Frans Feld

Super

Vriendelijk, TOP service, grote keuze, beplanting word met zorg verstuurd. Wij zijn hier al vaker geweest ondanks dat het 2 uur rijden is, maar komen hier graag weer terug. Al met al een echt aanrader

Gert Buisman

Verslavend bedrijf, we komen steeds weer met iets moois thuis... ? Heel fijn en deskundig geholpen. Aanrader voor iedereen. Enorm assortiment. We hebben prachtige palmen, olijfboom, steeneik en nog... Verslavend bedrijf, we komen steeds weer met iets moois thuis... ? Heel fijn en deskundig geholpen. Aanrader voor iedereen. Enorm assortiment. We hebben prachtige palmen, olijfboom, steeneik en nog veel meer gekocht na de reorganisatie van onze tuin. Gaan er zeker weer heen, lekker uurtje rondneuzen! Top!! ????

Deskundig, joviaal, behulpzaam, vriendelijk.

Arjen Juurlink

Ontzettend vriendelijk geholpen. Heel veel keuze in allerlei prachtige bomen. Goed advies gekregen over onze leilindes. Dit bedrijf is een aanrader! Arjen

Vriendelijk, snel geholpen. Prijs/kwaliteit

Marvin

Erg vriendelijk personeel, geven goed en snel informatie ook buiten openingstijden. Mooie kwaliteit bomen.

Erg goede en persoonlijke service

R. Visser

Erg goede service. Een bedrijf dat met je meedenkt, klant voelt zich koning!

Snelle en accurate service

Frans van Dreumel

Vriendelijk, kennis van zaken, kwaliteit, betaalbaar en mooi bedrijf. Wij kochten er onze steeneik welke men keurig op ons moment thuis bezorgde. Ook de speciale grond en meststof hebben wij daar... Vriendelijk, kennis van zaken, kwaliteit, betaalbaar en mooi bedrijf. Wij kochten er onze steeneik welke men keurig op ons moment thuis bezorgde. Ook de speciale grond en meststof hebben wij daar gekocht en laten bezorgen.

Ter plaatse boom uit te zoeken en snelle bezorging op ons moment.

T Overkempe

Zeer professioneel. Ontzettend fijn geholpen door eigenaresse. Goede en persoonlijke adviezen. Ook eerlijk over wat er wel en mogelijk is, dus meer dan alleen verkooppraatjes zoals je elders hoort.... Zeer professioneel. Ontzettend fijn geholpen door eigenaresse. Goede en persoonlijke adviezen. Ook eerlijk over wat er wel en mogelijk is, dus meer dan alleen verkooppraatjes zoals je elders hoort. Komen zeker weer terug!

Persoonlijk. Veel keuze. Eerlijk

Devos Vincent

Op en top service

Communicatie verloopt zeer vlot, prachtige planten.

J koekoek

Top!

Mooi assortiment, goed betaalbaar.

R. van der Velden

Ziet er netjes uit, veel keuze, je kan op je gemak rondkijken.

Netheid en keuze