Martijn Bouwmeesters

Goed advies en optimale service

Wij waren op zoek naar een olijfboom met een oude dikke staan. De eigenaar wist ons goed te adviseren en we gingen we met een 150 jaar oude olijfboom. Op de aanhanger meegenomen en met 8 man op z’n... Wij waren op zoek naar een olijfboom met een oude dikke staan. De eigenaar wist ons goed te adviseren en we gingen we met een 150 jaar oude olijfboom. Op de aanhanger meegenomen en met 8 man op z’n plek gezet.

Dennis Bornebroek

Super mooie olijfboom gekocht bij palmexpert.
De boom ziet er zelfs niv beter uit dan op de website.
Snelle en vlotte levering.

goede webshop foto's komen overeen met de geleverde producten.
(De boom was nog mooier dan op de site.

Mijn Levensboom

Nadat ik aanvankelijk teleurgesteld was over het achteraf niet meer in voorraad zijn van 2 bomen die ik op het oog had, is dat later op zeer vriendelijke en adequate wijze opgelost door de... Nadat ik aanvankelijk teleurgesteld was over het achteraf niet meer in voorraad zijn van 2 bomen die ik op het oog had, is dat later op zeer vriendelijke en adequate wijze opgelost door de eigenaresse. Waarvoor dank.

Vriendelijk, begripvol

Bart en yvonne Scholte-Aalbes

Wij zijn enorm goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van onze prachtige olijfboom.

De liefde voor hun werk, stralen ze allemaal uit. Geven uitstekend advies.

Jan Willem

Top!!

Veel voorraad

Nico van Leeuwen

Goede service en snelle terugkoppeling op vragen. Na bestelling was de boom al na 2 dagen in huis.

Snelheid en communicatie

Bart en Yvonne Scholte Aalbes

Wij hebben er gisteren een prachtige olijfboom gekocht. Ontzettend vriendelijk personeel,erg behulpzaam en geven je goede uitleg. Daarbij is het een schitterend bedrijf, en kunnen wij het U zéker... Wij hebben er gisteren een prachtige olijfboom gekocht. Ontzettend vriendelijk personeel,erg behulpzaam en geven je goede uitleg. Daarbij is het een schitterend bedrijf, en kunnen wij het U zéker aanbevelen. Bart en Yvonne

Het zijn vakmensen, die zichtbaar al hun liefde in hun bedrijf steken.

Wilko Zieleman

Super geholpen en mooie producten!

Hulp en advies

Kuhlmann

Prettige en kundige mensen

Kennis

Ruben

Vriendelijk personeel, mooie planten en snelle levering

Vriendelijk personeel