvriendelijk. Service gericht.

Fam. Pierik