Meetingpoint De Gastronoom

Zeer Aangenaam.

Communicatie, Respect, geduld en betrokkenheid.

Benjamin

Palmexpert is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. De medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht. De website is gebruiksvriendelijk. De twee druiven en de olijfboom hebben inmiddels hun plaats... Palmexpert is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. De medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht. De website is gebruiksvriendelijk. De twee druiven en de olijfboom hebben inmiddels hun plaats ingenomen in de tuin. Het zijn drie pracht exemplaren van uitstekende kwaliteit. Medewerkers van Palmexpert bedankt voor voor alle goede zorgen.

De medewerkers denken proactief mee met hun met de behoefte van de klant.

Dennis

Duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering

Communicatie

Houtwipper

Goede service

Goed verpakt omdat het heel zwaar was

Hendy

Zeer tevreden,ik kon altijd bellen voor informatie als ik die nodig hadVriendelijk persoon aan de telefoon,en mooie bomen gekregen

Nemen de tijd om je te helpen

Brekveld

We waren op zoek naar een mooie palmboom. De verkoper [Marcel] had goed door wat we zochten en liet ons een paar mooie exemplaren zien. De palmbomen werden zonder moeite uit elkaar gezet zodat je ze... We waren op zoek naar een mooie palmboom. De verkoper [Marcel] had goed door wat we zochten en liet ons een paar mooie exemplaren zien. De palmbomen werden zonder moeite uit elkaar gezet zodat je ze goed kon bekijken, beoordelen en hebben ons pracht exemplaar uitgezocht. Binnen 5 dagen stond de boom in onze tuin te pronken. Echt super geholpen.

Zeer klantvriendelijk
Meedenkend wat de klant wil
Goed advies
Snelle levering.

Talitha

Top bedrijf! Snelle levering en je wordt goed geholpen. Een echte aanrader als u een palmboom wilt!

Letten goed op het onderhoud voor de boom.

Van Ooijen

Wij zijn enorm tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en de service die het bedrijf verleend heeft. We komen zeker terug en raden het aan een ieder aan

Het contact tussen klant en het bedrijf

van der Linden

Prettig en vakkundig geholpen, grote keuze aan bomen

veel keus van de diverse maten bomen

Koert Gerholt

Gezellig & goed advies