Rob Meijer

Wilde al een tijd een robuuste olijfboom in de tuin hebben. Bij jullie zag ik de boom en dat moest hem worden. Daar ik in de buurt woon kwamen jullie hem planten in een witte stalen bak. Het... Wilde al een tijd een robuuste olijfboom in de tuin hebben. Bij jullie zag ik de boom en dat moest hem worden. Daar ik in de buurt woon kwamen jullie hem planten in een witte stalen bak. Het resultaat mag er zijn. Topbedrijf waarbij mensen werken met liefde voor hen vak. Deskundig advies en service. Kan u dit mooie, schone bedrijf met goede service aanraden!

Goede prijs en kwaliteit! Top service en geven gedegen advies.

Fam.Rouwendal

Wij komen al enige jaren bij Palmexpert met veel plezier. Je krijgt er goede uitleg, en ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is altijd weer een uitje om er rond te lopen. Wij worden daar... Wij komen al enige jaren bij Palmexpert met veel plezier. Je krijgt er goede uitleg, en ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is altijd weer een uitje om er rond te lopen. Wij worden daar altijd zo blij van, en gaan bijna nooit daar weg zonder wat te kopen. Het is alsof je in het buitenland bent. Wij zouden zeggen, ga daar eens heen en je kijkt je ogen uit.

Klantvriendelijkheid. Goede kwaliteit!

Guido

Communicatie via app

Slot

Direct en netjes geholpen door Noah

Na rechtstreeks contact eerlijk aangegeven dat uitgezochte boom minder mooi was als slag kleiner op dit moment
Netjes aangegeven en afgehandeld j

Jonathan

Geweldig, vriendelijk, hele mooie producten, super snelle levering.

Vakkennis, vriendelijkheid, mooie producten.

Particulier

Mijn ervaring is zeer goed

Alles is prima hoor elkaar

Jacqueline

Super leuke en gespecialiseerd personeel

Klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je

Han Pronk

Prachtig bedrijf met een enorme voorraad verschillende soorten palmen en planten. Het bedrijf ziet er zeer verzorgd uit. Bij mijn bezoek stond er een veegmachine klaar bij het uitladen van pallets... Prachtig bedrijf met een enorme voorraad verschillende soorten palmen en planten. Het bedrijf ziet er zeer verzorgd uit. Bij mijn bezoek stond er een veegmachine klaar bij het uitladen van pallets om het er direct weer picco bello uit te laten zien. Het personeel is uiterst vriendelijk en ze hebben echt verstand van palmen. De prijzen zijn ook zeker niet duur in vergelijking met andere (internet) aanbieders. Al met al zeker de moeite waard om het bedrijf te bezoeken.

groot assortiment. zeer nette uitstraling. Goede prijzen. Deskundig

Léon

Prima service

Snelle hulp

Anja robbertsen/Rabbithok.nl

Snelle vriendelijke service, komt afspraken na.

Sociaal, snel, produkt klopt