Eric en Lea Moes

Een mooi bedrijf met goede kwaliteit bomen en planten. Altijd vriendelijk en goede uitleg over de verzorging van de bomen en planten.

Goede kennis van zaken

Van croonenburg

Prima ervaring

Nee

Gerda Overhein

Een geweldig mooi bedrijf met heel veel keuze in elke prijsklasse

Klantvriendelijk en een goede service

Slappendel

We komen hier al vele jaren worden altijd zeer goed geholpen en goed advies. Denken met je mee.

Goed advies en service.

Samantha

Top bedrijf met een top service, snelle reactie en levering

Reageren snel, top palmbomen en een snelle levering!
Dus een top bedrijf

Fam. N

Zeer vriendelijke en bekwaam. Er wordt met je meegedacht en zonder de intentie om je direct iets te verkopen. Wij zijn goed geholpen. Zeer tevreden.

Duidelijke en goede informatie aangaande de producten.

Hans Broer

Ervaring van de afgelopen vijf jaar is uitstekend, Goede service en een echte aanrader.
Jammer van meest recente ervaring waarbij de instructies m.b.t. overwintering van bij Palmexpert aangeschafte palmen en mediterrane bomen ineens radicaal gewijzigd wordt ten opzichte van de instructies bij aanschaf.

Productkennis en advies (Gerwin & Monique)
Hoeveelheid producten op voorraad.
Betaalbare bezorgkosten

Frank

Fantastisch bedrijf, deskundig advies van professionals. Je kunt natuurlijk een boom uitzoeken via het internet, maar wij raden iedereen aan om naar Giethmen te rijden. Ga zelf die karakteristieke... Fantastisch bedrijf, deskundig advies van professionals. Je kunt natuurlijk een boom uitzoeken via het internet, maar wij raden iedereen aan om naar Giethmen te rijden. Ga zelf die karakteristieke mediterrane bomen en planten uitzoeken die het beste passen bij jullie zelf en de tuin. Maar pas op groot risico als je daar bent, dan voel je je net als een klein kind in een snoepwinkel! Wij gaan altijd met meer naar huis dan de bedoeling was. Ook hebben ze een leuk assortiment kleinere vaste planten en grassen die je niet op de website aantreft. Een absolute aanrader en complimenten voor Gerben, Monique en de crew.

Alleen maar kwaliteitsproducten

Rowaan

Super mooie bomen op prachtig terrein

Mooie en verzorgde bomen, voor een goede prijs en heel hartelijk personeel. We kregen echt goed advies. Een aanrader om eens te bezoeken. Een leuk uitje.

Ronaldo

Geweldig wat een keus in olijfbomen en palmen gewoon de moeite waard om even te gaan kijken zeer vriendelijk personeel

Enorm veel keus