Willeke ten Berge

Behulpzaam, deskundig en zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een mooie olijfboom!

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam

Johan Kalf

Goed en betrouwbaar

Vriendelijk. Behulpzaam. Informatief.

Joyce

Klantgericht bedrijf

Ze zijn klantgericht en beantwoorden alle vragen die je hebt deskundig. Je kunt er relaxed rondlopen en genieten van alle mooie bomen en planten die ze hebben.

Mulder

Super goed geholpen .

Hoe het word geleverd en onderhoud enz.

Stolk

Heel prettig

Klantvriendelijk
Goede kwaliteit producten

J.Poortman

Zeer tevreden, goede info en service, goede prijs. Nuchter zonder onnodige hinderlijke verkoopblablablabla!

Mooi overzichtelijk, veel keuze, goede info

Cor Hoogveld

Een prettig en net bedrijf met veel overzicht van de producten en zeer goede informatie en voorlichting.

Juiste informatie die anderen niet geven.

Martijn Bouwmeesters

Goed advies en optimale service

Wij waren op zoek naar een olijfboom met een oude dikke staan. De eigenaar wist ons goed te adviseren en we gingen we met een 150 jaar oude olijfboom. Op de aanhanger meegenomen en met 8 man op z’n... Wij waren op zoek naar een olijfboom met een oude dikke staan. De eigenaar wist ons goed te adviseren en we gingen we met een 150 jaar oude olijfboom. Op de aanhanger meegenomen en met 8 man op z’n plek gezet.

Dennis Bornebroek

Super mooie olijfboom gekocht bij palmexpert.
De boom ziet er zelfs niv beter uit dan op de website.
Snelle en vlotte levering.

goede webshop foto's komen overeen met de geleverde producten.
(De boom was nog mooier dan op de site.

Mijn Levensboom

Nadat ik aanvankelijk teleurgesteld was over het achteraf niet meer in voorraad zijn van 2 bomen die ik op het oog had, is dat later op zeer vriendelijke en adequate wijze opgelost door de... Nadat ik aanvankelijk teleurgesteld was over het achteraf niet meer in voorraad zijn van 2 bomen die ik op het oog had, is dat later op zeer vriendelijke en adequate wijze opgelost door de eigenaresse. Waarvoor dank.

Vriendelijk, begripvol