ANWB

Erg onder de indruk van hoe alles geregeld is hier. Communicatie is snel, duidelijk en volledig. De levering ging ontzettend snel en vlekkeloos. Ook weer netjes gebeld bij het inplannen en vlak... Erg onder de indruk van hoe alles geregeld is hier. Communicatie is snel, duidelijk en volledig. De levering ging ontzettend snel en vlekkeloos. Ook weer netjes gebeld bij het inplannen en vlak voor aflevering.
Bij dit bedrijf laten ze niets aan het toeval over.

Communicatie!

Harry Kers

Super

Mooie bomen en planten

Bene

Tevreden. Je krijgt eerst een foto van de te leveren boom. Ik vond die er minder mooi uitzien dan de foto van op de site en heb dit aangekaart. Palmexpert heeft mij dan een andere boom voorgesteld.... Tevreden. Je krijgt eerst een foto van de te leveren boom. Ik vond die er minder mooi uitzien dan de foto van op de site en heb dit aangekaart. Palmexpert heeft mij dan een andere boom voorgesteld. Dat heet klantvriendelijkheid. Vlotte levering. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Prijs kwaliteit

De Graaf

Super, snel schakelen, vlotte reactie en prachtige bomen

Snel en correct reageren via mail of app

M. K

2e bestelling palmbomen online, PERFECT

Duidelijke en overzichtelijke website, snelle, zeer goed verpakt en vriendelijke bezorging volgens afspraak!
Mooie palmen van goede kwaliteit voor een goede prijs!
Klant is koning gevoel!...
Mooie palmen van goede kwaliteit voor een goede prijs!
Klant is koning gevoel!
Contact met klantenservice was erg vriendelijk, attent, meedenkend, inlevend enz.
Contact via Whatsapp: foto van geleverd product vooraf ontvangen, stelden wij zeer oprijs! Zeer aan te bevelen bedrijf!

Jan

Ruime keus en perfekte begeleiding

Goede informatie van de medewerkers

H.Boeree

Vakkundig personeel met hart voor de natuur, klant en het product.

Deskundig advies, klantvriendelijkheid en servicegericht

Jan Ponsteen

Een leuk bedrijf met veel aanbod. moest even geduld hebben om personeel te kunnen spreken, maar wel goed geholpen, maar ik heb er wel een goed gevoel bij de aankoop van mijn palmboompje.

aanbod en voorlichting was goed.

Rob

Super mooie palmboom. Zorgvuldig ingepakt voor vervoer en netjes door de vervoerder half uur voor levering de verwachte aankomsttijd doorgegeven.

Mooi product en goede communicatie.

Wilco

Goede website, leuk dat via whatsapp in een bericht de boom die geleverd zou worden al gedeeld werd plus wat aanvullingen voor de verzorging. Levering op gewenste datum was top ivm verjaardagskado.

Communicatie/levering