9.7/10
9.5/10

Peter Ditters

Fantastisch bedrijf die zijn afspraken na komt

doen wat ze beloven, fantastische mooi palm ontvangen, zeer goed telefonische en email contact. Zeer snelle levering met duidelijke communicatie. Zeer vriendelijk en natuurlijk ze hebben... doen wat ze beloven, fantastische mooi palm ontvangen, zeer goed telefonische en email contact. Zeer snelle levering met duidelijke communicatie. Zeer vriendelijk en natuurlijk ze hebben fantastische producten.

Jeroen

Mooie producten fijne service

Goede service snel bezorgd

Shay

Heb nog niks besteld dus weet t nog niet Hoe ze zijn :-). Dit is alleen een bewijs dat de reviews teniet veel waard zijn!!!

Buddah

Mariska Alfring

Heel goed en positief

Persoonlijk, deskundig, geïnteresseerd en heel veel keuze.

Robin

Goede service, snel en zeer klantgericht!

Communicatie, snelle levering, ook via online bestelling toch zelf de bomen gekozen?

Herald Kuiper

Waren al positief verrast bij aankomst!! Mooie zaak, veel keus, zeer overzichtelijk en een positieve instelling medewerkers. Behulpzaam, en goede adviezen.
Wij hebben een superleuke olijfboom...
Wij hebben een superleuke olijfboom gekocht, en komen zeker terug voor 2 dakplantanen.

Keus, adviezen, overzichtelijk, prijs/kwaliteit

Bert P.

Prima snelle en betrouwbare aflevering van prachtige producten tegen een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Top!

Betrouwbare en snelle levering.
Top kwaliteit product

Diana Brakels

Wij hebben prachtige palmboom gekocht en is precies zoals op de foto, geweldig.
Zeer snelle levering
Deze site is echt aan te bevelen, top!!

Alles

Troy Verbaan

Vriendelijk en snelle service. Belde mij persoonlijk op welke dag de bezorging het beste uitkwam en de palm zag er nog beter uit dan ik had verwacht. Ik raad deze website iedereen aan.

Persoonlijke aandacht naar de klant.

Mevrouw De Vries

Snel geleverd. 1 mooie Palm en 1 kromme