Freya

Duidelijke website waardoor we makkelijk konden bestellen wat we nodig hadden. Eens onze bestelling geplaatst, kregen we een fijn bericht met foto’s van “onze” palmen die zouden verstuurd worden. De... Duidelijke website waardoor we makkelijk konden bestellen wat we nodig hadden. Eens onze bestelling geplaatst, kregen we een fijn bericht met foto’s van “onze” palmen die zouden verstuurd worden. De levering konden we ook kiezen en kregen dan een half uur op voorhand telefoon dat ze eraan kwamen.
We kregen duidelijke instructies hoe we de palmen konden verzorgen. Ze geven hun passie voor deze prachtige bomen en planten door waardoor we graag nog meer in onze tuin zouden willen planten.

Communicatie

Kevin

Prima service met foto's voor het uitkiezen van een palmboom, kwalitatieve bomen.

Snelle communicatie

Nesrin kartoglan

Klantvriendelijk, snel geholpen

Snelle verzending

Hans Knobben

Zeer prettig!

Klantvriendelijkheid enm het zeer ruime assortiment!

Julie De Munck

Leuke communicatie via whatsapp, je ziet ook op voorhand welke bomen ze zullen verzenden! Top service, snel & kwalitatief

Communicatie, snel

Menno

Super

Contact via app

Louise de Lange

We hebben dit als, erg prettig ervaren.

Keurig geholpen en personeel is erg vriendelijk.

Werner

Zoals al jaren super tevreden met de mensen van Palmexpert .
Zondag besteld , Dinsdagmorgen geleverd deze keer mooie grote bloempotten voor een eerlijke prijs.

Snel geleverd , mooi , eerlijke prijs , altijd vriendelijk geholpen,

LV

Super snelle service en prachtige palm geleverd!

Super snelle levering en persoonlijk contact.

Lokat 3.0 BV

Super service!
Super service!
Via Whatsapp een foto of filmpje ontvangen om de olijfboom uit te kiezen. Daarna contact over bezorg tijd om vervolgens keurig op het afgesproken tijdstip een prachtige boom te ontvangen.

Klantvriendelijk, top service en prachtige bomen.